Paljonko painat? entä pituus?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä taidan olla taas ainoa tukevasti lihava kun tähän vastaa, mutta siis: 175 cm ja 106 kg :saint:
Kyl tääl toinenkin "sadan-kilon-keijukainen" liihottelee. :D
Pituutta löytyy 180 cm ja painoa oli tänä aamuna 102,5 kg. Alaspäin mennään hyvää vauhtia ja loppuvuodesta olis tarkoitus olla jo ihan normaalipainoinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keke:
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:
170cm/49kg
pakkasenraiskaama pulkannaru!!


(sri, läppää vaan)
Täytyy tähdentää että paino on taas nousussa, menossa normaalipainoani kohti :) Mulla on JOKA raskauden jälkeen samantien jäänyt raskauskilot synnytyssaliin ja sen jälkeen paino on lähteny hirveesti tippumaan. Ja sit kun vauva on lähentelee vuoden ikää, mullakin alkaa paino normalisointua. Mä en tiedä mistä tää ilmiö johtuu, kuitenkin en liiku pahemmin ja syön täysin normaalisti ja likaakin, ainakin kaikkee roskaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannika:
bad virgin
Bannika:
Olen 165cm/45,6kg, mutta tavoittelen 45kg tasan

Heh he,kannattaisko sun ehkä soittaa apua itsellesi



Täytän kohta 14 vuotta.
okei, no sit voin ainakin mä ymmärtää... mutta älä nyt missään nimessä ala painoa pudottamaan, ettei sun pituuskasvu yms. kärsi!!!! Mun 14-v tyttö on 155 pitkä ja painaa 38 kg ja on kyl ihan sopivan laiha!
 
Paris Hilton iqu
Alkuperäinen kirjoittaja Pernilla Ql:
Mä painan jt 54 kg ja oon 175 ja oon malli, mua kehotettaisiin lihotuskuurille, mut ei jaks.

OMG!! Mitän sä voit olla niin laihis, sä oot suomen Victoria Beckham! Kerro mulle jotain vinkkei, miten sä pysyt noin laihana!
 
Oikeesti tos ei kyl oo mitää hauskaa jos pitää paikkaansa. Siis toi 175/54. Mä olin viisi vuotta sitten 187/58 ja IHAN luuta ja nahkaa. En vaan lihonnu vaikka kuinka söin. Hyi hemmetti niitä vanhoja valokuvia :x Mielummin olen tätä nykyä pullukka kuin kukkakeppi.
 
Pernilla Ql
Alkuperäinen kirjoittaja Paris Hilton iqu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pernilla Ql:
Mä painan jt 54 kg ja oon 175 ja oon malli, mua kehotettaisiin lihotuskuurille, mut ei jaks.

OMG!! Mitän sä voit olla niin laihis, sä oot suomen Victoria Beckham! Kerro mulle jotain vinkkei, miten sä pysyt noin laihana!
no, joskus unohdan syömisen kokonaan vaikk pariks päiväks... tiän et on vähän vaarallist mut ei jaks.............. Kiva nimimerkki muuten..........<3
 

Yhteistyössä