Paljonko te laitatte rahaa paketoijille kaupassa?

törkeetä
Mun mielestä niillä on ihan ryöstöhinnat. Siis niillä joilla on hinta määrätty. 2e paketista on ihan törkee ellei kyseessä ole sit vaikka potkukelkka tai iso jumppapallo ilmaa täys..
Mä annan 0,50e-1e riippuen pakettien määrästä.
 
harmailija
Alkuperäinen kirjoittaja törkeetä:
Mun mielestä niillä on ihan ryöstöhinnat. Siis niillä joilla on hinta määrätty. 2e paketista on ihan törkee ellei kyseessä ole sit vaikka potkukelkka tai iso jumppapallo ilmaa täys..
Mä annan 0,50e-1e riippuen pakettien määrästä.
No ei se paperikaan ole ilmaista, ja se naru ja teippi tms. Että jos sulla ei ois kotona mitään noista, niin kalliiksi tulis ittelles. Mun mielestä sit pakkaat itse josset ton enempää maksa.
 
.
Maksatte sitten kunnolla, jos mun paketointitiskille tulette! Eli pihit paketoikaa kotonanne. Ei huvita siellä talkootyössä aikaa kuluttaa, jos ei sillä seura tienaa kunnolla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:
No ei se paperikaan ole ilmaista, ja se naru ja teippi tms. Että jos sulla ei ois kotona mitään noista, niin kalliiksi tulis ittelles. Mun mielestä sit pakkaat itse josset ton enempää maksa.
Meleko kallista paperia ja muuta sälää, jos 2 euroa menee yhteen pakettiin. En ikinä maksaisi tuollaista summaa lahjan paketoinnista.
 
harmailija
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:
No ei se paperikaan ole ilmaista, ja se naru ja teippi tms. Että jos sulla ei ois kotona mitään noista, niin kalliiksi tulis ittelles. Mun mielestä sit pakkaat itse josset ton enempää maksa.
Meleko kallista paperia ja muuta sälää, jos 2 euroa menee yhteen pakettiin. En ikinä maksaisi tuollaista summaa lahjan paketoinnista.
Joku tekee työn sun puolesta ja sä koet että sun oikeus on ottaa se ilmaiseksi.. huh huh..
En mäkään näitä tiskejä käytä, mutta toivon että jos joku käyttää niin sit maksavat sen verran ettei tartte noitten maksaa omasta pussistaan sun pakettejes paketoimista.
Itse paketoin omani, sehän tuo sitä joulua.
 
...
ostin paketointipaperia 6m hinta 2.5e, narua 10m hinta 1.7e, ja teippirulla 1.4e. paperista ei montaa pakettia tule, palapelejä, lautapelejä yms... että kyllä mä niille seuroille 1-5 e paketista jätän.
 

Yhteistyössä