Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

kirmaitse kyllä vähän epäilen ettei niin hyvä tuuri voi käydä että oltaisiin samassa ketjussa taas :) mä en kyllä yhtään tiedä tosta siirtohommasta kun 29 päivä mulle sanottiin että on testipäivä??ihmettelin kyllä itsekin kuinka niin myöhään??mutta kai se on jotenkin eri pasis?en tiedä?kai se on siksi jos hcg nousee hitaasti niin ei välttämättä näy heti silloin kun menkat pitäisi alkaa??en mä tiedä!on jotenkin sekava fiilis kun ollaan jo näin pitkällä ja kaikki taphtui niin nopeeta kuten teilläkin :)
niin meillä oli poitsu mukana siirrossa ja ehkä se antoi toivoa pariskunnalle jotka odottivat yhtäaikaa meidän kanssa siellä.kuulivat varmasti kun puhuimme hoitajan kanssa icsistä ja mistä tietää vaikka heilläkin oli jo ennestään?...meidän lääkäri itse muutenkin halusi nähdä tämän top-alkion :D ja ihmetteli miksi pojat saavat aina niin pitkät ripset :D
Mutta nyt jännätään tiistaille :)

RP
 
Heissan, siirrosta kotiuduttu, kaksi palleroista sain kyytiin, molemmat olivat aamulla 4-soluisia ja toinen oli mennyt jo siitäkin eteenpäin ennen siirtoa...jospa se oli juuri se =)! 11 munasolua oli löytynyt, 9 hedelmöittyi, 2 kyytiin ja 5 pakkaseen, kerrassaan loistavasti siis meni. Jos ja kun raskaus tästä toivottavsti lähtee niin sitten pakkasukot jäävät sinne...kolme vuottahan niitä säilytetään, kyllä meillä on lapsiluku täysi kun yksi vielä saadaan!

Kirma, meillähän oli pojat, 4 ja 2-vuotiaat mukana punktiopäivänä. En alkanut lapsenlikkaa hommailemaan, se on muutenkin vaikeaa, enkä lisäksi halua kertoa minne ollaan molemmat menossa. Hienosti meni, ensin kävi mies antamassa näytteensä ja sitten minä punktioon, pojat leikkivät aulassa. Meillähän on Passeissa siirretty aina kaksi, joista yhdestä sitten syntyi yksi =). Lääkärin ehdotuksesta joka kerta, paremmat mahdollisuudet yhteen, pieni riski kahteen,mutta kyllä sen riskin otan, että saisin nyytin syliin...

Kortisonista, onko teillä ollut käytössä tuoresiirroissa? Minulla käytössä nyt ekaa kertaa, 4 tablettia aamuisin, pihe oli, että annos puolittuu siirron jälkeen, ARVATKAA muistinko kysyä siitä, nyt vasta tajusin ja klinikka on seuraavan kerran auki maanantaina!! Nyt kaikki tämän pinon asiantuntijat, apua :attn:!

Anskubansku ja minimaikki, kuulumisia?
 
No niin, nyt meillä on yksi priima kyytiläinen matkassa! Olen onnen kukkuloilla =) ja Rouva Papunen, optimisti is back for good!!! Ja arvatkaas mitä, saatiin kolme pakkaseen, eli vain yksi alkioista ei jaksanut jatkaa matkaa.
No niin, nyt se piinailu sitten alkoi. Miten krisseli?
Ihanaa kirma, pidetään peukkuja että pääsette PASiin tiistaina.
Rouva Papunen, hyvä jos on tuntemuksia! Eiks sulle tehty PAS luonnolliseen kiertoon? Kun mulle siirrettiin kolmen päivän alkio niin sain plussan jo PP8, miten se blastokysta, minkä ikäinen se olikaan?
Nyt jatkan tätä ihanaa piinailua! Viikonloppua kaikille! :cool:
 
Moikka! Piti vaan tarkentaa jos sä krisseli ihmettelet että miksi ihmeessä mä kysyin että "miten Krisseli", niin se johtuu vaan siitä että multa jäi huomaamatta että olitte jo Rouva Papusen kanssa kirjoitelleet aikaisemmin tänään. Sekaisin piinailusta..., kai...:p
 
Hei!

anskubanskumeidän blasto oli 6päivän ikäinen ja ihanaa kun siirto onnistui teillä ja samoin krisselillä :heart:

mua on vauvannut maanantain pistokohtaus kohdussa,joka oli samanlainen kuin ekassa icsissä siirron jälkeen...mulla on ollut yksi raskaustesti tuolla kaapissa polttelemassa ja päätin uteliaisuudesta testata sen pois ettei siellä vaivaa..ja uskokaa tai älkää niin HAAMU!päiväpissasta mikä oli rakossa ollut ehkä parisen tuntia!ihan samoin kävi esikoisen kanssa pistos tuntui tiistaiyönä ja testasin lauantaina tosin vain aamupissasta.. oliko pp8 silloin ja nyt pp5....eli jos tää paikkansa pitää niin blasto kiinnittyy kyllä tosi nopeeta!mutta en kyllä usko vielä ihan todeksi...pakko testata ensi viikolla onko vahvistunut...viimeksi tein 9 testiä montakohan nyt kuluu :D

RP& hailakka vadelma
 
Ei ole totta Rouva Papunen!!! Toivotaan että se todellakin tarkoittaa plussaa. :) Voihan se hyvin olla, kun kuitenkin on blastosta kyse. Mäkin tein varmaan 10 testiä viimeksi, nyt mulla ei ole kaapissa yhtään, sillä tiedän että jos niitä on niin testaan liian aikaisin. Ja varsinkin nyt kun on punktio takana, niin se Pregnyl voi antaa väärän tuloksen, niin en todellakaan uskalla. No, täällä kai ei mitään vielä. Kipuja on välillä vasemmassa munasarjassa, mutta sekin saattaa johtua siitä että siellä on niin paljon arpikudosta ja endoa. Nyt tsemppiä Rouva Papunen, olen niin iloinen puolestasi. :) Haleja sulle!
 
Aivan loistavaa RouvaPapunen! Nyt vaan joka päivä vahvempaa viivaa testiin, ja kiskot meidät muut mukaan plussatuuleen!

Hienosti oli myös Anskubanskulla ja Krisselillä käynyt, oikein paljon tsemppiä teille molemmille!!!

Mä olen nyt kokenut myös piikittelyn lentokentän vessassa(!!!), oltiin vieraiden saatto -reissulla niin oli pakko siellä sekotella koktailit! Myös sivuoireista olen kärsinyt, kuumaa puskee ja pääkin on vähän jomotellut. No kohta loppuu. Tiistaina siis punktioon menossa.

Tää tältä erää, lisää sitten ensi viikolla kun on jotain kerrottavaa!
 
vausti eiköhän se verve ollut ketä tän plussatuulen täällä aloitti :) ja nyt se on temmannut jo mut mukaan :D mutta teen kyllä vielä sata testiä ennen kuin varmistun raskaudesta :) ei vielä voi oikein uskoa...
me plussataan tässä ketjussa kaikki!
RP&hailakka vadelma
 
Mitä uutisia! Mahtavaa, Rouva Papunen :flower:!!
Vauvaliimaa myös Anskubanskulle, kyllä näillä hartaasti haudotuilla, hoidetuilla ja rakastetuilla muniksilla tulosta tulee :)!

Oireita ei vielä, kauhulla odottelen menkkaoireita...

Krisseli pp2
 
Hei!
Taidan siirtyä tänne jos mukaan mahtuu? :)
Nyt sitten ollaan yritetty tammikuusta saakka, eli ensin ei ollut ovista, sitten oltiin reissussa, sitten osui ovis torstaille, jolloin siirto olisi ollut su-> klinikka kiinni, sitten olin mahataudissa, sitten ovis to, sitten klinikka kiinni, sitten ovis to... ja nyt sitten odotetaan syyskuuta..

Nyt tein haalean plussan.. mutta vuoto alkoi viime yönä.. normaali kierto on 28-30 ja nyt yht'äkkiä kierto oli 25 päivää ja hanat aukes hetkessä, kun normaalisti alkaa pikku hiljaa. No en sitten tiedä, tarkempaa en jää miettimään tätä.

Mutta näin eli 1 icsin 1 pas haaveissa omaan kiertoon.

Tsemppiä kaikille hurjasti ! :)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Batinka, mukaan mahtuu!

Siis pas perjantaina, kaksi kaveria tällä kertaa mukaan. Toppeja molemmat. Jännää! PP3 siis menossa ja oireina turvotusta! Kiireinen viikonloppu takana ja jos nyt rauhoittuisi vähän piinailuun.

Krisseli ja Anskubansku (ja oliko muita??) tsemppiä MEILLE!!

Voi RouvaPapunen, mahtavaa!! Jatka samaa rataa!

:hug:
 
Tulin tarkistamaan joko rouvaPapunen on testaillut ja olithan sinä;) Onnea vaan ,siitä se taas lähtee! Mä olen sitä mieltä kyllä, että blastot kiinnittyy melkein samantien ja nyt olisit luomusti jo piinailussa pitkällä ja testitulokseen voi luottaa.
Mutta kun sä onnistuit, niin veikkaan, että meikä potkitaan pihalle. Jänniittää ihan vietävästi huominen! Meinasin kymmenmen aikoihin aamulla soitella klinikalle ja kysellä tuomiota: /

Onnea myös punktioiduille ja jo siiroissakin käyneille. Piinapäivät on sitten käynnissä!

Batinka, tervehdys sinulle!
 
Hei!

batinkatervetuloa :wave:

kyllä ajattelin huomenna testata vielä ja ehkä loppuviikostakin :)en vielä usko todeksi...kirma mä lähetän sun huurunenille supervoimia että kestää sulatuksen ja tietenkin kun siirtoon pääset niin oikein pikaliimaa :)

ihanaa kun tässä ketjussa on hyvin onnistunut siirrot sun muut eli kyllä hyvältä näyttää että plussataan kaikki :)

RP
 
Moi!

Tänään oli ultra, mut limis ei ollut kasvanut tarpeeksi niin pas siirtyy sit ens viikoksi. Paska juttu toi siirtyminen kun just ens viikolla aloitan uudessa työpaikassa niin heti pitää mankua puol päivää vapaata Miks mikään ei voi sujua aina sunnitelmien mukaan paskat hoidot!!!
Ja tää on vielä viimeinen alkio arg eikä tietäänkään tajua kiinnittyä, että tällänen vee päivä.
Kun lähdin lekurista ja venasin junaa kotiin niin laskin , et oon käynyt yli 60 kertaa ultrassa hoitojen takia ja hoidot alko 2004 ja kuitenkin tos oli sit pari vuotta väliä kun poika synty. 60 kertaa mua on sörkitty se on hitto 60 liikaa no tosin taitaa siinä seassa olla pari ihanaakin ultraa kun pojan sydän siellä sykki <3

Joo mut taas perjantaina ultra ja katotaan mikä tilanne lääkäri oli joku eri mikä ei lapsettomuushoidoista tiennyt mitään, mut siel oli se ihana hoitsu ja ohjeisti lääkäriä Sit siellä oli 4 muuta tuijottamassa mun alapäätä jotain harjoittelijoita.

Kuulin et mun hyvä ystävä on raskaana silloin kun odotin poikaa niin hän myös oli raskaana olispa ihanaa jos tämä pas onnistuis niin oltais taas samaan aikaan, mut juu tällä mun tuurilla ei toivoa.....

RouvaPapunen Onnea onnea toivotaan , että plussa vahvistuu ja vahvistuu :heart:

Kirma tsemppiä huomiselle!!!!
minimaikki: Tsemppiä sinne piinailuun :D
Anskubansku: Tsempit sinne myös ja piiiitkää piinis pinnaa :D

T: Leppis
 
Joko Kirma haki kyytiläisen matkaan? Ja Vaustin punktiokuulumisia?
Leppikselle pidetään peukkuja, että pääset Passiin tähän kiertoon.

Omaan napaan ei ihmeempää, menkkajuilintaa alavatsalla...kuume yrittää nousta, epätoivoinen, surkea olo. Jostakin pitäis sitä positiivisuutta koittaa kaivaa. Ajatukset pyörii vaan siinä, että koska vuoto alkaa, siihen liittyvässä pohjattomassa epätoivon tunteessa ja miten siitä ikinä tulee selviämään..Tämmöistä tällä kertaa.

Krisseli pp 4
 
krisseli annan sulle toiveita :) mulla on ollut nyt pp2 asti menkkakipuja ajoittain..ei kokoaikaa mutta sillointällöin :)välillä kävin katsomassa vessassakin lorahtiko jotain muuta kuin luge..siitä luulinkin ettei tärpännyt,mutta nyt vaikuttaa hyvältä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja leppäkerttu-77;24470683:
Miks mikään ei voi sujua aina sunnitelmien mukaan paskat hoidot!!!
Ja tää on vielä viimeinen alkio arg eikä tietäänkään tajua kiinnittyä, että tällänen vee päivä.
LEPPIS, tämä on niin tätä. Älä heitä kirvestä kaivoon, voipi hyvinkin tajuta kiinnittyä. Minä en usko että oma tekopositiivinen asenne vaikuttaa mutta yritä karistaa bad feeling hartioilta! Kyllä se taas siitä. Jos ei onnistu ni sitten taas pohjamudan kautta ylöpäin kohti uusia suunnitelmia. Ja jos taas onnistuu niin..... hiphei se on 50/60! :hug:

RouvaPapunen, hyvältä näyttää! Aivan mahtavaa! Luot uskoa meihin muihinkin! :rolleyes:

Krisseli ja anskubansku & muut piinailijat TSEMPPIÄ!

Omaa napaa: ei mitään oireita täällä, mitä nyt naama taas kukkii eli ilmeisesti entiset kujeet. Kohta alkaa positiivisuus karista oikeesti. Ja pitäs jaksaa ja jaksaa!!
 
Matkassa yksi 7-soluinen hyvin sulatuksesta selvinnyt alkio. Kaveri oli kuollut jo heti alkuunsa, mutta onneksi tämä oli sitkeempää laatua. Lääkäri totesi, että olin ovuloinut tosi tehokkaasti, mitä sitten lie tarkottaa.
Testipäivä olis vasta 8.9 pp16, muttas kuka hullu sinne asti jaksaa. Olen aina tastannut pp12.
 
Moikka!
Ihanaa kirma että sait kyytiläisen matkaan. :)
Itse olen taas ihan rikki. Ei mitään tuntemuksia, ei siis mitään. Voin hyvin ja mulla ei ole edes pientä lämpöä, mitä mulla oli viime raskaudessa. Sitä paitsi mulla menee hermot kun sain eilen taas tietää kolmesta raskaudesta ja kaikki olivat "vahinkoja". Ensimmäisessä tapauksessa on kyse jo kolmannesta lapsesta ja he eivät todellakaan halua enemmän kuin kaksi... Se toinen on sit kaveri joka ei tiennyt että imetyksen jälkeen voi tulla raskaaksi kun menkat ei oo alkanut... Ja se kolmas on sitten kaveri joka on raskaana nyt neljä kuukautta synnytyksen jälkeen, eihän raskaaksi voi tulla jos imettää hän sanoi... En kestä kuulla näistä "vahingoista" enää!!!
Että tälläistä kivaa...:kieh::kieh:
 
Voi Anskubansku!!!! Kurjaa!! Ottaa päähän sinunkin puolestasi. :x En minäkään kestäisi!!!

Ei täälläkään mitään oireita. Ellei mielialan vaihteluja oteta huomioon. Mutta mistä se taas johtuu, lugeista?? Ja siitä että pitää herätä tunti aikaisemmin kuin normaalisti tuon lugen takia...|O hohhoijaa
 

Yhteistyössä