Paljonko teidän mielestänne ois ihannepaino 170cm pitkälle...

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
No mä olen 172cm ja 60kg,en todellakaan ole mikään laiha,vaan ihan normaalivartaloinen ja tästä vois pari kiloa vielä ihan hyvillä mielin pudottaa pois. Ja painoindeksi on ihan normaali,jotain 20 ja 21 väliltä.
 
Itse olen 169cm ja nyt painonvartijoissa jossa lähtöpaino oli 77...nyt 75kg ja en ajatellut kuin 68-70kiloon tiputtaa.

Mielestäni painosi on nyt juuri passeli,ja sanokoon ketä mitä vaan niin minä itse ainakin tykkään että on niitä muotojakin vielä laihdutuksen jälkeen:)
 
jaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä oon 173/52 ja vientiä riittää :)
Painoindeksisi on 17, eli sairaalloisen laiha. Onko anorektiaa tai bulimiaa taustalla? Lihota itseäsi ainakin 3kiloa.
En ole ko. henkilö enkä halua ihannoida alipainoa, mutta haluaisin tuohon painoindeksiin sanoa muutaman sanasen... Yleisesti ottaen se on tietty hyvä mitta, mutta yksittäisille ihmisille ei kannata mennä sanomaan noin! Oma painoindeksini ei ole edes ikinä ollut 17, on siis sen alle, eikä paino nouse. Olen ihan terveen näköinen nuori nainen. Harrastan liikuntaa ja syön hyvin. Minulla sattuu olemaan erityisen hennot ja kevyet luut, ihan sukuperintönä. Eikä syömishäiriöistä tietoakaan.

Ap:lle, ihannepainosi riippuu varmaan suuresti rakenteestasi.
 
.
se riippuu niin paljon vartalon mallista,ei oo mitään tiettyä kilomäärää.mullaki on nyt painoindeksi normaali mut mielestäni näytän ihan plösöltä,kun taas sillon ku oli painoindeksi alipainossa niin näytin normaalilta hoikalta naiselta..
 
siiri
Ensinnäkin onneksi olkoon onnistuneesta painonpudotuksesta, 25 kiloa on paljon se!

Itse olen 170 pitkä ja painan nyt viimeisilläni raskaana 69 kiloa. Alkupainoni oli 51 kiloa ja olin siihen ihan tyytyväinen. En ollut luuranko, mutta hoikka kyllä. Tapasin viikko sitten naisen joka on yhtä pitkä kuin minä ja painaa yhtäpaljon kuin minä nyt. Minun täytyi kysyä häneltä että mitä urheilua hän harrastaa koska hän on todella timmissä kunnossa ja näytti erittäin hyvältä. Kuulemma ei harrasta yhtään mitään vaan on vain muuten sopusuhtainen.

Eli vaikea sanoa näkemättä mikä on sopiva. Toiselle se on 10 kiloa enemmän kuin toiselle. Kuitenkin jos katsotaan panoindeksejä tai ihannepainoja niin olet juuri sopiva.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Mä oon 171cm pitkä ja haluaisin painaa noin 57-60kg eli pari kolme kiloa ainaskin pitäs saada pois. Ja ihan vaan siks et ite olisin tyytyväinen.

Mulla aivan sama tilanne. Ennen raskautta painoin 59kg ja siihen on vielä matkaa pari kiloa, siitä voisi sitten vielä vähän pudottaa. Haluaisin olla "rantakunnossa" kesällä, kun lomamatkakin jo varattu :)

Parikymppisenä painoin jotain 48 kiloa (pituutta siis 171) ja näin jälkikäteen voin sanoa, että se on aivan liian vähän vaikka vientiä olikin! ;)
 
Mielestäni tuohon pituuteen olis sellainen 57-65 kg sopiva. Riippuu tietenkin kropan mallista.
Itse olen 174cm ja kun painan n. 62kg, näytän mielestäni hyvältä. Tällä hetkellä painoa on ihan liikaa näin raskauden jälkeen mutta olen nyt saanut jo 7 kg pois ja toivon että kesällä olisin taas ihannepainossani.
 
Annu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
25 kiloa tippunut ja nyt on paino 65. Paljonko vielä pois?
65 kg on oikein soppeli, tosin se riippuu mihin itse olet tyytyväinen.

Itse olen 175cm pitkä ja kilo olisi vielä hyvänolonpainooni eli 62kg:aan. Mutta se on ihan mihin itse on tottunut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä oon 173/52 ja vientiä riittää :)
Painoindeksisi on 17, eli sairaalloisen laiha. Onko anorektiaa tai bulimiaa taustalla? Lihota itseäsi ainakin 3kiloa.
Mistä sä ton sairaalloisen revit? Alipainoinen. Ei kai jonkin verran ylipainoistakaan heti sanota sairaalloisen lihavaksi :kieh:
Oikeasti raivostuttaa kun laihoja heti epäillään anorektikoiksi!
 
Mä olen 173 cm ja painan n. 50kg...ei riitä erityisemmin vientiä kun hellun kanssa elelen, mutta en pistäisi pahitteeksi jos painaisin hieman enemmän :D

Joten vastaisin että kyllä 170cm pitkän pitäisi kai painaa huomattavasti enemmän kuin 50kg-kokemuksesta puhun. Hyvä ettei tuuli vie mennessään todellakin ;)
 

Yhteistyössä