Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

Meillähän menee hyvin :LOL:! Tää ei kans osaa suhtautua asiallisesti raskausuutisiin, tässä kesän aikana kaks kaveria on kertonut odottavansa. Molemmat vielä sellaisia, että ovat kertoneet lapsilleen suunnilleen hetikun ovat tehneet testin ja lapset rallattelee ympäriinsä, "meilleppä tulee vauva"...viikkoja suunnilleen 5...:kieh:. En saanu edes onniteltua.

Menkkajuilinnat jatkuu välillä, huonoa oloa, joka tulee AINA lugeista, muuten ei mitään...pitkiä ja piinallisia päiviä. Menkathan on yleensä alkaneet jo pp10, sen ylikun päästäisiin niin oisin tosi onnellinen! Niin ja uusia työjuttuja tammikuulle, just sellasta mitä oon toivonu, senkin perusteella on pakko nyt tärpätä ;)!

Epätoivoisen toivorikas Krisseli pp6
 
Hei!

Mä tiedän miltä teistä tuntuu!varsinkin muistan ennen kun alkasin odottamaan esikoista kuinka hajalla olin kun kaveri toisen perään kertoi olevansa raskaana :kieh: sitten yhden kaverin kanssa murruin ihan täysin..mutta nyt ei ole ollut niin kovia paineita koska taidan olla tietääkseni ainut nyt joka on kaveripiiristäni suunnitellut lasta :)mutta nythän kuitenkin kokoajan tuolla takaraivossa piilee se keskenmenon riski,kun ei ikinä ole varmuutta näistä alkionsiirroista selviikö loppuunasti.

Mut hei piinailijat!jokos alkaa tupsahtelemaan oireita??ensi viikollako saisi ensimmäiset testata jos haluaa?

odotan tässä lääkäriltä soittoa varhaisultra-ajasta..

RP&vadelma
 
Voi rouvapapunen, ultraan :D. Jännittää varmasti sekin!

Täällä aamulla juilintaa, mutta ei enää tuntikausiin. Naamassa kymmeniä ja kymmeniä kunnon finnejä!! Ja hermo pinnassa. Ja pp7 vasta!

Tsemppiä anskubansku ja krisseli & oliko muita. Jaksetaan jaksetaan piinailla!:popcorn:
 
Argh, mä niin en tykkää vieraista tietokoneista kun niillä saa liian helposti hävitettyä kirjoitetun tekstin, kuten nyt!

Lyhyestä virsi kaunis eli kestäkää naiset!!!

Entäs hoitojen odottelijat?

Mulla on yksi kyytiläinen mukana, ja pari saatiin taas pakkaseen. Pitkät on päivät edessä... :)

Lisää myöhemmin!
 
Hienoa vausti!nyt tsemppiä sullekin piinailuun!

Jokos muut kärsimättömät on jo testaillu??ei taida ihan päiviä vielä olla tarpeeksi?onko mitään oireitakaan??jännäilen niin paljon teidän kaikkien puolesta!meillä siis ultra 13 päivä joten saa nähdä kuinka saan ajan kulumaan siihen asti!odottavan aika on tosi pitkä!

RP&vadelma
 
Nopsasti jotakin lähdetään katsomaan Harry Potteria :D
Jee "pääsee" eroon meidän uhmis kiukutteliasta: Mä en tiedä kiristääkä luget tai zumet mun pinnaa vaan onko tää jotain mun kesto vitutusta :headwall: ??

Joo eli siirto on tiistaina jos se alkio selviää sulatuksesta.....

Oli taas kyllä sellanen ultra käynti , et huh huh. Munasarjassa tai kohdussa ei tiedetty kummassa näkyi jotain ehkä nestettä ? Ja sitä sit tuli toinenkin lääkäri tonkimaan. Nyt mulla on kauhee kasa kuvia vietävänä tampereelle , et ne saa siel katsoa tarkemmim mitä se on ? Joo siellä ei ollut taas lapsettomuuslääkäriä niin lääkäri alko puhua mulle jostain ihme sterilisaatio hoitomuodosta , et se vois auttaa lapsettomuuteen laitettais klipsit ja sit se päästäis vaan vähän kerralaan ???? Olin kuulkaas niiiiin pihalla ja ihana hoitsu viestitti silmillää, että älä kuuntele lääkäriä. Toi meidän hoitsu on niin ihana , kun maanantaina olin ultrassa niin ohjesti lääkkeistä lääkäriä. Luotan niin paljon enemmän tähän hoitajaan kun noihin puupää lääkäreihin. Nytkin sanoi tällä lääkärille, että mitä jos käskit yhden toisen lääkärin vielä katsomaan (ollut joskus tays:ssa lapsettomuuslääkärinä. No mut huh selvisin hengissä.... Mut selvis sekin et mulla on sydämenmuotoinen kohtu kai siitä joskus on sanottu ei pysty muistamaan ??

Vielä lähtiessä kysyin hoitajalta, et jos tästä ei´onnistu niin miten pitkät jonot on uusiin hoitoihin ?
Oli kyllä niin yllättynyt kun vastaus oli, että ei meillä jonoja ole tai max 2kk Jihaaa vähän laski stressitasoa.

Vausti : Tsemppiä piinailuun ja hyvä hyvä kun saitte pakkaseenkin pakkaujjoja/akkoja :D
Minimaikki: Toi on niin tuttua :D Ensin mä välillä ajattelen , et nyt mä ehkä voisin ola ja sit nyt tulee täti kytlään ei mitään mahiksia!! Tsemppiä!
Krisseli: Kyllä se nyt tärppää!! Tsemppiä sinne myös piianiluun
Mä kans vaihdoin just työpaikkaa niin saas nähdä miten käy ? Heti tiistaina pitää siirron takia ollo pois auts.

T: Leppis
 
Pitkiä, toooosi pitkiä päiviä. Menkkajomotuksia, menkkaolo ja pms-oireita, siinäpä ne, ihan normioireita tähän vaiheeseen kiertoa. Luget riittäisi keskiviikko aamuun saakka, jos sillon keskiviikkona testailisin, ellei menkat ala aiemmin. Tietää sitten haenko lisää vai en.

Rouva Papusella ultra jo ihan kohta, huimaa!!

Vaustille onnea kyytiläisestä ja Leppikselle paaaljon vauvaliimaa mukaan tiistaille :)!

Krisseli pp9
 
Täällähän on hienoja uutisia!! Paljon onnea Rouva Papunen!!:flower: Ja jaksamista ultran odotteluun!

Vausti : Tsempit piinailuun ja hienoa että saitte pakkaseenkin kavereita.
Minimaikki: Jaksamista tuohon tunteiden vuoristorataan!
Krisselille ja Anskubanskulle kans jaksamista loppupiinailuun!

Kävin perjantaina miehen kanssa ultrassa ja kyllä siellä pieni sydän sykki:heart: Menkkojen mukaan olis ollut menossa 6+6, mutta ultran mukaan 6+1. Tosin mun ovis on voinu olla ihan koska vaan, eli saatta olla ihan oikein se 6+1. Maanantaina sitten neuvolaan. Mulla ei ole vieläkään ollut suuremmin oireita, väsyttää, mutta ei yhtä paljon kuin edellisessä raskaudessa. Vähän juilii alavatsaan, mut muuta ei sit olekaan vielä. Eli älkää oireettomuuden takia ainakaan heittäkö kirvestä kaivoon. Ja mulla siis oli melkein 2 viikkoa ihan selvät menkkajulilinnat, nyt olleet laimeampia ja kestää vain hetken.

Kaikille kunnon plussapuhuri täältä!
 
Voi vausti, hienoa!, tervetuloa piinailemaan!
Leppis: luget kiristää pinnaa täällä ainakin. Siis onko sulla luget käytössä jo ennen siirtoa?
Aikamoista pyöritystä sulla lääkärissä. Tollanen epätietoisuuteen jättäminen on oikeusmurha! Ja monesti on tossa "pöydällä" niin sekasin ite että lopulta kotona vasta kolahtaa: mitä se lääkäri sanoi/tarkoitti.... näin tärkeät asiat pitäisi vääntää rautalangasta - ainakin allekirjoittaneelle! Tsemppiä huomiselle!
Verve - ihanaa- :heart:eka OIKEA ultra on aina niin tunteita kuohuttavaa =)
rouvapapunen, pitkä aika odottaa ultraa, tsemppiä!

Omaa napaa: menkkajuilimista välillä, finnejä pukkaa kuten aina juuri ennen menkkoja, vähän turvotusta. Muuten ei tiedä mitään.
 
Jeps, päivitetään piinailua: ei mitään. Pari viimepäivää jomotteli ja poltteli. Viimeyönä heräsin klo2 kun koko huone hais NIIN pissille. Pikkupimu nukkuu pinniksessään reilun metrin päässä, kävin peittelemässä sen tiiviisti, että pitäis vaippahajut sisällään, mutta ei auttanut. Mä oikeesti olin lähellä hajumyrkytystä:x Aamulla vaippa oli sitten normaalimärkä. Mä en tiedä voiko luget tehdä supernenän hajujen suhteen, mutta raskaudesta tää nyt ei voi johtua, ei vielä tässä vaiheessa.
Olo on aika negatiivinen, tuntuu kaukaa haetulle, että eka passi vois mitenkään onnistua.
Mulla menkat alkaa aina ihan puskista, ei jomottele yhtään, en oo ollenkaan kipeä. Nyt jos jomottelut alkaa tai muita kohtutuntemuksia, mun toiveet vois noustakkin, niitä kun on joka raskaudessa ihan alussa aina ollut, kemiallisessakin. Mutta jos näin hiljasena jatkuu, tiedän tuloksen ilman testiäkin.
Lähetään viikonlopuks reissuun, testaan jos testaan perjantaina, että tiedän varata lugeja matkaan.

Kovasti onnea verve, voi kun ihme voisi sattua omallekin kohdalle vielä joskus!

Piinailijat, koitetaan jaksaa, tää on pyllystä!

*muoks* ai niin, tärkein jäi..tänään pp6
 
Viimeksi muokattu:
Moi!

Kirma toi on hyvä merkki että haisee pissalle!mä en juuri muuta haistakaan!tuntuu että kaikki haisee pissalle ja välillä pitää jo haistella itseäkin ettei vaan oo lorahtanu housuihin!ja se haju tulee tosi väkevänä nenään! :D

jee pian alkaa olemaan jännät paikat käsillä toivottavasti nyt plussaatte :)mä pidän peukkuja!

RP&vadelma
 
^
:LOL:
Mä ehin viimeyönä jo panikoida, että mitä mä seuraavat 9kk teen, muutan toiseen huoneeseen nukkumaan, se haju oli tosi pistävä.
Sitten todellisuus iski, kun kertasin piinapäivät.

Mutta kiitti tsempeistä:wave:
 
Hei kaikille!!

Mahtuuko mukaan yksi pikkukakkosta yrittävä? Takana 6 vuotta hoitoja, 3xicsi, pas ja tuore siirtoja ties kuinka monta-kaikki ollut negaa! Sitte Tays ei enää suostunut tekemään rankkoja hoitoja, siirryttiin koittamaan inssiä joita ei edes hoitojen alussa koitettu ja sieltä se elämämme ensimmäinen plussa tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Terve poika syntyi heinäkuussa 2010. Nyt uudestaan inssihoidoissa ja keskiviikkona olis ollut testipäivä mutta vuoto alkoi tänään..en ole sitte edes testannu! Odotukset oli liian korkeella, pääsi putoon pilvistä maahan :( Mutta yksi kierto välissä ja lokakuussa sitte uusi inssi vielä. Uskon niihin vaikka takana monen monta rankkaa ja kivuliasta hoitoa..joista ei kuitenkaan raskaus koskaan alkanut!

Tsemppiä piinaileville ja hoidon aloittaville ja jo plussanneille :heart:

Terv. Taatu pp12.. toisin sanoen kp1 !!!
 
:hug:voih harmi taatu ja tervetuloa mukaan! Tsemppiä! Ja sitten kohti seuraavaa yritystä!

itsellä vessareissun yhteydessä kohtalaista juilintaa. Vois luulla että täti lorahtaisi just. Mutta ei, luget pitää sen kyllä vielä loitolla. Ajattelin rueta mielennostamiseksi suunnittelemaan testipäivää (jota ei kyllä ehkä tulekaan), että olisi jotain konkreettista mitä odottaa.... jos perjantaina testaisi vaikka su 4.9 vasta luvattiin testata. Että kerkeis kerrankin testata oikeen raskaustestin, eikä aina vain ovis... taitaa olla hullu ajatus :headwall: : /. Täällä siis pp11. Miten muut piinailijat?? :attn:
 
Hei!

Eli siirtoon päästiin oli ollut 4 solunen kun oli pakastettu ja eilen siis oli sulatettu ja nyt oli 6 solunen et kai se elossa oli ??!
Eli tästä se piinailu alkaa 13.9 virallinen testipäivä , mut meinaan testata jo sit 11.9 kun se on sunnutai niin saa mökötellä rauhassa kotona jos nega.

Jotain oli edelleen munasarjassa mut sitä ei voitu ultrata kun kohtu olis voinut alkaa supistella. Jaa ehkä parempi ettei nyt edes mieti mitä siel on ?

Taatu : Tervetuloa toivottavasti visiitti jää lyhyeksi :D

Minimaikki: Juu mulla on lääkkeellinen pas niin siinä aloitetaan luget 4 päivää ennen siirtoa. Ja jatketaan jos raskautuu niin ainakin ekaan ultraan asti

Kirma ja Krisseli Onkos mitään oireita edes keksittyjä :D ??

Verve: Onnittelut ihanista ultra näkymistä kyl se onihanaa nähdä se sykkivä sydän :heart:

Mä oon päättänyt nyt onnistua koska tää on 6 maaginen alkionsiirto ja viimeksi siitä 6 alkoinsiirrosta tärppäs ja synty meidän ihana poika eli tää hoito on taikaa täynnä

T: Leppis ja Taika pp 0
 
Heippa!

Ihan pikaisesti tulin moikkaamaan teitä, eli moi!! :wave:

Mulla ollut kaikenlaista kiirettä, joten siksi en ole ennättänyt täällä käydä. Ja kiertokin meni ihan pipariksi. En saanut bongattua ovista, argh! Ja oli kuitenkin reilu viikko sitten sellaista juilintaa munasarjassa, mutta ovisplussaa ei koskaan tullut. Mä luulen, että kroppa on muutenkin jotenkin sekaisin, kun viimeisen puolen vuoden aikana on ollut kolme kertaa hiivatulehduskin, vaikkei mokomaa vaivaa ole mulla kymmeneen vuoteen ollut. Nuorempana oli melkein joka kk, mutta se loppui ruokavaliomuutokseen. Pitää varmaan tarkistaa ruokavaliota, jos se vaikka auttaisi sekä hiivaan että raskautumiseen.

Nyt kuuluu itkua pinnasängystä, moi.
 
Hei Piinailijat, missä olette?? Millon te testaatte (ne plussat?) ??

Taatu tervetuloa! Aika jännästi teillä mennyt tuo hoitokuvio, mut kyllähän tähän maailmaan mahtuu vaikka millaista tyyliä! :)

Minimaikki, mikä sulla fiilis tänään, joko olet päättänyt testata perjantaina?

Hienoa Leppis että pääsit siirtoon! Nyt vaan liimaa Taikalle sinne niin tarraa kii!

Ja Vuokko sua olen miettinytkin että miten on mennyt, höh vaan hiivaa, se ei kyllä ole kovin mukava vaiva. Mites nyt jatko?

Mä olen heittänyt jo sata kirvestä järveen. Aivan tappiomieliala. Näitä negoja on niin monta nähty että ajoittaiset menkkatuntemukset tietää vain sitä että loppuviikosta hanat aukeaa. Muutenkaan ei ole mitään tuntemuksia, ja vaikka tiedän ettei niitä välttämättä olekaan, niin en kyllä ole pätkän vertaa osannut ajatella koko aikana että tästä plussa tulis. Ja sitten alkaa jo hiipimään mieleen se vaihtoehto että pakastetuille alkioille käy samoten kun ed hoidossa, eli eivät selviä. :-/ Mun punktiossa muuten kävi niin että rakkuloita / folleja näkyi 8 molemmilla puolin, mutta 8 munasolua löytyi "vain". Jännä sinällään että mulla on aina ollut vaan pari tyhjää follia. Mut samapa tuo. :)

Kirjotelkaas ny, kellään hyviä kuulumisia?!

vausti pp5
 
Voi ei krisseli!
Minimaikki ja vausti, te nyt seuraavaksi pölkyllä..jospa parempia uutisia? Itseäni en edes laske enää piinailijoihin.

Leppäkerttu meillä oli myös 4-soluisena pakkaseen mennyt, siirtoaamuna, kun soitin (oli otettu ed. pv:nä sulamaan) oli 6-soluinen ja siirtoon tullessamme iltapäivällä oli 7-soluinen. Koitin puristaa tietoja laadusta, mutta mitään en saanut irti.
Peukkuja maagiseen kuuteen!

Vuokko
onko mies koskaan lääkinnyt itseään mahdolliseen hiivaan? Mulla oli pari vuotta sitten hiivakierre ja se loppui vasta kun mies otti canestenkuurin. Mitään oireita sillä ei ollut, mutta siihen loppu mun kutinat.

Tänne ei mitään uutta, tyhjää täynnä. Ajatukset on jo tulevassa, toivon heti perään uutta passia. Oireita ei olo, ei edes niitä kuviteltuja.
Mulla tulis kiertopäivät täyteen lauantaina, ärsyttää pitkittää lugeilla. Su pp12 teen testin ja lopetan pallukat.
 
:'( Krisseli :hug: voi itku! Tiedän kyllä tunteen. Harmittaa!

kirma - tsemppiä nyt. Ei voi vielä tietää mikä oikeesti tilanne!

vausti, aattelin perjantaina testailla (jos vain kerkeen) ja ne pallukat saan silloin minäkin lopettaa vihdoin. Että mä inhoon niitä! Luget tosiaan pitkittää kiertoa. Minun päivä olis ollut jo eilen joten jos sitten seuraavaan kiertoon (aikamoinen minikierto) taas lääkkeillä meikällä niin pitänee lähteä kohta apteekkiin varuiksi niitä viikonlopulle ostamaan.
 
Moikka!

Täällä vaihtui varhaisultra toisen PAS:in suunnitteluun.Verinen vuoto kipujen kanssa alkoi tänään eli varhainen keskenmeno,mutta uudella PAS:illa eteenpäin :)mulla olikin sellainen tunne kokoajan ettei tuu selviämään loppuun asti,joten olin jo valmistautunut.onneksi ei ultraan asti tarvinnut odottaa huh!Toinen PAS onkin sitten meidän viimeinen hoito ja onneksi ne sitten loppuu :) me ollaan onnellisia tästä yhdestä riiviöstä vaikka ei tämä toinenkaan PAS onnistuisi.Eipä jää ainakaan vaivaamaan ettei alkioita olisi käytetty :) ei tarvitse siis olla surullinen mun puolesta :)en ole pettynyt :)enemmänkin kärsimätön että pääsis jo uuteen siirtoon :D

Tsemppiä muuten piinailijoille ja krisselille iso hali!:hug: eiköhän me vielä täältä nousta :)

RP
 
Krisseli ja rouvaPapunen, pahoittelut! Todella ikävä kuulla, mutta hyvä asenne sulla rouva Papunen, toivotaan parasta ja tsemppiä PASiin! Haleja kaikille. :hug:

Itse en ole uskaltanut kirjoittaa, koska en ole voinut uskoa tapahtunutta todeksi. Sain jo viime lauantaina (pp8) haamun testiin ja se on sitten vahvistunut päivä päivältä. Tänään pp13 kävin veritestissä ja hcg arvo oli 513. Lääkäri jo totesi että voisin henkisesti varautua jopa identtisiin kaksosiin, mutta en oikein usko. Viimeksi mun arvo oli 61, joten onhan se korkeampi nyt... Odotetaan nyt vaan maltillisesti ja toivotaan että masussa sykkii sydän kolmen viikon päästä. Mulla on jo yksi keskenmeno takana, silloin asukin sydän ei sykkinyt varhaisultrassa :(, joten varovaisin mielin lähden taas ultraan.
Ja vielä oireista. Mulla ei ole ollut mitään, siis EI MITÄÄN! Siksi en oikein usko tätä. Ei kuumetta, rinnat normaalit, ei kipuja missään. Viimeksi kun olin raskaana niin oli vaikka mitä oireita, eli näköjään ei aina kannata odottaa niitä.

Plussatuulia muille ja pitäkää sormet ja varpaat ristissä että tämä nyt menee loppuun asti! :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä