Paljonko tiedätte puolison illanvietoista?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin, kysymys kuuluu että jos olette esim lomamatkalla sinä ja puolisosi useamman päivän kotona, ei töissä, vaan viettää ns.omaa aikaa niin kertooko hän teille missä on ollut ja kenen kanssa vai kysyttekö edes?
Minua ärsyttää kun itse kerron menoistani avoimesti mutta tuntuu että miehestä ei saa mitään irti kuin tenttaamalla...meinaa ärsyttää ja tulee tunne että onko siinä jotakin salaista tietoa missä baarissa ja kenen kanssa hän on ollut. Kyselettekö yleensä vai ettekö kysy jos toinen ei kerro? Me olemme olleet yhdessä jo 15v ja aina tämä sama juttu ärsyttää yhtälailla....
 
Pin
En ole joutunut kyselemään kun yleensä se keskustelu menee jotenkin näin "Hei onko ok jos meen Timon kanssa ulos lauantaina" "joo ok ei mulla ole mitään". Sitten yleensä ennen lähtöä kertoo mihin paikkaan on menossa ja harvemmin mitään sen kummempia tulee tarve edes "tentata". Saatan kysyä miten ilta meni ja kertoo, että kävikin siellä ja siellä, sekin oli siellä jne. Ei mitään salamyhkäistä tms. Olisi kyllä outoa jos ei kertoisi yhtään minne menossa, koska musta on ainakin ihan kiva kertoa jotain illasta ja sama miehen puolelta.
 
Miksi kostat omat kokemuksesi toiselle, joka ei ole syyllistynyt mihinkään? Kyllä nainen voi kaivata sitä, että luotat häneen. Jos pidät häntä ja hänen tekemisiään yhdentekevänä, se on aika tylyä ja kylmää.
En enään ikinä tahdo tuntea sellaista tuskaa uudestaan niin helpompaa elää tällä tavalla.
Ja eipä nuita ehdokkaitakaan ole pahemmin ole ollut niin mitä väliä.
 
vierailija
Ei olla oikeastaan koskaan erillään, joten ei ole tullut tuollaista tilannetta. Eikä käydä yöelämässä, joten senkään puolesta ei tarvi miettiä, missä toinen luuhaa. Käydään töissä ja harrastuksissa, tämä sopii meille.
 
No kerrotaan tietysti noin yleispiirteisesti, mutta ei minulla ole tarvetta tietää hirveän tarkkaan vaikka sitä, että missä baarissa kävivät bändin keikan jälkeen ottamassa yhdet ja ketä siellä oli. Yleensä kyllä kerromme oma-aloitteisesti mitä mielenkiintoista illanvietossa tms. tapahtui, keitä tavattiin ja mitä mielenkiintoista keskustelua käytiin ja mitä uutisia kuultiin kaveripiiristä.

Ei meillä kyllä tuollaista epäluuloa ole kuin ap:llä, onneksi. Olisi kyllä tosi raskasta elää miettien mokomia asioita. Ehkä teidän kannattaisi vähän keskustella missä suhteessa mennään, jos siinä vallitsee noin suuri epäluulo ja epävarmuus.
 

Yhteistyössä