paljonko tästä paketista maksaisit?

  • Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
hups
ompa nuo huutaneet jo mahdottoman paljon. itse en maksisi edes puolta. tuossa ei ole mitään sellaista erikoista miksi hinta pitäisi nousta noin korkealle. mitähän ihmiset oikeasti ajattelee huutaessaan noita vaatepaketteja.
 
vieraana
No mä laskin ne silleen, että millä hinnalla ostaisin minäkin tuotteen, josko olis kirpputorilla myynnissä ja pääsin johonkin 60 euroon :) Kivoja housuja oli valtavasti! Tai siis mun makuun :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja nora:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en yhtään enempää mikä tuo hinta nyt on! Ihan tavallisia "riepuja", ei edes mitään merkkejä.
olihan tuossa bamse,adidas ja name it ainakin..
Mistä lähtien Bamse on ollut "merkki"? Sehän on ihan peruslindexkamaa
Mut haluttua sellaista ;)
Asia, jota en ole koskaan voinut ymmärtää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja nora:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en yhtään enempää mikä tuo hinta nyt on! Ihan tavallisia "riepuja", ei edes mitään merkkejä.
olihan tuossa bamse,adidas ja name it ainakin..
Mistä lähtien Bamse on ollut "merkki"? Sehän on ihan peruslindexkamaa
Mut haluttua sellaista ;)
Asia, jota en ole koskaan voinut ymmärtää.
Selvä. Mä tykkään useimmista kuoseista.
 
mää
Alkuperäinen kirjoittaja hups:
ompa nuo huutaneet jo mahdottoman paljon. itse en maksisi edes puolta. tuossa ei ole mitään sellaista erikoista miksi hinta pitäisi nousta noin korkealle. mitähän ihmiset oikeasti ajattelee huutaessaan noita vaatepaketteja.
Miksi lapsella pitäisi olla jotain "erikoista"? Mun mielestä hirveän hyviä siisstin näköisiä käyttövaatteita! Kyllä tuo silti niin halvalla lähtee verraten uusiin vaatteisiin et voisin helposti maksaa 100? kun on noita ulkovaatteitakin. Näytä mulle sellanen vaatepaketti missä on niitä "erikoisia" mistä vois maksaakin..
 

Yhteistyössä