PALJONKO VOI NOSTAA RAHAA kerralla pankkiautomaatista?

  • Viestiketjun aloittaja huomenta
  • Ensimmäinen viesti
A shadieeyah
riippuu mimmoset rajoitukset sulla on kortissa vai onko rajoituksia.
(siis silloin kun tili avataan ja otetaan kortti niin siihen voi asettaa ylärajan nostolle per päivä )
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tarvisin käteisenä 600e niin voinko käyttää korttia ulkona ja uudestaan vai miten se menee?
^^ se riippuu oletko asettanut nostorajoituksen kortille, jos et voit nostaa vaikka 1000euroa mutta jos sulla on esim xxxeuron rajoitus niin sitten et voi nostaa kun sen summan verran ja loput pankista
 
Kyllä siinä taitaa joku kertanostokin rajoitus olla.
Mulla itelläni päivänostoraja on kohtuu korkea mutta suurimmissa nostoissa on nostot pitänyt tehdä kahdesti.
Sittenhän se selviää kun menee automaatille.

Mutta jos epäilyttää niin konttoriin vaan, tililtä nostamisesta ei vissiin vielä missään pankissa oteta palvelumaksua..
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Kyllä siinä taitaa joku kertanostokin rajoitus olla.
Mulla itelläni päivänostoraja on kohtuu korkea mutta suurimmissa nostoissa on nostot pitänyt tehdä kahdesti.
Sittenhän se selviää kun menee automaatille.

Mutta jos epäilyttää niin konttoriin vaan, tililtä nostamisesta ei vissiin vielä missään pankissa oteta palvelumaksua..
mun mielestä se on 400? kerralla ja sit voi toki uudelleen tuupata kortin sisälle ja taas saa 400? :)
 
vieras
Aina tälläisissä kysymyksissä porukka sekoaa. Suurinosa tähänkin vastanneista puhuivat nostorajasta, eivät siitä mitä ap kysyi. Opetelakaa lukemaan ennen kuin vastaatte, kiitos.
 

Yhteistyössä