Paljonko tulee kurahaalareille postikuluja?

vieras
Pakkaa ne eri kuoriin, jos sulla on isoja minigrippejä tai sit isoja pakastepusseja niin yksi vaate sellaiseen ja istut päälle niin saat ilmat pois. Sit pussi kiinni ja littanana kirjekuoreen. Jos saat alle 3cm paksuksi niin menee kirjeenä eikä maksaa niin paljoa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pakkaa ne eri kuoriin, jos sulla on isoja minigrippejä tai sit isoja pakastepusseja niin yksi vaate sellaiseen ja istut päälle niin saat ilmat pois. Sit pussi kiinni ja littanana kirjekuoreen. Jos saat alle 3cm paksuksi niin menee kirjeenä eikä maksaa niin paljoa!
Tuskin kurahousuja ja takkia saa millään pakattua alle 3 cm paksuiseksi paketiksi, vaikka kuinka yrittäisi.....
Yksittäin taas menevät luultavasti maxikirjeinä jos laittaa kahdessa kuoressa. Ainakin sadetakissa on sen verran paksuutta että on melkoinen taikatemppu saada se pakattua alle 3cm paksuiseksi.
 
elli
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pakkaa ne eri kuoriin, jos sulla on isoja minigrippejä tai sit isoja pakastepusseja niin yksi vaate sellaiseen ja istut päälle niin saat ilmat pois. Sit pussi kiinni ja littanana kirjekuoreen. Jos saat alle 3cm paksuksi niin menee kirjeenä eikä maksaa niin paljoa!
Tuskin kurahousuja ja takkia saa millään pakattua alle 3 cm paksuiseksi paketiksi, vaikka kuinka yrittäisi.....
Yksittäin taas menevät luultavasti maxikirjeinä jos laittaa kahdessa kuoressa. Ainakin sadetakissa on sen verran paksuutta että on melkoinen taikatemppu saada se pakattua alle 3cm paksuiseksi.
Olen aika monta kurasettiä postitellut, isojakin kokoja ja kyllä nuo takitkin saa hyvin kirjekuoreen.kahdessa kuoressa siis 2x1,60
Jossain vuorillisissa takeissa olen hupun joutunut laittamaan omaan kuoreen josta postikulut 80senttiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pakkaa ne eri kuoriin, jos sulla on isoja minigrippejä tai sit isoja pakastepusseja niin yksi vaate sellaiseen ja istut päälle niin saat ilmat pois. Sit pussi kiinni ja littanana kirjekuoreen. Jos saat alle 3cm paksuksi niin menee kirjeenä eikä maksaa niin paljoa!
Tuskin kurahousuja ja takkia saa millään pakattua alle 3 cm paksuiseksi paketiksi, vaikka kuinka yrittäisi.....
Minä oon saanut tungettua sellaiseen kirjakerhon pahvikuoreen :D eli alle 3 cm.

Olivat kokoa 86, isommat ei varmaan menisi.
 
kyllä nuo notkeat kurapuvut menevät tosi pieneen.
120 cm puvun postittelin ja hyvin meni kahdessa kuoressa.
Kauniisti taiteltuna muovipussissa kirjekuoressa.

92cm puku lähdössä yhdessä kuoressa.Kevyesti menee kun katsoin,että nuo soljet ovat lomittain.
 

Yhteistyössä