Paljonko painoa pudonnut synnytyksen jälkeen

Huomenia vaan.

Ajattelin udella, että paljonko on paino pudonnut synnytyksen jälkeen.
Itse imetän ja vaavi syntynyt lokakuun puolessa välissä ja pianoa pudonnut niin, että omista laardeista hävinnyt 10kg plus siihen vielä 4 kg raskauskiloja päälle.
Joulun söinsuklaata vaan ja mässytin kaikkee, mitä ääntä kohti vaan pystyi laittamaan, mut kuitenkin paino vaan pudonnut. :D
 
22kg onnistuin raskausaikana itteeni lisää hommaamaan.vauva syntyi marraskuun 19. ja 14kg on tippunu tähän mennessä.enkä kyllä oo tarkoin kytänny mitä suuhuni laitan.tai no,ehkä ruoka-annokset ei oo nii järkyttävän suuria mitä oli raskausaikana :LOL: ja minäki imetän.
 
Kyl mä silloin lueskelin jonkin verran imetyksest ja sen vaikutuksista. Kolmas lapsi, mutta kahya aiempaa en pystynyt imettämään, joten ne kilot jäi sitten... Nyt yritän kovin saada painon putoamaan tän imetyksen voimasta, mut sais sen suklaan jätettyä edes pois
:LOL:
 
6.12. syntyi meidän tytsi ja silloin painoa oli kertynyt noin 15 kg. Sairaalaan jäi 5 kg, viikko-pari sen perästä oli toiset 5 kg hävinneet ja ne viimeset 5 kg odottaa vielä lähtöään... :kieh: Nuo jouluherkut (etenkin suklaa :p ) ei varmasti ole edistäneet asiaa... :whistle: Mutta uskon viimestenkin kilojen tässä kuukauden-parin sisällä lähtevän, vaunulenkit kun kokoajan vaan pitenee ja jos kohta kuntosalillekin uskaltautuisi... =)
 
Pitäiskö sitä laittaa sellainen tsemppaus juttu kehiin?
Kirjoiteltais kuulumisia.
Meillä tytsin kanssa beuvola ens viikol, niin sit tietää totuuden painosta, kun sillä vaa'alla olen käynyt, niin tietää varmasti. Mutsin vaaka näyttää neuvolan vaakaan +2kg.
 
Täällä -6 kg raskautta edeltäneeseen aikaan. 7 kg tuli raskausaikana, joten se mukaanlukien 13 kg pudonnut. Ei ollut kyllä ylipainoakaan, joten alkaa olla aika ruipelo olo. Tuo kotona puuhastelu ja imettäminen näköjään aika hyvin vie kilot. Lisäksi meillä ei ole kotiintulon jälkeen jäänyt yhtenäkään päivänä 1,5-3 h vaunulenkki väliin, niin ja muuta liikuntaa olen harrastanut tietty. Mutta en mitenkään laihduttanut, vaan päinvastoin mättänyt "vieraspullaa" ja muuta.
 
mulle raskaus toi 12kg ja jälkitarkastuksessa olin jo omassa painossa, laitokselle jäi 5kg. silloin likkusin ihan himona, niin paljon kuin vain jalkojenväli antoi myöten :LOL:
oli helppo vaunuilla kun oli niin lämpimät ilmat. nyt oon jonkin verran laiskistunut, että on saattanut paino jopa nousta taas. :D
 
Painoa tuli 10,5 kg, josta synnärille jäi 7,5 kg. Loputkin lähti aika pian. Mut kyl toi maha aina iltaa kohden on häiritsevä pömppis... Ei tartte pelätä kiloja, kun päinvastoin joutuu syömään kuin hevonen, ettei paino lähde laskemaan imetyksen takia . :LOL:
 
Painoa mulle tuli tässä toisessa raskaudessa n. 16kg, jos laskee ekan neuvola käynnin painon mukaan. Synnytin 5 vko.a sitten ja nyt on lähtenyt 12 kg. Jäljellä siis 4 kg ns. lähtöpainoon. Ainakin saisi 6 kg vielä lähteä. Herkutellut olen joulunajan, suklaa maistuu :ashamed: Täällä myös imetetään, joten jonkin verran kestää herkutellakin. Esikoisen aikana mulla oli imetyksen aikana älytön nälkä ja himo suklaakekseihin, silti tulleet 10kg lähtivät nopeasti pois, jos olis herkuista pitäytynyt sitähän oliis päässyt jopa laihtumaan ;)
 
Onpas ärsyttävä pino - siis ei pahalla ;) Nostan teille kaikille hattua!

Mutta eikö täällä tosiaan ole ketään muuta EI laihtunutta ja vielä lihavaa... Itse olen lihonut imetyksestä huolimatta ja 10 kg pitäisi vielä saada pois. Tässä siis yksi erilainen stoori :wave:
 
Mulla ei ainakaan jäänyt laitokselle kilon kiloa!:) Leikkauksen jäljiltä oli kova turvotus ja tuntuu että joulun aikana on tullut lisää kiloja muutaman karisseen tilalle. Minusta kyllä näkyy että raskaana on oltu, vaikka painoa ei raskauden aikana tullut kymmentäkään. Ja täysimetän suuriruokaista poikaa. En nyt sitten tiedä, koska alkaisin rajoittaa tätä ymmärtäväisyyttä oman kehon palautumisen hitauteen.. Eli se kymmenen kiloa pitäisi saada poin myöskin minun, mieluusti enemmän:)!
 
Mulla lähtenyt vajaat 20 kg kun vauva 5 viikkoa, toiset samanlaiset lähtemättä. Kaikki raskauden aikana tulleita, ja raskausmyrkytys lisäsi painoa aika rutkasti. Entiseen alipainoiseen minään verrattuna olo tuntuu jättiläismäiseltä.

Plus lisäksi turvotuksia on edelleen jäljellä. Imetän niin en saa nesteenpoistolääkitystä vielä.
 
Raskauden aikana kertyi 20 kg ja nyt on pudonnut 12 kg. Synnytyksestä on tasan kolme viikkoa ja imetetään täälläkin.. En kyllä kerkeä oikein syömään kun poika työllistää koko päiväisesti ja alussa ruokahalukin oli hakusessa..
 
kiloja tuli raskauden aikana noin 10 kg, joku 6 kg jäi laitokselle, sitten viikon parin sisällä tippusi viel pari kiloa. Nyt myöhemmin imetyksen ym ansiosta tippunu 4kg. Eli noin 2kg hoikempi kuin ennen. Olen syönyt aivan älyttömästi, ihan siksi, kun en halua painon enää putoavan.
 
Enpä mä tähän pinoon kuulu, ku paino ei pudonnu.

Tai raskausaika toi tullessaan kutakuinkin ekasta nevolasta viimeseen 15kg. Synnytyksen jälkeen paino oli 8kg vähemmän. Mut sit, hups vaan, paino nous 4kg. Siis NOUS!!! Oli pieni ylläri, ku olin vaan lukenu näitä "imetys laihuttaa"juttuja. Tosin imetys kyl takelteli aluks,e tt olisko sil vaikutusta..tiedä häntä.

No nyt viel olis alkupainoon tän aamun lukeman mukaan 10kg. Mut eiköhän tää tästä, ku joulutki on ohi ja vuosi vierii kohti kevättä.

Niin ja synnytyksestä pian jo vuos;)
 
Raskausaikana tuli 9kg. Sairaalaan jäi 8,5kg. Ja viikon sisällä kotiutumisesta olin jo 2 kiloa miinuksella. Imetän osittain koska maitoa ei tule riittävästi.
Synnytyksestä nyt 3,5kk. ja edelleen olen sen 2 kiloa miinuksella.
 

Yhteistyössä