pallo hukassa!

Eli aloitetaan nyt muutamalla huolella ja murheella. olen ollut raskaana noin3v sitten ja raskaus päättyi ekaan ultraan kun huomattiin tuulimuna kakkoset.
Nyt uudet tuulet ja yritystä tulla raskaaksi! laskureiden mukaan olisin nyt noin 6dennella viikolla. Raskausoireita ei ole paljoon rinnat tai tarkemmin sanottuna nännit aristavat paljon. tämän viikon keskiviikkona iski niin sanottu " pallo hukassa" oire ja haluaisin tästä keskustella ja onko sellasta muilla ollut. Kokoajan on keskittymisen kanssa vaikeiksia eikä järki todellakaan juokse loppuun asti tuskin edes puol väliin :D harvemminten näin pahoja mokailuja mutta nyt niitä tulee joka päivä niin töissä kun kotonakin. Mieheni mielestä se on tavallaan suloista, minun milestä ei! tuntuu että mikään ei suijuisi kokoaja kiukuttaisi ja väsyttäisi. onko muilla ollut vastaavaa? mitä muita oireita voisin odottaa että olisin varma ettei ole mennut kesken? sekin tietty stressaa vaikka yritän olla ajttelematta! huh huh.. :)
 
Eipä siitä voi olla varma mitenkään ettei oo mennyt kesken noin varhaisilla viikoilla... Valitettavasti : /

Nyt vaan tsemppiä ja yritä uskoa siihen että kyllä se pikkunen siellä kyydissä pysyy! Ja koita olla stressaamatta, tiiän että ei oo helppoa kun se huoli tulee niin se tulee mutta stressi ei ainakaan auta :hug:
 
Eiköhän itse kullakin odottajalla ole alussa hieman "höntti"olo ja ajatukset kääntyy vain omaan napaan=)Tunne ja hormoonimylläkkä jyllää!

Mitään sellaista oiretta ei ole joka kertoisi 100%raskauden jatkuneen,mutta pianhan sunkin on mahdollista ultrassa tarkistuttaa asia.Yleensä vahvan sykkeen löytäminen on hyvä asia!

Tsemppiä odotukseen!
Lily ja ysi
 
Täällä toinen jolla alkuraskaudessa oireet olivat oikeastaan vaan nännit tosi herkkinä!
JA unohtelin kokoajan kaiken!
Kun lähdin hakemaan auton oven eteen ku oli niin paljon tavaraa ja mietin etten ota laukkua edes mukaan vaan kaikki kerralla -> avaimet laukussa -> mies töissä -> miehen odottelua että tulee avaamaan oven että pääsen töihin -> tunti töistä myöhässä :LOL:
Tässä oli vaan yksi esimerkki, muutenkin unohtelin pikkuasioista isoihin..

Jaksamisia ja yritä olla ressaamatta, eiköhän siellä ole kaikki hyvin :hug:
 

Yhteistyössä