Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

Onnea Anskubansku!!!

RouvaPapuselle voimahalit!

Minäkin palailen tähän pinoon sen maaliskuisen keskenmenon jälkeen, eli 2.IVF on menossa ja huomenna on kolmas ultra ja punktiopäivä selviää samalla. Tiistain ultrassa kummallakin puolella oli neljä munasolua nähtävillä, mutta osa oli jo niin paljon jäljessä että jos esim. 5 solua saataisiin niin sekin olisi jo tosi hyvin. Jostain syystä jännitän punktiota vaikka silloin edelliskerralla (2008) se ei sattunut lainkaan. Enempi sattui se tipan laitto! :p

Eli siis meillä on punktio ja siirto ensi viikolla (toivottavasti!)
 
Rouvapapunen :hug: Tsemppiä seuraavaan pas:iin toivotaan et sieltä tarttuu asukas
kunnolla kiinni

Haave Tsemppiä punktioon toivotaan, että laatu korvaa määrän näin mullekkin sanottiin ja pian nähdään miten käy!!

Anskubansku Jeeee!! Onnea onnea on kyl hyvä lukema:D
Kirma
: Tsempit testin tekoon ja ei niitä oireita kaikille tule !!

Krisseli:hug:

MinimaikkiTsemppiä viikonlopun testaukseen puuh puuh plussatuulia :D

T: Leppis ja Taika pp2 vasta!
 
Tsemppiä ja haleja niitä tarvitseville!

Tuntuu, että tämä on tälläistä vuoristorataa..

Mä odotan täällä josko kierto osuisi nyt kohdalleen...
Sinällään hyvät saumat nyt, kun ovis ei ollut nyt to ja seuraavaan torstaihin on vielä pitkä aika.. joten ehkä tästä nyt sitten aikataulut muuten osuisi.
Paitsi meidän tuurilla tässä kierrossa en tietysti ovuloi. :headwall:

Katsotaan miten käy. :D

JA sitten hurjasti onnea plussanneille! Toivotaan, että perästä tullaan. =)
 
Rouva papunen, voi ei. :hug: Jaksamista!

Krisselille kans hali :hug: ja tsemppiä!

Haave: muista juoda vettä! =) Ja tsemppiä ensi viikon punktiolle ja siirrolle !

batinkalle tsemppiä oviksen tikutteluun . Se on tuo kierto aina arvoitus...

Miten piinailukaverit: leppis - joko tuntemuksia??

Entä vausti ja kirma??? :attn: Miten menee?? Joko olette testailleet?

Anskubanskulle TOOOOOSI paljon ONNEA!!!! Hieno Homma!:heart: Puhalsit
minullekin plussatuulia. Tänä aamuna ihan selvä plussa (pp14). Pitänee testailla myös
viikonloppuna ja sit veritestiin alkuviikosta. Jännää. Meillehän laitettiin 2 kyytiläistä...
mut kaikki on niin alussa vasta (josko tämä on vielä tottakaan)... mutta saatiinpa plussa
edes aikaiseksi! :D :D
 
Pikaisesti taas Anskubanskulle ja minimaikille hurrrrjasti onnea!! Hienoa että niitä
plussia ees joillekkin tulee...! :)

RouvaPapuselle pahoittelut, mutta eipä sit tosiaan muuta kun nenä kohti uutta
ja peukut pystyssä sille! Se on kumma tämä naisen mieli kun se vaistoaa asioita.

Minä vaistosin heti siirron jälkeen että tää ei vaan taas onnistu, enkä siis ole
oikeasti uskonut plussaan yhtään. Tänään alkoi tuhruttelu, joten nähtäväksi enää jää
selviääkö alkiota sulatuksesta tällä kertaa sitten joskus parin kuukauden kuluttua.
Siihen(kään) en usko. Tää lyhyt kaava ei vain tunnu olevan mun juttu...

Tsemppiä ja plussapuhuria piinaileville ja muille kovasti terveisiä! Nyt imuria
lenkittämään!
 
rouvaPapunen :hug: On se kuitenkin aina kova paikka, kun viivat on testissä nähnyt ja sitten vuoto alkaakin. Itselläni myös ku:ssa 3v sitten tiesin alusta asti, että joku tässä on vialla. Silti kun vuoto alkoi otti se aika koville. Mutta toisaalta olin helpottunut, kun olin koko ajan odottanut, että millon se tapahtuu. Toivotan hurjasti onnea tulevaan passiin!

anskubansku ja minimaikki teille oikein kovasti onnea matkaan! Aika hyvähän tämä onnistumisprosentti meillä oli, varsinkin jos siellä ne yllärituplat olis tulollaan;) Aika hurjaa! Käykäähän kertomassa sitten ultrakuulumisia, odottelen mielenkiinnolla!

batinka peukkuja sinulle oviksen kanssa, eiköhän se nyt tule väkisinkin oikealle päivälle.

leppäkerttu ja haave pitkää pinnaa myös teille!

Vaustin kanssa samoilla linjoilla. Ja halaus sinullekin :hug: Kyllä se oma aavistus on kaikista paras, itsekin olin alusta asti varma, ettei tästä mitään tule ja niin kävi. Nyt on kylläkin vasta pp11 mutta kp27/27 ja luomupassi, että uskon tuohon tulokseen. Testaan vielä aamulla ja sitten lopetan luget.
Pakkasessa 6 alkota, niihin käsiksi heti seuraavaan kiertoon. Kait se on näin luomukiertoon mahdollista?
 
Voi Vausti ja Kirma, tsemppiä ja jaksamista.

Ja kiitos onnitteluista, onkohan ne täällä oikeassa osoitteessakaan.. Täällä oikea testipäivä ja aamulla ihan hailakka viiva ???? Mitähän tämä meinaa. Ollako vai eikö???
Vieläkö perjantaina testissä näkyi pregnyl tai muut?? Huomenna pyydän veritestiä, eihän tässä muuten taas
pysy järissään....:confused: Muuten tällä hetkellä oireina rintojen pingotus ja mahan juiliminen silloin tällöin. Ja huippaa aika herkästi....
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussan saaneille!!!! Ihanaa!!!

Ja voimahalit kaikille joilla vuoto alkanut!!

Minä täällä odottelen vaan ens kiertoa joka toivottavasti tulee ajallaan kuun vaihteessa. Taysista sain menopur reseptin perjantaina postissa. Täti oli aikas raju tämän inssin jälkeen..luulin kuolevani verenhukkaa ja hirveisiin kipuihin. Mutta selvisin hengissä ;)
 
heippa!

Onnea muuten plussanneille :)oon ihan unohtanut onnitella :):heart:

vausti halit sulle :hug: juu siis ei mullakaan ollut mitenkään onnistumis fiilis kun siirrosta lähdettiin vaan siis oli ihme että edes plussasin!miehen kanssa puhuttiin jo alunperin että varmasti menee kesken ettei voi olla hyvä tuuri että taas ekasta tärppää..

kirma :hug: mä en edes uskaltanut tosta plussasta niin iloita koska oli kokoajan sellanen olo että kesken menee..mutta hei me plussataan sit seuraavasta pas:ista!niin muakin joo kiinnostais että voiko jo seuraavaan kiertoon tehdä?mulla ei kyllä taida onnistua koska luultavasti tän vuodon alkamisen perusteella ovis osuis viikonlopulle eli joudutaan turvautumaan lääkkeisiin mut sen näkee sit koska seuraavat menkat alkaa :)


Omaa napaa: Mäkin tossa ennen ekaa pas:ia psyykkasin etten ressaa ollenkaan siirtoja ja oon ihan ressaamatta koko piinisajan,mutta täytyy myöntää että stressi on ihan hirvee!Siis en sitä raskaaksi tuloa stressaa vaan sitä että saatais nää hoidot päästökseen joilla ei tarvitse enää ikinä päätä vaivata.Mä niin odotan että saatais toinen PAS nopeeta tehtyä ja voi jatkaa elämää ilman hermoilua :D oon ollut ihan kauhee!onneksi on mies ketä kestää :Dainakin vielä :D mutta olishan se kiva jos kuitenkin tärppäis tästä toisesta kerrasta vaikka olen jo valmistautunut että meidä lapsiluku jää tähän yhteen ihanaiseen jota rakastetaan sitten koko sydämellä :)

RP
 
Viimeksi muokattu:
Hei!

Täällä päästiin vkl yli. Miehellä oli tänään soittoaika ja nyt kaikki pitäisi olla taas kunnossa. Lääkäriä vaihdamme. En tiedä ehtikö joku lukea kirjoitukseni, mutta vkl oli aika stressaava.
Nyt on sellainen olo, ettei ovulaatiota ole tässä kierrossa. Mä niin arvasin. :( Nyt on kp 16, yleensä se on kp 17 ollut.. Olot eivät vain puolla sitä yhtään. Joten se on sitten lokakuun vuoro.. :( En tiedä oikein mitä tässä tekis, siirtyisikö suoraan sitten sinne lääkkeelliseen kiertoon. Alkaa olla hieman levoton olo nyt tämän asian kanssa. :(

:hug: Niitä tarvitseville ja muille onnitteluja, toivottavasti perästä tullaan! =)
 
hei!

batinkamennään sitten sun kanssa lokakuussa yhtäaikaa lääkkeellisellä kierrolla :) et oo yksin :)oon sun kanssa hormoonihirviönä :) onhan siihen vielä pitkä aika mut pianhan se joulukin on yhtäkkiä :) mä tsemppaan sua!

hemmetti viikko vielä!ens viikolla olis sit lääkäri ja valmistaudun jo lääkkeelliseen kiertoon..

RP
 
Rouva P Kiitos tsempistä! En tiedä nyt sitten, kun meille ei ole puhuttu mitään sen enempää siitä lääkkeellisestä. Miten nopeasti se sitten saadaan jne.. Voi huoh.. Meille tulee nyt sitten tammikuussa vuosi sen kierron metsästystä. Voin sanoa, että kuukausi sitten olin huomattavasti kärsivällisempi.. Nyt kun alkaa se joulu oikeasti lähestyä.. alkaa samalla tuska nousta pintaan. :(
Ja tsempataan puolin ja toisin! Ihana kun täällä on tätä vertaistukea. Suurin osa ystävistäni kuuluu niihin, jotka poksahtavat raskaaksi suunnilleen ajatuksesta. Olemme puhuneet asiasta, mutta ymmärrys ei sinällään ole ihan kohdallaan.. " Onhan se paljon helpompaa noin kun ei tarvitse koko ajan miettiä onko raskaana.".. Voin sanoa että AUTS! Kirpas hieman. :)

Leppis Juu, saatiin selvyys ja selvä syy vaihtaa lääkäriä. En viitsi julkisesti ruotia asiaa... Käytös ei joka tapauksessa ollut asiallista. Nyt tosiaan tuntuu, ettei se iso O ole tässä kuussa ollenkaan. Paksa!
 
Äh, varmaan jää ovis tulematta jo tällä jännittämisellä. :(
En vaan pysty nyt olemaan. Testinkin tein, vieä näytti negaa mutta viivaa sinne tuli.. oi voi jospa se näyttäisi huomenna plussaa.

Kuopus heräilee, saa ajatukset muualle <3

Jep, täällä ei ovista.
Nyt voin sanoa, että harmittaa ja paljon. Laskin, että todennäköisesti lokakuussa ovis osuu torstaille jos mennään normikierron mukaan. Voi kurja. :'(

Ja sovimme miehen kanssa, että kolme kiertoa yritetään vielä omaan. Sitten katsotaan eteenpäin, miten mennään vain mennäänkö mitenkään.
 
Viimeksi muokattu:
Hei pitkästä aikaa! Päätin vain tulla kertomaan kuulumisia. Eli 30 raskausviikkoa meneillään ja olo on ihan hyvä. Innolla odotetaan pikkukakkosta joka sai alkunsa lapsettomuushoidoista. Ekalla siirrolla tärppäsi eli tuuria oli matkassa.

Voimia kaikille teille kakkosesta haaveileville!
 
Batinkalle peukut että plussa tuli huomenna! Mä NIIIN tiedän mitä on pelätä sen oviksen ja väärän päivän puolesta!

Mitäs Leppis?

Entäs Kirma, minimaikki, onko negat "vahvistettu"?

Haaveelle tsemppiä punktioon ja Taatulle seuraavaan kiertoon!

Vieläks oli muita kellä ajankohtaista odottelu/piinailu yms?

Mua on totaalisesti kusetettu... :confused: Tuhrua on tullut jo ties miten monta päivää, mut menkkoja ei olekaan tullut! Meidän 4 tuoresiirron ja 3 passin jälkeen AINA on menkat puskenu lugejen läpi. Ei vaan nyt. Ja siis täysin puhdas nega testattu tänään 4h aamupissasta (yöllä kävin vessassa unohtaen aamun tarpeet, heh) herkällä 10-testillä. Torstai mulla on virallinen testipäivä, mut toisaalta plussat on kyllä näkyny aiemmin jo tässä vaiheessa. Ja oireita ei ole mitään; ei menkkoja edeltävää eikä raskauteen viittaavia. Eli ei voi muuta sanoa kun et odottavan aika on pitkä! Vaikkei tarvii odottaa ku seuraavaa aamua...
 
vausti tuo on raivostuttavaa kun kroppa pelleilee! Jotenkin sitä on aina helpompi odottaa kun itsellä on olo suuntaan tai toiseen. Eikun hermoja viimesille päiville!

minimaikki mikä tilanne? mulla on kans vastaavasta kokemuksia, mutta siitä myöhemmin, kerro sä eka omat kuulumiset.

batinkalle kans pitkää pinnaa reistailevan kropan kanssa!

Mites leppäkerttu??

Mä soittelin eilen klinikalle ja 2.pas voidaan tehdä heti tähän kiertoon. Toivottavasti vaan luget ei sekottanut elimistöä, muuten pukkaa viikonloppu sotkemaan suunnitelmat.
 
Viimeksi muokattu:
Batinkalle ja RouvaPapuselle tsemppiä, lokakuu tulee nopeasti!!

Vausti, mikä tilanne??

Kirma, hieno homma, kohta piinailemaan! Onko lääkkeellinen vai luomu???

Leppis mitkä fiilikset??

Täällä kiireistä töissä ja kotona. Testi rehellisen positiivinen ja tänään neuvolaan neuvottelemaan kun nää ei täällä tajua ollenkaan näitä hoitoja.... ultraan viikolla 39 väestöliittoon. Sehän se tässä jännittääkin jo! Veritestejä ei täällä tehdä joten näillä mennään. Olo ihan ok, tosin ihan älyttömän epävarma, ei oikeen ole vielä tajunnutkaan että oikeissa hommissa ehkä ollaan...=) Toivottelen pinnistelijöille plussatuulia!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Batinka, Kirma ja Taatu, liityn joukkoonne sitten lokakuussa!

Minimaikki, onnea nyt oikeasta plussasta vielä kerran! Mikä se yks haamu siellä välissä oli? Millä pp:llä sulla otettiin veritesti?

Laurattarelle unohtui vilkutella, onnea viimeselle kympille!! Hurjan nopeasti se aika kyllä kuluu...!

Mä oon testaillu haamuja, pp13 tuli juuri ja juuri havaittava, ja tänään pp14 tuli aavistuksen selvempi. Mut todellisia haamuja olleet silti. Oudoksi tän tekee se, et tän aamunen oli tosiaan hieman selvempi, kuitenkin mulla on menkat nyt selvästi alkanu ja tänään on ollut eka kipupäivä. Noh, ehkä se testi jo huomenna on ihan valkonen. Voi sit soitella klinikalle... Hienoa nuo haamuhavainnot silti, antaa toiveita että ne pakasteetkin jopa sulais!!!

Terkkuja ja tsemppiä kaikille, onks Leppis nyt ainoa piinaileva?? Vai haave, sulla ollut jo siirto?
 
Moips!

Minimaikki Kokeileppas sitä cb viikkonäyttöistä testiä se näyttää vähän suuntaa et onko kaikki kunnossa.
Mua meinaan ainakin ihmetyttää toi sun haamus ihan siis hyvällä huolehdin :hug:
Mulla itellä on meinaan pari kertaa näyttänyt testi plussaa ja sit vähän ajan kuluttua negaa eli olleet kemiallisia
raskauksia. Tuolla viikko näyttösellä testillä pystyy näkemään nouseeko arvo hyvin. Tsemppiä ja toivottavasti raskaus sujuu hyvin loppuun asti!!!

Vausti Oliskos sulla kans hipaissut kohtua.... Tsemppiä sinnekkin on nää hoidot sellasia jännitysnäytelmiä et huh huh.

KirmaTsemppiä pas:iin Toivotaan et se sujuu kun tanssi :D

Lauratar Kiva kuulla , että kaikki sujuu hyvin. tsemppiä loppu raskauteen loppuhan jo häämöttää vaivaset 10 vk jäljellä

Täällä ei mitään tuntemuksia ....
Eilen nyt hetken tuntu vähän kipua mahassa en tiiä mitä oli. Ja tänään en tiiä kuvittelenko vai voisko rinnat olla kipeenä pyh ja pah varmaan mielikuvitusta tai lugejen syytä. No eihän tässä sunnuntaihin ole enää pitkä aika.

T: Leppis ja Taika pp 9
 
vausti - mitä ihmettä... ota ihmeessä yhteyttä klinikalle. Ei sitä koskaan tiedä.... :confused: Ja vastaukseksi: ei täällä oteta mitään veritestejä ellei mitään erikoista syytä. Mikään "minä haluan" ei riitä. Outo tämä maalima.:x

Leppis - juurikin maanantaina testasin digit. viikkonäyttötestillä ja ihan selvä peli, 2-3 viikkoa ilmoitti. Mutta siltikin hermostuttaa. Ainakin sinne ultraan saakka....jos ja jos....:O . Täällä uusina oireina jatkuva pissittäminen ja etova olo ennen syöntiä, syönnin jälkeen....mutta aikaisempinakaan raskauksina en oksannut. Saas nähdä miten ensi viikon koulutuksessa käy....huono sauma istua koululuokassa 8 h putkeen.
Mutta sulle plussatuulia!, itselläkään ei ollut juuri mitään tuntemuksia. Mahaa juili vain silloin tällöin juurikin noilla samoilla pp:llä!;)

Kirma milloin pas?

Anskubansku - miten menee?? Oireita?

Voimahaleja kaikille!!
 
Viimeksi muokattu:
minimaikki huh, kun sulla jännät paikat vaan odotella! Mutta mä kans kyllä luottasin digin viikkonäyttöön, että ihanaa alkuraskautta vaan;)

vausti:hug: jos sulla nyt sitten kemiallinen niin voi surku!! Odottelen kuulumisiasi!

leppäkertulle onnea viimesille päiville ja pitkää pinnaa!

Mulla kp4, munasarjaa tuikkii jo siihen malliin, että olettasin oviksen olevan tuloillaan ihan ajallaan, viikon päästä pääseen jo tikuttamaan. Luomuna siis mennään vaikka jotenkin mä luottasin enempi lääkkeelliseen, niitähän ne tuoresiirrotkin on ja siitä saatuna tuo pikkumuru. Kun ollaan selittämättömiä niin tuntuu, että luomuna just ei voi mitenkään onnistua, edes passilla.
Siinä onnistuneessa tuoresiirrossa sain pari päivää siirron jälkeen pistää vajaan ampullin pregnyliä, lääkäri sanoi sen parantavan kiinnittymistä, olisko sitten sitä vauvaliimaa;) Täytyy kysyä voisko sitä saada luomukiertoonkin.

Rentoa viikonloppua kaikille sitkeille sitkuttajille:wave:
 

Yhteistyössä