Paljonko voisi pyytää?

  • Viestiketjun aloittaja Pyörä
  • Ensimmäinen viesti
Pyörä
Mulla on uuden pyörän hankinta ja mietin että paljon voisi pyytää alle 2v vanhasta maastopyörästä?Ei mitään vikaa ja ei ole ajettu talvella ja säilytetty sisällä ja huollettu aina oikein.Paljolla itse ostaisit?Pyörä ei ole mikään halpis pyörä kuitenkaan.
 
Danone
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 09:04 jep kirjoitti:
10e :attn:
??

Minä myin just vähän aikaa sitten mun maastopyörän ja 150e siitä sain.Kyllä moni ostaa ihan kunnon hinnalla eilä millään 10e..et sinäkään varmaan omaa hyvää pyörääsi tuolla hinnalla myisi.
 
Danone
Niin ja käyppä huutiksessa vaikka katsomassa josko sieltä saisit vähän apuja.Minä siellä kävin kurkkailemassa ennen kun annoin hintaa omalle pyörälle.Ja siellä jotkut sai isoja summia vaikka oli jo vanhempia ja enemmän käytetty kun esim, mitä minä olin myymässä.Yksikin sain yli 300e omasta pyörästään ja sillä saa jo uuden kaupasta.Ja niitä halvempia jopa kaksi.
 
anu
No minkä merkkinen pyörä? Jos tunturi tms.. niin ainakin 150-200?. Mulla neljä vuotta vanha tunturin maastopyörä, enkä alle 200? luopuis! On kuin uusi vaikka kovassa käytössä ollutkin. Järkevä pyyntihinta n.150?? tai siitä ylöspäin..
 
pyörä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 09:09 Anu kirjoitti:
No minkä merkkinen pyörä? Jos tunturi tms.. niin ainakin 150-200?. Mulla neljä vuotta vanha tunturin maastopyörä, enkä alle 200? luopuis! On kuin uusi vaikka kovassa käytössä ollutkin. Järkevä pyyntihinta n.150?? tai siitä ylöspäin..
Helkama on alla.. =)
 

Yhteistyössä