Paljonko voi pyytää rekisteröimättömistä chihuahuan pennuista?

  • Viestiketjun aloittaja ^^
  • Ensimmäinen viesti
Kakao
En tiiä. Olen nähny 800e jos sisältää alvit, eläinlääkärintarkastuksen, sirun, ekan rokotuksen.
Ja vanhemmat terveystarkastettuja, TERVEITÄ koiria. Menivät kaupaksi.

Mutta muuten 450e. Eikä sillä ei moni edes saa myytyä.

Chihut on niin menneen talven lumia. Kasvatin itsekin joskus paperillisia. Enää en ottais edes ilmaiseksi :) Varsinkaan paperitonta.
 
"mä"
En paperittomasta koirasta maksaisi yli 400 euroa, ja tonkin hinnan vain chihuahuasta, joka on mun haavekoirani! :) Mitä pienempi rotu, sitä enemmän pyydetään, mutta ei kohtuuttomuuksia kuitenkaan, sekarotuinen /paperiton AINA alle 400e!!
 
"poppis"
Eikös kennelliiton kanta ole, että sekarotuiset ja paperittomat olis noin 200e hintasia.
Tosin siskoni osti paperittoman ja nyt aikuisena (2v) selvästi ei-puhtaan 'chihuahuan' ja maksoi 850e
 
"poppis"
Lisäyksenä edelliseen, että itse ostimme toisen rotuisen paperillisen koiran, jolla oli vanhemmissa näyttely- ja käyttövaliota ja maksoimme 800e. Joten sikäli pidän siskoni 'chihuahuaa' törkeän kalliina. Mutta ei se ole hullu, joka pyytää....
 
tehtailua
Mä maksoin puhtaasta sekarotuisesta 200e, mutta oli sirutettu ja ekat rokotukset oli.
Toisesta puhtaasta maksoin 1500e, sirutettu ja rekattu.

Puhdasta paperitonta en osta.
 
^^
En tiiä. Olen nähny 800e jos sisältää alvit, eläinlääkärintarkastuksen, sirun, ekan rokotuksen.
Ja vanhemmat terveystarkastettuja, TERVEITÄ koiria. Menivät kaupaksi.

Mutta muuten 450e. Eikä sillä ei moni edes saa myytyä.

Chihut on niin menneen talven lumia. Kasvatin itsekin joskus paperillisia. Enää en ottais edes ilmaiseksi :) Varsinkaan paperitonta.
Nämä pennut kyllä tarkastetaan, sirutetaan, madotetaan ja sisältää alvit ja mukaan saa pentupaketin.. Vanhemmat ovat terveystarkastettuja isä on rekisterissä, mutta emä ei.. Mutta emällä on todistus puhtaudesta ja terveydestä :)
 
"Nirppu"
Niin kun tuolla joku jo sanoikin, paperittomasta koirasta max 150€. Chihut, ihan paperillisetkin, ovat aika korkealla sairastilastoissa, joten paperitonta ei todellakaan kannata ostaa koska se yleensä merkkaa sitä että vanhemmissa tai niiden vanhemmissa on jokin perinnöllinen sairaus jolloin papereita ei laillisesti saa. Lisäksi paperittomien pentujen teettäminen on pentutehtailua, sitä harrastetaan vain rahankiilto silmissä, tästä maasta löytyy kyllä kasvattajia joilla asiat on kunnossa ja heillä on selkärankaa pennuttaa terveitä, aikuisia koiria joilla paperit on kunnossa. Silloin pennusta ihan miellellään maksaa enemmänkin kun on aivan varma mitä saa rahaa vastaan. Jos pennusta löytyy joku esim. perinnöllinen sairaus, kauppahinnasta saa tietyn osan takaisin, näin ei menetellä sekarotuisten kohdalla. Apula on täynnä näitä "hienoja" pikkukoiramixejä joista pyydetään ihan tähtitaivaallista summaa. Se pistää kyllä vihaksi. Mitä muuta se on kuin pentutehtailua?
 
D
toivottavasti kukaan ei ole niin tyhmä että tukee sun juttua..
toivottavasti ihmiset tajuaias olla maksamatta koirista millä ei ole papereita enempää kuin 200 koska se on sekarotunenräkki silloin....
ELI PISTÄKÄÄ MIELEEN ÄLKÄÄ MAKSAKO PAPERITTOMISTA SEKARÄKEISTÄ!
 
"Nirppu"
Täällä sitä on helkkarin helppo sanoa että toinen vanhemmista on terveystarkastettu ja blaablaablaa, miksi helvetissä teillä sitten on rekisteröimättömiä pentuja??? Puhtaus ja terveys on täyttä bullshittiä, kuka sitä pystyy todistamaan... Tervettä maalaisjärkeä, kiitos.
 
^^
[QUOTE="Leena";22842047]Minä olisin kiinnostunut erittäin paljon narttupennusta !!! Ollaan etsitty jo jonkin aikaa.

Joten laita s-postia jos pentuja on vielä jäljellä: tiuna83@jippii.fi[/QUOTE]

Pennut eivät ole vielä edes syntynyt :) 2 narttua on jo varattu, että riippuu siitäkin montako narttua tulee :) Mutta 3 pentua on siis kuitenkin vielä vailla kotia :) Otin s-postisi ylös.. =)
 

Yhteistyössä