Paljonko tuli painoa raskaana olessa? (joo painosta taas :D )

Ja tuliko paino alussa vai lopussa, hitaasti vai yhtäkkisinä "pyrähdyksinä"?
Paljonko jäi synnärille?

Tuntuu, että kaikki on lihonnu vaan 7kg tjtn ja itse olen saanut jo melkeen 8kg tähän mennessä :LOL:
 
Yksvaan
En lihonut, mutta painoa tuli lisää +7 kg ekasta, tokasta +21 kg ja kolmannesta +7 kg, nelkusta tähän mennessä n. +9 kg, mutta tulee taas lopussa alaspäin. Mulla kaikki paino nousee plussattua.
 
vieras
11,7kg tuli kaksosraskaudessa ja kaikkia en oo vielä saanut pois vaikka kohta kaks vuotta lasten syntymästä. Matala painonnousu selittyy sillä että olin pitkään vuodelevossa sairaalassa ja sairaalaruoka tunnetusti ei oo mitään kamalan kaloripitoista. Loppuvaiheessa ei ees pystynyt syömään kovin isoja annoksia kun kokoajan närästi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
En lihonut, mutta painoa tuli lisää +7 kg ekasta, tokasta +21 kg ja kolmannesta +7 kg, nelkusta tähän mennessä n. +9 kg, mutta tulee taas lopussa alaspäin. Mulla kaikki paino nousee plussattua.
Hyvä huomautus, vaihdoin otsikkoa B)

Mitä teit eri tavalla silloin kun lihosit 21kg?
 
vieras
ekassa +22kg
tokassa +19kg
tämänhetkisessä 17,5kg nyt, veikkaan että 20 kg kerkee tulemaan.
Ekasta lähtöpaino 45kg, sain takaisin, kävi 43kg:ssakin...jäi 49kg:aan.
tokasta ssain palautuun samaan 49ään...
 
Kehtaako sanoa :D
Eka + 30 (10kiloa jäi sairaalaan..tai siis vauva toki kotiin mukaan :D ja loput pudotin tosi nopeesti)
Toinen + 18 (nopeesti putos nekin)
Mulla vaan paino nousee jo heti alkumetreistä, ehkä ihan omasta syystä tai sit mun kroppa vaan haluaa kerryttää laardia ennen synnytystä :D
 
Yksvaan
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
En lihonut, mutta painoa tuli lisää +7 kg ekasta, tokasta +21 kg ja kolmannesta +7 kg, nelkusta tähän mennessä n. +9 kg, mutta tulee taas lopussa alaspäin. Mulla kaikki paino nousee plussattua.
Hyvä huomautus, vaihdoin otsikkoa B)

Mitä teit eri tavalla silloin kun lihosit 21kg?
EN MITÄÄN! Ihan oikeasti. Veetuttaa aina kun toiset narisee että se on siitä kiinni mitä suuhunsa laittaa, kun se oikeasti ei ole.

Toi toka raskaus oli vaan niin hormonipitoinen, mun oli selkä täynnä näppyä, tissit kasvoi triplasti (niistä huomas työkaveritkin että olin raskaana, ennenkuin se muuten näkyi) jne. Mutta myös maitoakin tuli sitten todella hyvin kun vauva oli syntynyt. Ja en tiedä oliko siitä raskaudesta kiinni, mutta myös vaavi oli täynnä sitä hormoninäppyä ennemmän kuin sisaruksensa. Siis ihan koko kroppa täynnä.
 

Yhteistyössä