Paljonko maksoitte lasten jatkettavasta sängystä patjoineen?

Hellu
Alkuperäinen kirjoittaja Armiliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Hellu:
Alkuperäinen kirjoittaja Armiliina:
http://www.aijaa.com/v.php?i=1378807.jpg

Satasen pintaan tuli tuollainen maksamaan...
Meillä samannäköinen, mut ruskeana :) . Mistä löysit patjan ja millaisen?
Patjan leikkasin 80x200 kokoisesta patjasta...
Vaahtomuovisen vissiin? Mä tässä pohdin vaan, että riittääkö 12 cm paksu patja, kun pohjasta reunaan mitattuna tulee sisempään reunaan 12 cm ja ulompaan 15 cm. Ja sitten jos sänkyä vielä enemmän pidentää, niin molempiin 2 cm lisää korkeutta?

 
rikasrakas
siinä kun puolet ajasta vietetään,kannattaa ostaa hyvä oma uus patja lapselle... ja kiva sänky.Pari sataa eukkoo ei oo paljon.
Jättää röökit ym. vähemmälle niin rahaa riittää.Ja oisko kannattanu pyytää pukilta?
 
Armiliina
Alkuperäinen kirjoittaja Hellu:
Armiliina, ja kummassa päässä teillä on lapsen pää, siinä kiinteässä vai siinä, mistä saa lisää pituutta sängylle?

Siinä kiinteässä päässä on pää. Ainakin alkuyöstä... :D

Tuo on 90 senttiä leveä sänky, meidän molemmat tytöt nukkuu siinä. (silloin, kun eivät ole meidän sängyssä..) Nyt oon aikeissa pidentää sänkyä, pitää ostaa uutta patjaa sitten. :)
 
Hellu
Alkuperäinen kirjoittaja Armiliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Hellu:
Armiliina, ja kummassa päässä teillä on lapsen pää, siinä kiinteässä vai siinä, mistä saa lisää pituutta sängylle?

Siinä kiinteässä päässä on pää. Ainakin alkuyöstä... :D

Tuo on 90 senttiä leveä sänky, meidän molemmat tytöt nukkuu siinä. (silloin, kun eivät ole meidän sängyssä..) Nyt oon aikeissa pidentää sänkyä, pitää ostaa uutta patjaa sitten. :)
Meidän vaan 63cm leveä. Luultavasti jätän sen jo valmiiksi vähän pidemmäksi, mut tuskin poika siinä kovin vanhaksi edes nukkuu.

 

Yhteistyössä