Palstaprojekti: KEVÄT (uudet osallistujat lämpimästi tervetulleita!)

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24775224:
Miten mä saan rajattua itseni pois mun "ennen"-kuvasta???
Tuleeko siitä liian samea kuva jos otan tietsikan ruudulta rajatun kuvan siitä ennen-vaiheesta?
Esim paintissa (joka löytynee kai joka koneesta jos windows on käytössä) avaat vaan kuvan sinne, valitset tuollasen Rajaa työkalun ja sillä valitset halutun alueen. Kopioi alue (joko ctrl + c tai hiiren oikea nappula ja sieltä kopioi), avaat uuden sivun ja liität kuvan sinne (joko ctrl + v tai hiiren oikea ja liitä). Vedät ylijäävän valkoisen alueen kuvan kokoiseksi. Ja tallennat.
 
Esim paintissa (joka löytynee kai joka koneesta jos windows on käytössä) avaat vaan kuvan sinne, valitset tuollasen Rajaa työkalun ja sillä valitset halutun alueen. Kopioi alue (joko ctrl + c tai hiiren oikea nappula ja sieltä kopioi), avaat uuden sivun ja liität kuvan sinne (joko ctrl + v tai hiiren oikea ja liitä). Vedät ylijäävän valkoisen alueen kuvan kokoiseksi. Ja tallennat.
Kiitos ohjeesta.
Mulla meni melko lujaa yli, joten otin sit tietsikan ruudulta sen kuvan. :xmas:
Yritän tänään päästä liittämään ne tänne (eli saatte sit ajoissa sanoa jos on liian samea).
Tosin toi on vieläkin kesken. Totesin nyt päivänvalossa, että noi numerot on pakko vetää peittävällä maalilla yli. Eli mä joudun ne irrottamaan ja maalaamaan. :D
 
Mulla on otettuna "ennen kuva" ja "jälkeen"-lopputuloksesta on valmiina puolet. Osallistun sillä, jos en jostakin syystä saa sitä toistakin puolta valmiiksi iltaan mennessä, mutta 99% todennäköisyydellä saan, sillä olen pyhittänyt koko tämän päivän sille :)
 
Ennen:


Kankaat yms. ostin reilu kuukausi sitten ja kaavat hankin vähän myöhemmin. Idsea on siis ollut jo pitkään, mutta toteutus sai tuulta purjeisiin vasta palstaprojektin voimalla :D

Jälkeen:


Takeissa ei ole kiinnitystä, koska mä en oikein tiedä mitä mä tekisin. Laittaakko napit (napit löytyy, mutei ne sovikkaan, eli pitää ostaa uudet) vaiko silkkinauhat?! Pitää vielä sitä vähän mietiä :)

Niin ja ovat lapsille kokoa liian suuret, eli siksi eivät ihan passaa vielä päälle :)
 
  • Tykkää
Reactions: as if
Sunnuntain saldo keskeneräisessäni on 41 cm. Hurjat 8 cm viikossa saatu aikaiseksi, tosin piti tehdä yhdet sukat tässä välissä, tajusin, että alkaa olla taas se aika vuodesta milloin olisi hyvä olla villasukat kumpparissa :D
 
Rykäsin äänestyksen, tosin aikalailla myöhässä. Olkoon siis auki 21.20 saakka, niin tulee tunti täyteen.
Toivottavasti ei mennyt äänestys systeemit ihan vituralleen, en oo kauheen hyvä säätämään niitä...
 
Mä ajattelin "ikea tuunaus" kun täällä on niin usein ikea-ketjuja, et melkein kaikilta löytyy jotain ikeaa kotoa. Mulla olis itsellä 3 pakottavaa tarvetta tuunata. Tosin se taitaa silti olla vähän huono aihe.

Sit olis ihan vaan pinkki.
Tai lelu.
Se kyl taisi jo joskus olla.

Mutta heitä ihan mitä itse haluat, mä sovellan noita mun juttuja sit jollain tavalla niihin sopiviksi.
 

Yhteistyössä