Palstaprojekti: KEVÄT (uudet osallistujat lämpimästi tervetulleita!)

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24979490:
Mä en päässy eilen illalla kirjautumaan, enkä edes vastaamaan näköjään.
Ihan hyvä varmaan.
Mutta siis onks se aihe nyt kuusenkoriste kierräytsmateriaalista vai pelkkä kuusenkoriste vai kierrätyskuusi vai mikä ihme se nyt sit oikein on? :xmas:
Kait se on tuo kuusenkoriste kierrätysmateriaalista.
 
Älkää ny viittikö. Just ku mä kauheella kiiruulla tappelen täällä kuumaliimapyssynkanssa, ni sitten te ette leikikään mun kanssa. :|

Tosin, en tiedä onko tällä laillista osallistua, koska ainoa kierrätysmateriaali on vanha punainen villasukka. Kaikki muu on uutta.

 
"tuli"
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25020428:
Älkää ny viittikö. Just ku mä kauheella kiiruulla tappelen täällä kuumaliimapyssynkanssa, ni sitten te ette leikikään mun kanssa. :|

Tosin, en tiedä onko tällä laillista osallistua, koska ainoa kierrätysmateriaali on vanha punainen villasukka. Kaikki muu on uutta.

iiiiiiiiiiso kuva ruutuun
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25020428:
Älkää ny viittikö. Just ku mä kauheella kiiruulla tappelen täällä kuumaliimapyssynkanssa, ni sitten te ette leikikään mun kanssa. :|

Tosin, en tiedä onko tällä laillista osallistua, koska ainoa kierrätysmateriaali on vanha punainen villasukka. Kaikki muu on uutta.

Hei mutta tää on valmiina sit ensi viikon äänestykseen - toki jos töitä ilmaantuu lisää niin voidaan pitää äänestyskin.
 
Tää oli sen verran hyvä yhteensattuma, että haluan osallistua :)
Meinaan olen tässä muutaman päivän meinannut alkaa tekemään vanhan ajan kuusenkoristeita tulevan kotimme seinistä poistetuista pinkopahveista ja tapeteista, että nyt sitten tein sellaisen.
Harmi, että juuri se pahvi jonka tapetissa oli kultaa, vihreää ja käpyjä, on siellä toisessa kodissa. Mutta tästäkin tuli nätti, sumeasta kuvasta ei näy tapetin kultaiset yksityiskohdat mutta niitä on :)
Myös nauhat ja helmet on kierrätyksenä, olleet joissain joululahjoissa.

 

Yhteistyössä