paljonko teidän 11-13v lapset on pitkiä ja painaa?

  • Viestiketjun aloittaja sari33v
  • Ensimmäinen viesti
sari33v
tyttäreni on 11v ja hän on nyt 165cm ja painaa 64kg.
Mitä teen kun tyttäreni sanoi minulle että hän haluaa lihoa??
itse olen 167cm ja painan 53kg
onko muilla vastaavia ongelmia?
 
futero
Mulla kaksi kohta 13v tyttöä. Molemmat noin 155-160 senttisiä ja painoa vähän yli 50. Erilaiset ruumiinrakenteet mutta sopusuhtasia molemmat.
Kysyisin varmaan että mitä tarkoittaa tolla "haluan lihoa" Joskus lapsi voi ajatella että lihomalla kasvaisivat vaikka rinnat (jos kavereilla on isommat) tai jotain muuta hassua.
 
sari33
Mulla kaksi kohta 13v tyttöä. Molemmat noin 155-160 senttisiä ja painoa vähän yli 50. Erilaiset ruumiinrakenteet mutta sopusuhtasia molemmat.
Kysyisin varmaan että mitä tarkoittaa tolla "haluan lihoa" Joskus lapsi voi ajatella että lihomalla kasvaisivat vaikka rinnat (jos kavereilla on isommat) tai jotain muuta hassua.
sanoi. että haluaa painoa vielä vähän lisää
 
sari33v
[QUOTE="vieras";25846261]Niin me kaikki olemme erilaisia. Mun 12v. tyttö on 168 cm pitkä :) Itse olin 12 v. samanpituinen. Ja en enää kasvanut. Eli olen aikuisena nyt samanpituinen.[/QUOTE]



paljo tyttösi painaa???
 
"vieras"
Oma tyttäreni on 12v6kk ja 161 cm, 36 kg
Mieheni tytär 13v 1vko168 cm, 41 kg

Pitkiä ja hoikkia tyttöjä molemmat, molemmilla on nyt pituuskasvussa suurin pyrähdys ohi ja sitä kautta painokäyrä on tasaantunut vaikka alalukemilla mennäänkin
 
Rollolainen
poika 10v ( toukokuussa täyttää 11v ) on noin 140 cm pitkä ja painaa noin 26 kiloa, on aian olut hoikka poika, vasta oli kouluterveydenhoitajan tarkastus eikä olllut mitään sanottavaa, on vian sirorakenteienne poika.
Poika 12v on noin 148 cm pitkä ja painaa noin 40 kiloa
 

Yhteistyössä