Paljonko olette pudottaneet painoa ja missä ajassa karppaamalla?

Mä aloitin karppaamisen elokuussa ja kolmessa kuukaudessa lähti 14kg... Oli uskomaton tunne.. Tosin mulla siis hyväkarppaus.. Olen jättänyt ainoastaan perunan, riisin, pastan ja vaalean leivän pois.. Muuten syön normisti... Sentit tosiaan lähtenyt paljon ja vaatteet mahtuu taas ja se oli uskomaton tunne.. Mulla kesti pitkään tajuta, että olen laihtunut ja olen normaali...
 
hei mua kiinnostais kanssa..ite hyväkarppaan myös, tai siis vähän aika sit alottanu :) mutta olis kiva tietää just et paljon ootte laihtunu ja missä ajassa mutta myös se lähtötilanne.. Runsaasti ylipainoisilla kun se painonpudotus nopeampaa kun sitten esim normaalipainoisilla :)
 
Hei!

Minulla on ns. normaalipainoisen kohdalla karppaustilanne ollut näin. 162/62 ollut se normaalipaino. 1.vauvan jälkeen jäi 65 kiloa, aloittamalla juuri jättämällä riisi, perunan ja leivän pois. Otin myös käyttöön kalorilaskuri.fi palvelun jolla saa TODELLA kätevästi laskettua nuo kaloritkin, koska puotin kuukaudeksi kalorit 1000/pv. 4 viikossa sain 4 kiloa pois, eli nesteet ja pari muutakin kiloa. Sitten pikkuhiljaa lisäsin ruokailuun, ruisleipäpalan päivään, 1 perunan/pikkasen makaroonia tai riisiä ruokaa. Kalorit nousivat n.1300. ja paino pysyi samassa. Ja pian ei laskuria tarvinnut apuna kun oppi mitä syö ja kuinka paljon!
Nyt 2. Vauvankohdalla vuosia myöhemmin ihan sama tilanne. Nyt en vain kokonaan hylännyt leipää, syön päivässä palan Karpisen ruispalan aamiaisella. Paino tippunut 2vkossa 3 kiloa... laihdutan näin taas siihen 61 ja sitten tasoitan syömisen. Ja toki olen jumpannut ihan kotona vatsa/selkälihaksi vähän ja vaunutellut ja koiraa käyttänyt mutta en mitään hikijumppia vetänyt. Ja juon vettä 3l päivässä... ja siihen sisältyy se että juon aina lasin vettä ENNEN ruokaa... Suosittelen kyllä tuota kalorilaskuria koska siellä saa säädettyä ruoat määrät ja tavoitteet, itse syön suhteessa 40%pro/20%hh/ 40%rasvaa. ja syön ruoan vielä pieninä annoksina pitkin päivää... ei siis ole nälkäkään ollenkaan! "himoista" en kyllä ole päässyt =D sipsit kumittelee koko ajan! Kyse onkin kai tahdonvoimasta =) Onnea yritykseen. Tämä toimii minulla.
 

Yhteistyössä