Palstaprojekti 2 TUUNAAJAT Kaikille avoin

Mulla on kaikki aivan kesken. Villahousut kesken, joululahjat kesken, nettisivut kesken :/

Sain loistavan idean korunaulakoista.Päällystin decoupage-tekniikkaa käyttäen (tai yrittäen käyttää) lahjapaperilla lankun pätkän. Siihen lakkasin päälle vielä korunaulakon saajasta netistä tulostamani kuvan. Ei mennyt ihan putkeen. Naulakosta tuli ihan ryppyinen. En ole koskaan D-tekniikkaa kokeillut aikaisemmin, eikä mulla mitään oikeita ohjeita edes ollut. Voisko joku kertoa, miten minun oikein olisi pitänyt tehdä, että työ ei olisi rypistynyt.
 


laitanko sydämet ylös



vai alas?

laitanko kranssiin jotakin nauhaa?
minkälaista?
miten?
jos halaun tervetuloa jonnekkin lukemaan niin mihin kohtaan?

kranssin ollu kesken jo tovin kun en osaa tehdä niitä loppuun..
 
BootyPeppi
sannulii...minusta ylös.....tiimarissa on kivoja nauhoja kransseihin jos ei ihan halua ostaa kallista satiininauhaa ompelutarvikeliikkeestä....askarteluliikkeissäkin on kaikkea kransseihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Niin ja tietty otetaan vastaan myös ideoita miten säilyttää kaikelaiset askartelu hilpetöörit. Tuota hilpetööriä kun jotenkin kummasti tahtoo kertyä ja sit jos niitä ei ole niin ei voi oikein mitään tehdä :snotty: :D
vastauksen ehkä jo saanutki, mutta kerronpa et mulla ne matkaa Alkon puisissa viinilaatikoissa :D niissä on kannetki ja ne on itessään jo hienoja.. ne on alkossa roskiin menevää tavaraa joten lähimpään alkoon vaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:

laitanko sydämet ylös

laitanko kranssiin jotakin nauhaa?
minkälaista?
miten?
jos halaun tervetuloa jonnekkin lukemaan niin mihin kohtaan?

kranssin ollu kesken jo tovin kun en osaa tehdä niitä loppuun..
Mä laittaisin sydämet ylös ja nauhaksi joku sellainen semipaksu valkoinen nauha. Tervetuloa -tekstin kirjoittaisin jollekin puupalalle ja laittaisin roikkumaan kranssin keskelle.
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Katellisena maatuskahuivista :ashamed: :)

Eilen illalla ompelin lakin ja laukun tytölle ja muutama päivä sitten mm. pöllöheijastimia.
http://tahtianis.blogspot.com/ :p
hatusti :D
:D No joo, on niitä hattuja jo aivan liikaa, mutta kun niitä on niiiiin kiva tehdä!
tiedän tunteen...mulla sama vika mekkojen kanssa tällä hetkellä.
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Katellisena maatuskahuivista :ashamed: :)

Eilen illalla ompelin lakin ja laukun tytölle ja muutama päivä sitten mm. pöllöheijastimia.
http://tahtianis.blogspot.com/ :p
voi! sa olet kyllä todella taitava ompelija! oletko koulutukseltasi ompelija?
No en! :D Oikeasti todella vähän olen ommellut.
on sulla kuitenkin hyvin hallussa...toiselle se on niin luontaista. Mun poika on nyt sitä mieltä, että haluaa vaatturiksi, olis kyllä pojalla siihen valmiudetkin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-elementissään-:
Mulla on kaikki aivan kesken. Villahousut kesken, joululahjat kesken, nettisivut kesken :/

Sain loistavan idean korunaulakoista.Päällystin decoupage-tekniikkaa käyttäen (tai yrittäen käyttää) lahjapaperilla lankun pätkän. Siihen lakkasin päälle vielä korunaulakon saajasta netistä tulostamani kuvan. Ei mennyt ihan putkeen. Naulakosta tuli ihan ryppyinen. En ole koskaan D-tekniikkaa kokeillut aikaisemmin, eikä mulla mitään oikeita ohjeita edes ollut. Voisko joku kertoa, miten minun oikein olisi pitänyt tehdä, että työ ei olisi rypistynyt.
Mie oon vasta alkanu kans harjotteleen servettitekniikkaa, ja mulla on sama ongelma, että menee ryppyyn vaikka mitä tekis. Jotku sanoo, että auttaa jos vaihtaa lakkaa (Kiva- lakkaa on suositeltu) ja servetti kannattaa kiinnittää esim. sinitarralla nurkistaan kiinni ja aloittaa lakkaaminen keskeltä reunaan päin. Lisäksi pensselillä on merkitystä, en vaan muista minkälaista suositeltiin :whistle:

 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
en mä saa millään tuota vikaa laukkua valmiiksi :( potkikaa mua vähän....
No jokos on laukku valmiina?

*varovaisesti koettaa potkaista :D *

Hieno puku!
en ole saanut ku tuon vetoketjun kaitaleisiin kiinni.....tuolla se vieläkin irvailee mulle :D
kiitos ja kumarrus ...
 

Yhteistyössä