paljonko mainokset maksaa lehteen esim.

vierusta
Ei riitä yks taikka kaks tonnia etusivulle.

Aikakauslehtiin on useamman tonnin sisäsivujen mainokset. Tässä yhden hinnasto:
http://www.lrfmedia.fi/?Ilmoitukset/ToivekotPuutarha
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
jos etusivulle, onko se monta kymmentä eroa, monta sata tai tuhatta? Mulla kokemusta nolla, niin jos joku osaisi kertoa noin
mitäpäs jos menisit kyseisen lehden nettisivuille, sieltä ne asiat aina selviää:)
tai jos sinulla on irtolehti niin sieltäkin pitäisi selvitä.
lehdestä riipuen satasista puhutaan, mainoksen koosta riippuu...minit ei mahottomia maksa mutta koko sivun maksaa jo aika kivasti.
 
hah
Alkuperäinen kirjoittaja eeve:
Riippuu tietysti koosta ja lehdestä. Mutta isompiin lehtiin niin puhutaan varmaan vähintään tuhannesta eurosta..
Hesarin etusivun mainos lauantaisin oli muistaakseni n. 20000 euron luokkaan.
Sunnuntain etusivun ilmoitukset menee tarjouskaupalla. Ei siis hintoja.

Vartissa tuollainen vajaa puoles sivun mainos on n. 6000 e
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
jos etusivulle, onko se monta kymmentä eroa, monta sata tai tuhatta? Mulla kokemusta nolla, niin jos joku osaisi kertoa noin
Mihin lehteen?

Lehdestä vähän riippuen etusivun mainoksien hinnat pyörii tuhansissa, pienemmät ja muiden sivujen mainokset satasissa.

Niin siis mihin lehteen aioit?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mimoosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
jos etusivulle, onko se monta kymmentä eroa, monta sata tai tuhatta? Mulla kokemusta nolla, niin jos joku osaisi kertoa noin
Mihin lehteen?

Lehdestä vähän riippuen etusivun mainoksien hinnat pyörii tuhansissa, pienemmät ja muiden sivujen mainokset satasissa.

Niin siis mihin lehteen aioit?
Mistä saa tuhannella eurolla etusivun ilmoituksen? Mäkin haluan tietää.
ks. edellä ei mustana kirjoitin hesarin ilmoituksista.
 
vieras
hinta riippuu mainoksen koosta, sijainnista lehdessä (etusivu, sisäsivu, takasivu) usein myös se vaikuttaa mainoksen ilmestymispäivä (esim. maanantaina voi olla eri hinta kuin viikonlopun lehdessä) jne.

tässä esim. Aamulehden hinnastoon linkki
 
vieras
hinta riippuu mainoksen koosta, sijainnista lehdessä (etusivu, sisäsivu, takasivu) usein myös se vaikuttaa mainoksen ilmestymispäivä (esim. maanantaina voi olla eri hinta kuin viikonlopun lehdessä) jne.

tässä esim. Aamulehden hinnastoon linkki
http://www.aamulehti.fi/mediapalvelu/mediatiedot/alasivu.shtml/aamulehti/hinnat_ja_koot?100928
 
jiki
Alkuperäinen kirjoittaja Hoodrat:
Alkuperäinen kirjoittaja Mimoosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
jos etusivulle, onko se monta kymmentä eroa, monta sata tai tuhatta? Mulla kokemusta nolla, niin jos joku osaisi kertoa noin
Mihin lehteen?

Lehdestä vähän riippuen etusivun mainoksien hinnat pyörii tuhansissa, pienemmät ja muiden sivujen mainokset satasissa.

Niin siis mihin lehteen aioit?
Mistä saa tuhannella eurolla etusivun ilmoituksen? Mäkin haluan tietää.
ks. edellä ei mustana kirjoitin hesarin ilmoituksista.
no hyvin monista paikallislehtien etusivuilta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hoodrat:
Alkuperäinen kirjoittaja Mimoosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
jos etusivulle, onko se monta kymmentä eroa, monta sata tai tuhatta? Mulla kokemusta nolla, niin jos joku osaisi kertoa noin
Mihin lehteen?

Lehdestä vähän riippuen etusivun mainoksien hinnat pyörii tuhansissa, pienemmät ja muiden sivujen mainokset satasissa.

Niin siis mihin lehteen aioit?
Mistä saa tuhannella eurolla etusivun ilmoituksen? Mäkin haluan tietää.
ks. edellä ei mustana kirjoitin hesarin ilmoituksista.
Sanoin hintojen pyörivän tuhansissa. Jostain daamn "Enontekiöläinen"-lehdestä irtoaa varmaan alle kymmenellä tontulla. Lukutaito, tuo arvoikas asia.
 
vieras
Avaat sen sanomalehden ja katsot sieltä kakkossivun alalaidasta ne hintatiedot. Nettisivuiltakin pitäisi löytyä tiedot, esim.
http://www.ts.fi/yritysasiakkaat/hinnasto/index.html
 

Yhteistyössä