Paljonko maksaa sälekaihtimet?

alabama
Mee jyskiin!
Ostettiin makkariin ja työhuoneeseen sälekaihtimet jyskistä..Makkariin makso 10? ja työhuoneeseen 20?.Ollut ihan hyvät käytössä,nämä ei siis ole mitkään bambu tms vaan oikeen alumiinisälekaihtimet.
 
Eräs rakentanut
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 21:11 Harmaa kirjoitti:
Noin suunnilleen...pitäis vaihtaa ainakin 4 ikkunaan.
Meillä tuli kaihtimet yhteensä 18 ikkunaan. Otettiin "avaimet käteen" eli kävivät mittaamassa leveydet/pituudet ja asensivat vielä paikoilleen. Maksoi 600 euroa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 22:09 Äiti -76 kirjoitti:
Olen kysellyt tarjouksia kaihtimia varten viiteen ikkunaan ja hinnat ovat olleet 200 eurosta ylöspäin.
'
Kiitos vastauksista! :flower:
Ei kuulosta kamalan pahalta toi 200 euroa...oliko tässä asennuskin mukana?Meillä mies aikoi itse laittaa ne ikkunaan joten kait sekin näkyy jotenkin hinnassa?!
 
Me tilattiin jälkikäteen 16 ikkunaan, näistä ikkunoista 11 oli liki 2 metriä korkeita (osa tosin vain 60 cm leveitä). Kaihtimet maksoi asennettuna 400 eur. Kyselin tarjousta monista paikoista ja tämä joke meillä kävi oli kiertävä itsenäinen asentaja.

Kaihtimet on itse aika #&%?$!* asentaa. Meillä mies meinasi tehdä sen itse, mutta ajatteli sitten säästää kuitenkin itseään, eli asennettuina otettiin.
 
Katiaana
Meillä 7 ikkunaa, 3 oven ikkunaa, 6 tuuletus ikkunaa ja niihin kaikkiin kaihtimet. Maksoi 130e.

Asennus olisi maksanut 100e. Mies laittoi, erittäin helppo laittaa itse.
Ihan sälekaihdin firmalta ostettu mitta tilaus työnä.
 

Yhteistyössä