Paljonko pitäis syödä kaloreita päivässä kun koittaa laihduttaa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä sitä vettä kerralla juo noin paljon. Kerran tunnissa lasillinen riittää. Jos ei pelkkä vesi maistu, niin fun lightit on hyvä apu. Se on muutenkin niin voimakas mehu, että suositustakin vähempi määrä riittää. Se on mehujen fairya! :D
joo lightmehuja ja lightlimuja mä vallan juonkin. mut neki tyrmättiin täällä ja olen kuulemma niitten takia lihava ;)
 
Oho
Alkuperäinen kirjoittaja tonnikeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä sitä vettä kerralla juo noin paljon. Kerran tunnissa lasillinen riittää. Jos ei pelkkä vesi maistu, niin fun lightit on hyvä apu. Se on muutenkin niin voimakas mehu, että suositustakin vähempi määrä riittää. Se on mehujen fairya! :D
joo lightmehuja ja lightlimuja mä vallan juonkin. mut neki tyrmättiin täällä ja olen kuulemma niitten takia lihava ;)
Joo, täytää vaan itsesi lisäaineilla ja keinotekoisilla makeutusaineilla, ne jos jokin tukkii aineenvaihdunnan mut oma valintasi tietty, jos tereellisyys ei kiinnosta pätkääkään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tonnikeiju:
kun en juurikaan liiku.

itse olen tarkkaillut 2:n viimeisen päivän ja eilen 986kcal ja tänään 752 kcal, mut oltiin leipomossa palaverissa ja söin pasteijan ja siel ei muutakaan oikein ollut, siitä en oikein osannut laskea, mut laskettu on kuitenkin.

nyt piti viel leipä ja jugurtti mut ei mee alas :|
Pasteija n. 300kcal eli noin keittolautasellisen verran kaloreita, mutta monin verroin huonoa rasvaa, n. 22 grammaa... Siis syötköhän liikaa rasvaa? Sipsejä kerroit aiemmin syöväsi kerran viikossa, niissähän on mielettömästi rasvaa ja kaloreita. Saat varmaan suolaakin yli tarpeen. Oletko ikinä käynyt ravitsemusterapeutilla arvioittamassa ruokavaliotasi?
 
anna
Alkuperäinen kirjoittaja Oho:
Alkuperäinen kirjoittaja tonnikeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä sitä vettä kerralla juo noin paljon. Kerran tunnissa lasillinen riittää. Jos ei pelkkä vesi maistu, niin fun lightit on hyvä apu. Se on muutenkin niin voimakas mehu, että suositustakin vähempi määrä riittää. Se on mehujen fairya! :D
joo lightmehuja ja lightlimuja mä vallan juonkin. mut neki tyrmättiin täällä ja olen kuulemma niitten takia lihava ;)
Joo, täytää vaan itsesi lisäaineilla ja keinotekoisilla makeutusaineilla, ne jos jokin tukkii aineenvaihdunnan mut oma valintasi tietty, jos tereellisyys ei kiinnosta pätkääkään.
Ei ole mitään näyttöä siitä, että lisäaineet ja keinotekoiset makeutusaineet hidastaisivat aineenvaihduntaa.
 

Yhteistyössä