paljonko voisi pyytää ä-pakkauksen kesto vaipasta!

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Minä en henkilökohtaisesti ymmärrä niitä,jotka myyvät äitiyspakkauksen tuotteita.
Postikulut peri,kun olet ilmaiseksi saanut.
Minä vein omat pakkaustavarat löytölään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä en henkilökohtaisesti ymmärrä niitä,jotka myyvät äitiyspakkauksen tuotteita.
Postikulut peri,kun olet ilmaiseksi saanut.
Minä vein omat pakkaustavarat löytölään.
Lahjottaako ne sitten ne eurot köyhäinapuun jotka rahana ottaa, epäilempä syvästi lienevät ostavan vaikka turvakaukalon ja sitten vielä myyvät sen eteenpäin kun eivät tarvi enää. Jos sosiaaliapua tarvii, sitä saa sossusta! Täällä myös MYYTÄVÄNÄ 07 kestis.
 
vieras
Se on sit ihan sama jos siitä 0e sais pyytää ku ne jotka ottaa rahana antas ne rahat heti pois tai jos ostavat niillä jotain vaatteita tms ni ei niistä sit saa periä rahaa ku niitä myy..kukakohan aattelee asiaa näin..?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se on sit ihan sama jos siitä 0e sais pyytää ku ne jotka ottaa rahana antas ne rahat heti pois tai jos ostavat niillä jotain vaatteita tms ni ei niistä sit saa periä rahaa ku niitä myy..kukakohan aattelee asiaa näin..?
en ymmärtänyt.anteeksi tyhmyyteni :ashamed:
 
vieras
No ei sitä nyt ilmaseksi tarvi antaa,vittu mitä jeesustelijoita täällä taas on. Varmasti moni joka saanut lahjaksi jotain,eli ei ite mitään maksanut myy eteenpäin ja hintana ei ole 0?.
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Ite oon ostanut 5e/kpl, postikuluja tulee yhdestä vaipasta 3,70e. Yhden ostin 3e.llä kun en tiennyt tarkkaa kuluja sillon.
Miten siihen tulee noin paljon postikuluja? :eek:

Tän vuoden vaipan saa kyllä lähetettyä kirjepostinakin, ja postikulut jää aika alhaisiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä en henkilökohtaisesti ymmärrä niitä,jotka myyvät äitiyspakkauksen tuotteita.
Postikulut peri,kun olet ilmaiseksi saanut.
Minä vein omat pakkaustavarat löytölään.

minäkin otin pakkauksen mut eipä sitten tullutkaan käyttöön joten myin sen 140e:lla jonka olisin sen muutenkin saanut kelasta sen sijaan..
 
vieras
Ihmeellistä järjen käyttöä, ilmaiseksi pitäisi antaa pois. En minä ainakaan mikään hyväntekeväisyyslaitos ole. En minä nurkkiinikaan ota ketään ylimääräisiä pyörimään vaikka asumistukea saankin, jos joku haluaa huoneen vuokrata, rahaa siitä tulee mulle maksaa!
 

Yhteistyössä