paljonko maksaisit palkkaa lapsenvahdille`?

  • Viestiketjun aloittaja ilona
  • Ensimmäinen viesti
vili
minkäs ikäisiä lapsia sul on? mulla 2v9kk ja 10kk. aion maksaa 5,5 e tunti. öitä on satunnaisesti 2-8 h pv ja joskus vain pari päivää viikossa. siksi sovimme myös, että minimi kk palkka on 300 e. vaikka siis tunteja tulisi vähemmän.
 
ilona
Alkuperäinen kirjoittaja vili:
minkäs ikäisiä lapsia sul on? mulla 2v9kk ja 10kk. aion maksaa 5,5 e tunti. öitä on satunnaisesti 2-8 h pv ja joskus vain pari päivää viikossa. siksi sovimme myös, että minimi kk palkka on 300 e. vaikka siis tunteja tulisi vähemmän.
12vee 10vee ja 7 vee ja 4 vee
 
mä taisin saada silloin 1000mk vai 1500mk, kun nuorena olin lapsenlikkana.
ja tein tarpeen vaatiessa muutakin,kun vain hoidon lapsia. työpäivät olivat pitkiä 7-10h.

itse varmaan maksaisin tuon 300? ja hoitaja sais ruuat syödä lasten kanssa.
 
vili
Alkuperäinen kirjoittaja Miu Mau:
mä taisin saada silloin 1000mk vai 1500mk, kun nuorena olin lapsenlikkana.
ja tein tarpeen vaatiessa muutakin,kun vain hoidon lapsia. työpäivät olivat pitkiä 7-10h.

itse varmaan maksaisin tuon 300? ja hoitaja sais ruuat syödä lasten kanssa.
juu. meilläkin saapi syödä ja olla muutenki niinku "kotonaan". Ei tartte siivoilla, pestä pyykkiä tms. muutaku tietty lasten ja omat jäljet, mitä hoitoaikana tulee. aion myös ainaku mahdollista, tehdä ruuat valmiiksi tai pakstaa valmiita annoksia. Sit sanoin myös hoitajalle, että mitään ihme suorituspaineita ei tarvi ottaa. Kunhan lapset saavat ruokaa, huomiota/hellyyttä ja turvalliset rajat, niin kaikki on ok!
Olen niin onnellinen kun sain hoitajan lapsilleni kotiin, että aion pitää häntä kuin kukkaa kämmenellä! Muuten olisivat pikkuiset joutuneet menemään vuorohoitoon, kun meillä on molemmilla 3-vuorotyö...
 
Alkuperäinen kirjoittaja katham:
En mä ainakaa neljää lasta hoitais 200-300e palkalla.. Varsinkaan jos on 6 tuntia per päivä..


Juu en mäkään, vaikka lapset ei ihan pieniä enään olekkan ja menisivät mulla omien ohella on siinä hommaa kuitenkin. Oletan, että hoitaja ei heitä kuitenkaan ruoki, niin voisi ajatella jotain ainakin 4-6e tunti. Tarkemmin kun laskin, niin eihän tosta 6e/h tulisi, jos vain 4h/pv olisi hoitaja ja 5 pv/viikko, vain 480e eli aika vähän sekin, joten kyl sen verran voisi ainakin maksaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili:
Alkuperäinen kirjoittaja Miu Mau:
mä taisin saada silloin 1000mk vai 1500mk, kun nuorena olin lapsenlikkana.
ja tein tarpeen vaatiessa muutakin,kun vain hoidon lapsia. työpäivät olivat pitkiä 7-10h.

itse varmaan maksaisin tuon 300? ja hoitaja sais ruuat syödä lasten kanssa.
juu. meilläkin saapi syödä ja olla muutenki niinku "kotonaan". Ei tartte siivoilla, pestä pyykkiä tms. muutaku tietty lasten ja omat jäljet, mitä hoitoaikana tulee. aion myös ainaku mahdollista, tehdä ruuat valmiiksi tai pakstaa valmiita annoksia.
Kyllähän niille ruoka tarttee vääntää :)
 

Yhteistyössä