Palstalaiset ilmeisesti menny ensimmäistä kertaa ulos tänä keväänä

ars kat
ja jotkut vasta kerää rohkeutta, kun siellä kaupassakin pitäisi nyt sitten käydä ja onneksihan ihmisellä on sentään farkut. Vain se yläosa ankaran pohdinnan aiheena. B)
 
silette
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja solasola:
Odottakaapas huomiseen, alkaa tulla juttua itsensä polttaneista punakoista mammoista :xmas:
Mun kädet hieman punottaa :ashamed:
Mulla ei punota muuta sääret kun jouduin pitkästä aikaa epiloimaan kun tosiaan tämä kesä vaatii lyhkäsempia housuja.....
Sulla taitaakin olla oikein kunnon karvareuhka.
 
Alkuperäinen kirjoittaja silette:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja solasola:
Odottakaapas huomiseen, alkaa tulla juttua itsensä polttaneista punakoista mammoista :xmas:
Mun kädet hieman punottaa :ashamed:
Mulla ei punota muuta sääret kun jouduin pitkästä aikaa epiloimaan kun tosiaan tämä kesä vaatii lyhkäsempia housuja.....
Sulla taitaakin olla oikein kunnon karvareuhka.
Mussa kasvaa karvoja kuin kapisessa ketussa- ei siis ihan joka puolella mutta likipitäen.
 
silette
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja silette:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja solasola:
Odottakaapas huomiseen, alkaa tulla juttua itsensä polttaneista punakoista mammoista :xmas:
Mun kädet hieman punottaa :ashamed:
Mulla ei punota muuta sääret kun jouduin pitkästä aikaa epiloimaan kun tosiaan tämä kesä vaatii lyhkäsempia housuja.....
Sulla taitaakin olla oikein kunnon karvareuhka.
Mussa kasvaa karvoja kuin kapisessa ketussa- ei siis ihan joka puolella mutta likipitäen.
Nam! Oikein vesi tulee kielelle kun kuvittelee...
 
joo kyllä täälläkin arvon mammat pyöritteli silmiään kun näki meidän 2veen kaupassa halterneckissään ja minihamosessaan, tukka samallain villisti ponnarilla kuin äidillä jonka hame ylsi juuri yli kriittisen rajan.

Kaikkee kamalaa sitä näkeeki näin kesäisin.
 

Yhteistyössä