palstailuasunne & herkkunne ? :D

  • Viestiketjun aloittaja Tiitta
  • Ensimmäinen viesti
Tiitta
itse: musta pitkähihainen t-paita, jonka päällä tiukahko kuvallinen harmaa t-paita, mustat sammarit, siniset nilkkasukat ja mustat alusvaatteet. kädessä battery ja lautasella runebergin torttu :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitta:
itse: musta pitkähihainen t-paita, jonka päällä tiukahko kuvallinen harmaa t-paita, mustat sammarit, siniset nilkkasukat ja mustat alusvaatteet. kädessä battery ja lautasella runebergin torttu :D

Joutu käydä kaupasta hakemas batteryn ja runebergin tortun. =)
 
ap
nyt ap:n palstailuasu muuttuu hetkeksi ulkoiluvaatetukseksi, eli pinkit villasukat, mustat maiharit, musta villakangastakki jonka hihassa roikkuu oranssi kummitus ja violetti, nuhruinen, mutta ah niin rakas virkattu myssy :D adios amigos.. eikun senjoritas.. tai jotain :)
 
miimu
vaaleet leggarit, mustavalkolilakuviollinen tunika, niin ja tätini kutomat raidalliset villasukat. mustat rintsikat, valkoiset pikkarit.
basilikabroileri ja riisi valmistumassa..geisha suklaalevyä natustelen palstaillessa:D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja miami vice:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitta:
itse: musta pitkähihainen t-paita, jonka päällä tiukahko kuvallinen harmaa t-paita, mustat sammarit, siniset nilkkasukat ja mustat alusvaatteet. kädessä battery ja lautasella runebergin torttu :D

Joutu käydä kaupasta hakemas batteryn ja runebergin tortun. =)
mies toi runet päiväkahveelle, oli hyvää eikä maistunut rommi liikaa :D vai konjakki, jotain niissä oli. mies vitsailikin, että joko tuntuu päässä "joo, oon ihan sekas, hae lisää!"
 
vieras
Mustansinsiet farkut, mustat sukat, musta tyköistuva avarakaulainen t-paita ja musta neuletakki, jossa harmaa karvakaulus, toki alusvatteet ja sukkikset. Äsken kädessä oli pari Tuc paprikasuolakeksiä :)
 

Yhteistyössä