Palstasta on tullut tylsä kun kaikki hyvät tyypit on lähtenyt tai bannissa!

Palsta on kohtalaisen tylsä, mutta se on sille kausittain varsin tavanomaista.
Enkä tiedä, olisiko se välillä hauskempi, vai kuvittelenko ainoastaan niin...

Palstalla on vuosien varrella ollut monia sellaisia nikkejä, jotka ovat lähteneet palstalta, ja heitä kyllä olen jäänyt kaipaamaan. Enkä viittaa nyt tässä avauskirjoituksessa viittattuihin nikkeihin.
 
Joo, mm. Anatoliaa, as ifiä, Lexiä, Fine van Brooklyn med pienoa ei enää pahemmin täällä näy. Ärsyttävistä ja provosoivista Pikkukaupunkilainen, vrs ja Katylina on (ainakin melkein kokonaan) kadonneet, ja Venakko on bannissa. Tylsää.
Mä oon täällä poikennut melki jokapäivä, mitään kiinnostavaa täällä vain ei ole ollut aikoihin :( Mikään etusivun juttu ei houkuta kommentoimaan, ehkä on vain kuivakausi menossa ja keväällä piristyy.
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
Lunatic
[QUOTE="vieras";27986340]Mahtaako Chef käydä vielä täällä? Monta nimeä hävinnyt täältä. Ei kenelläkään satu olemaan listaa vanhoista nikeistä. Eikös joku aikoinaan kistannut ne?[/QUOTE]


:LOL:
 
Ken guru
Mä kaipaan Anatoliaa, ja myös esim. Rieputarallaata. Tuntuu ettei täällä tapahdu nykyää oikein mitään. Tosin en täällä itsekään niin usein ehdi olemaan kuin ennen, mutta kuitenkin. Joskus etusivu on täynnä vain tylsiä aloituksa, eikä minustakaan ole niiden tekijäksi.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27984705:
Mullakin on alkanut tulla joku raja vastaan, ja käyn nykyään tosi harvoin. Kerronpa tämän, vaikkei kukaan minua ole kaivannutkaan. :xmas:
Minä olen ainakin sinua kaivannut. Luulen myös, että olet rakas Linkittäjälle.
 
Professional Griefer
Mäkin kyllä kaipaan tiettyjen tuulipäiden juttuja. Esim. Rieputarallaa ja Katylina vois vähän aktivoitua.

Palstasta on kieltämättä hetkeksi muovautunut joku aikuisten Demi.fi jokapäiväisine läski/miksiettepidäitsestännehuolta -ketjuineen.
 
Tylsä tämä paikka on ollut pitkään. En nyt oikein allekirjoittaisi että muutama banni ja lähteminen olisi vaikuttanut siihen merkittävästi.

Ehkä jotkut keksii jotain oikeasti järkevää tehtävää kun ei palsta tarjoa liian mielenkiintoisia rääpiäisiä.
 
[QUOTE="vieras";27986410]Minä olen ainakin sinua kaivannut. Luulen myös, että olet rakas Linkittäjälle.[/QUOTE]

Kiva kuulla. :)

Ja hei, perjantai, Lilii on täällä ja nyt keksitään jotain kivaa!
Tai ehkä kahvitauon jälkeen.
Tai sit vaikka iltapäivällä.

:snotty:
 

Yhteistyössä