Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

Repikääs tästä:
Eilen pas, paitsi että lääkäri soitti aamulla, olivat joutuneet sulattamaan meidän KAIKKI 6 alkiota eikä MITÄÄN siirrettävää. Just great.
Kauheesti tuo ei mua tiputtanut, uskoa passiin kun ei ole. Olin vaan hyvilläni, että meni kerralla pakkanen tyhjäks, säästypähän sulatusrahat.
Tämä sitten on se meidän selittämättömyyden syy, alkioissa on jotakin vikaa. Hyviä ne vielä pakkaseen mennessä oli, mutta sulatustouhuja ne ei kestä. Pistää miettimään mikä luomukummajainen meidän esikoinen oikein on..

No nyt sitten on kuitenkin 4.ivf suunniteltuna tammikuulle, joulukuussa pistän procren-pistoksen, eli pitkällä mennään. Täsmälleen samat ropit kun viimeksi, niillä tuo kuopus saatin. Lääkäri vaan arveli puregonin määrää, hyperi kun tuli viimeksi.

Mutta, mutta. Toivotan kaikille oikein isosti onnea syksyyn ja jaksamista, mä jättäydyn linjoilta:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Voi kun ikävää Kirma. Tsemppiä sulle, toivotaan parempaa menestystä sitten tammikuun hoitoihin. Meidän alkiot (muistaakseni niitä oli viisi) kuolivat keväällä ennen passia. Mutta meillä olikin tarkoitus jatkoviljellä niitä sulatuksen jälkeen, eikä siitä sitten mitään tullut.

Mulla oli pas torstaina ja sain yhden alkion kyytiin. Kaksi oli pakkasessa, mutta toinen jäikin sinne, kun tämä ekana sulatettu selvisi sulatuksesta ainakin siirtoon saakka. Nyt sitten odotellaan. Tänään siis pp 2. Nyt mulla ei olekaan lugeja vaan sain crionea. Paljon kivempi laittaa eikä kutise, kuten mulla luget tuppaa tekemään.

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
VAUTSI: Pakkohan sitä on yrittää positiivisesti ajatella. Aina lähden hoitoon sillä mielellä että tää on se hoito ,joka tuo toivotun lopputuloksen. Murehtia kerkeää sitten myöhemminkin...

KIRMA:Suuri hali ja kovasti voimia ,jotta jaksat sitten taas uuden hoidon. Toivotaan että kuitenkin juuri se hoito tuo teille nyytin!

VUOKKO-75: Kovasti tsemppiä piinailuun ja tarrasukkia pienoiselle ,että tarraa nyt kovasti kiinni sieltä masusta.

-toiveikas T0iv0-
 
Täällä yksi uusi jännäilijä.. Meillä 1 ivf:n tuoresiirrosta tulin raskaaksi ja poikamme syntyi 07/10, nyt tästä kierrosta alkaa pakkassiirrot. Meillä on pakkasessa 12 solua, joten toivoa on.. Mut silti jännittää hirmuisesti! Mulla eka kertaa siis pas, nyt kp 9 ja eka ultra on kp 12, zumenoneja olen syönyt 3 tablettia päivässä ja tänään tuli limansekaista verta ja oli masu kipeä.. Mitä oireita teillä on tullut zumenoneista?
 
Keila tsemppiä piinailuun ja tarrasukkia!

Toivo pistokset menee äkkiä ohi ja kohta on lokakuu. Sitten pääsee jännäämään!

Vuokko tarrasukkia! Pitkät piinapäivät edessä mutta jaksaa jaksaa!

Voi Kirma! harmittaa! Tsemppiä :hug:

Täällä ultrassa kaikki hyvin. Kolmannessa passissa (eka lääkkeellinen) laitettiin siis 2 kaveria matkaan joista siis yksi näyttäisi olevan mukana =) !:D
 
Moikka!

voi täällä on tapahtunut sekä huonoa että hyvää..

Kirma no voi paska suoraansanottuna :( tsemppiä tammikuulle!
ja muillekin jotka halit tarvivat niin täältä tulee iso halaus!:hug:

minimaikille ja paljon onnea!ihanaa! meilläkin alkaa nyt lääkkellinen pas ja kaksi siirretään jos hyvin käy :)

Huomenna siis alkaa zumenonit ihanaa : / ja taas se alkaa...pikkusen niin kun jännittää,mutta jotenkin ei ole odotukset tosi korkeella..siis aika minimis varsinkin kun luin mitä kirmalle on tapahtunut..mut toivottavasti päästäs siirtoon asti kuitenkin.Jotenkin on vaan helpottunut olo nyt kun on tää viimeinen pas ja sitten meidän hoidot on ohitse ja saa pää alkaa lepäämään :)pitääpäs lukea zumenonien sivuoireet :D

Mutta tsemppiä muille piinailjoille ja hormoonin käyttäjille :D

RP
 
heippa!

prkle!mulla on aina tosi tarkka kierto ja kun kirjotin keskiviikkona että huomenna aloitan zumenonit niin pikkuisen tiputteli jo ja se on yleensä sen merkki että seuraavana päivänä räjähtää kunnolla..ei siis mitään oo tapahtunut eilen eikä tänään!ei tiputtelekaan enää!sitten kun kerran elämässä oikein odottaa menkkojen saapuvan niin ei näy ollenkaan!hermot menee!mitään luomuraskautta ei voi kyllä olla!siitä oon ihan sata varma en nyt usko että yhtäkkiä miehen simpat olis alkanut vilistämään :D

sori vaan omaa napaa :) tulen ilmoittelemaan kuinka käy :)

RP
 
Minimaikille hurjasti ONNEA!

RouvaPapunen: Myötätunto pulpahti kyllä heti pintaan. On se kumma vaan kun kropat rupeaa oikuttelemaan tuollaisissakin asioissa ja juuri silloin kun ei pitäisi.
Toivotaan nyt kumminkin että temppuilu oli vaan hetkellinen ja hoito pääse alkamaan.
Ymmärrän kyllä jos himppasen hatuttaa nyt siellä.

Azure: En osaa vastata mitään ,koska en ole koskaan päässyt vielä minkäänlaisiin pakastealkioiden siirtoihin :(

-T0iv0-
 
Heippa pitkästä aikaa! Voi Kirma, isot pahoittelut pakkasen tyhjentymisestä! Toiveet sit suuntautuneena seuraavaan tuoresiirtoon?! Tsemppiä!

Vuokko!! Mitä sulle kuuluu, piinapäivät vissiin jo aika lailla takanapäin? Kuis päättyi?

Azure, mäkään en osaa vastata sulle koska meidän kaikki passit on tehty omaan kiertoon.
Tervetuloa kuitenkin joukkoon!

Minimaikille isot onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!! Ja hyvää jatkoa!!

RouvaPapunen, jokos menkat alkoi? Toivottavasti! Minnekäs sulla oletettavasti siirto osuu?

Mä kans kovasti veikkailin menkkojen alkua, ja kas kummaa just nyt en tiedä oliko ovista ollenkaan (tosi nopeat oireet kyllä oli), kun en tikkujen puutteen vuoksi ehtinyt tikuttamaan. Oletetusta oviksesta saakka tuhrutteli, ja menkatkin on jo alkaneet. Oisko tullut 4pv lyhyempi kierto kun normaalisti?! Olikin elämäni eka kerta kun näin kävi! Maanantaina soitan sit pas-seurantaultra-ajan ja sit toivon et ovisplussa tulee normiaikaan, sillä nyt ei pitäis olla pelkoa et sattuu väärälle päivälle!

Kuulumisiin taas, eikös meitä nyt lokakuulle ollut taas useampiakin yrittäjiä?
 
Moikka!

Täällä vihdoin ja viimein zumenonit aloitettu menkat siis tulivat sitten perjantai iltana :)tais säikähtää mun vuodatusta ja alkas samantien :D

Vausti eli mulla on kontrolliultra 10.10 ja siinä sit katsotaan koska siirto.veikkaan että viikko 42 siirretään jos nyt oikein katoin kalenteria ja alkiot selviää sulatuksesta :)

se on kyllä ihme juttu kun kroppa alkaa sekoilemaan??sitä varmaan jollain tavalla stressaa alitajunnassa..ja jotenki tää viimenen pas ei vaan niin stressaa kun eka..ehkä sitä on jo valmistautunut niin kun oonkin valmistautunut että on viimeinen hoito mun elämässä ja tää ei onnistu :)no eihän sitä voi tietää :)kun edes siirtoon pääsis siihen tähdätään :)

Tsemppiä piinailijoille!mä taidan palailla sit 10.10 kertomaan taas kuulumisia :)

RP
 
Onnea papunen kierron alkamisesta. Pääset taas tositoimiin...

Tsemppiä vausti alkaneeseen kiertoon ja oviksen odotteluun.

Mä täällä vaan piinailen. Mies on ollut reissussa ja ollaan juniorin kanssa eletty kotosalla kuin pellossa, enkä ole ehtinyt edes piinailla ja murehtia ;) Torstaina pitäis mennä veritestiin. Mulla ei ole yhtään pissatestiä kotona, enkä tiedä, kehtaanko enää hakea apteekista yhtään testiä (pienen paikkakunnan riemuja!). Joten voi olla, että elämäni ensimmäisen kerran odottelen ihan kärsivällisesti veritestin tulosta. Olo on ihan normaali, joten ei mitään hajua, voisinko olla raskautunut vaiko en.
 
pitkää pinnaa piinailijoille!!! oli kiva lukea hyviä uutisia ja toiveikkaita uutisia, kurjista tulee itellekin paha mieli.
mulla oli siis pas reilu pari viikkoa sitten ja ihmeekseni tein plussatestin viikonloppuna. hyvä kun uskallan hengittää ja käyn vessassa ihan paniikissa, keväällä se edellinen meni melkein saman tien kesken. en tiiä miten pää kestää jos taas käy niin. tekis mieli hihkua mutta en uskalla...salaa silti hymyilen ja toivon parasta :)
tsemppiä kaikille, ootte ihania! palailen palstalle taas...
 
Täällä on piinailut piinailtu. Tänään alkoi vuoto, joten en hakenut raskaustestiä enkä aio mennä veritestiin. Vaikka kai sitä teoriassa olis mahd. olla raskaana vuodosta huolimatta, mutta kyllä on niin selvät menkkaoireet vuodonkin lisäksi, että toiveajattelulle ei ole sijaa.

Yksi alkio on vielä pakkasessa, kenties siirretään se ens kiertoon ja sitten onkin mietinnän paikka. Mies oli sitä mieltä, että eiköhän tämä tie ole nyt kuljettu loppuun, mutta kyllä mä kai vielä yhteen hoitorumbaan olisi valmis.
 
vuokko :hug:
Minä kyllä jaksan aina vaan ihmetellä, että mistä ihmeestä se voima aina löytyy..lähteä jatkamaan tätä ikuista taistelua. Meilläkin mies olis voinut antaa olla, se toivoo kolmea lasta (meillä nyt kaks), mutta kun minä olen alusta asti haaveillut ainakin neljästä. Hoitojen jatkaminen oli ihan selvä juttu.

keilalle isot onnittelut ja rutkasti onnea myös tuleviin kuukausiin!

Hoidoissa olevat, seurailen taustalta tilannetta, peukkuja kaikille:wave:

Meillä tähän epäonnistuneeseen pas-kiertoon onnistuttiin miehen kanssa saamaan kemiallinen raskaus:D Mä olen ollut tästä NIIN täpinässä! Koko sinä aikana kun kuopusta tehtiin, yli3v, ei yhtään mitään. Ja nyt tämä ja näin pian. Tässä olis pari kiertoa aikaa onnistua luomuna ennen ivf:ää. Tuskimpa mahdollista, mutta tämä ainakin nosti mun mielialaa ja anto vähäsen uskoa onnistumiseen.
 
Voi Vuokko :hug:!

Miten Vausti?

Tää kävi keskiviikkona seurantaultrassa ja tiistaina ois sitten siirto. Piikittelin kp 2,4,6 ja 8 Menopuria, lauantaina tuikkaan Pregnylin, ihan outoo kun ei tarvii tehdä mitään ovistestejä ym...Mutta eikö tällä coctaililla Minimaikkikin onnistunu, kovasti antaa toivoa :)! Maanantaina saa soitella miten on pallerot sulatuksesta selvinneet, sulatetaan kahden olki ja molemmat siirretään, jos ja kun selviävät.

Palailen tiistaina!

Krisseli
 
Voi ei Vuokko, isot pahoittelut ja virtuaalirutistus!!

Keilalle hurjasti onnea plussasta ja tsempit tuleville viikoille kuukausille! Kyllä tää nyt pysyy kyydissä!

Krisselille vilkutus! Mukavalta kuulostaa sun koktail, toivottavasti on apua! Sä pääsetkin nyt vähän aiemmin siirtoon, mehän on aika lailla samoina päivinä menty aiemmin, sillä...

RouvaPapusen tavoin meen maanantaina seurantaultraan ja tosiaan viikolle 42 menee siirto, näin uskon.

Kirmalle myöskin vilkutukset, hieno juttu tuo kemiallinen! Niin väärä "tulos" kun se nyt onkin... :)

Esikoinen ei nukkunutkaan, joten heihei vaan... ennenku on ruutu täynnä sotkua.
 
Täällä ryvetään pohjamudissa, meidään viidestä(!) alkiosta oli jouduttu sulattamaan kaikki ja kaks oli selvinny. Nekin oli menettäny ainakin yhden solun, huomenna sitten selviää miten ne on lähteny etenemään..Aina aiemmin alkiot on selvinny hyvin sulatuksesta, nyt oli jotenkin kokoajan semmonen olo, että mitenhän käy...Mitenhän kestän huomiseen, itkettää, suututtaa, ketuttaa jne...

Miten Azure ja Rouva Papunen?

Ja ONNEA Keila!

Krisseli
 
Viimeksi muokattu:
Heippa!
mikä tässä syksyssä on kun suurimmalla osalla meistä jokin menee pieleen :(
itseä pikemminkin oma kohtalo naurattaa.tänään oli siis seurantaultra ja siirtoon ei päästä ollenkaan tässä kierrossa :D
zumenonit ei kuulemma toimi mulla koska ei ollut tarpeeksi paksua limakalvoa??lääkäri sanoi että joskus,mutta harvoin tälläistä sattuu (eli siis just mulle voi käydä näin :D ettei zumenonit vaikuta).
eli nyt syön siis teroluteja loppukierron ja odotan kuukautisten alkamista.sitten kun ne alkavat lasken mahdollisen siirtopäivän ja jos sattuisi viikolle niin ehdottomasti luomuna,koska luokierrossa mulla on ollut tosi hyvät limakalvot,mutta jos ei osu viikolle siirtopäivä kokeilemme estrogeenilaastaria jos toimis paremmin kun zumenonit:D

toivottavasti joku ymmärsi ton mun sepustuksen :D
olo on kyllä helpottunut ettei siirtoon vielä tarvitse mennä.tässä on esikoisen yksi vuotis synttäreitä yms. kaikkea mahdollista että hyvin mielin seuraavaan kiertoon suunnataan :)

Krisselille tsemppiä etteköhän te siirtoon pääse :)
entäs vausti?toivottavasti sulla meni paremmin :D
vuokolle halit!

RP&ohuet limikset :D
 
Siis täh, eiks tän pitäny olla onnistumisten syksy? Eli voi kurjuus mitä täällä taas on tapahtunut, vaikka eihän tässä nyt onneksi mitään lopullista ole... Eli RouvaPapuselle tumput kohti taivasta et luomukierto sattuis sopivasti ens kerralla taas! Ja mukavia synttäreitä teille! Sit Krisseli, älä vielä luovuta! Meidän esikoiselta hävis yks solu sulatuksessa taivaan tuuliin, mut niin vaan tarttui kii ja kasvoi isoksi!! Koita kestää!!
Mulla on ihan ok kuulumisia, johtofolli mukavat 17mm joten toiveet korkealla että se ovisplussa tulis aikasintaan torstaina. Mä olen hidas ovuloija, joten luotan että päästään ees koittaa sulatusta. Ja lääkäri ehdotti ja ollaan miehen kans samaa mieltä et jos oljen molemmat alkiot sattuis sulamaan, niin molemmat siirretään eikä edes mietitä uutta pakastusta. Tää on ihan ok mulle, sillä on ennenki siirretty kahta ilman kaksosia. Nyt vielä on hyvä olo tän passin suhteen, mut pääseehän täältä vielä tippumaan! Sitä odotellessa siis?! :LOL:
 
Nyt on sitten kaksi kyytiläistä matkassa, 4 -ja 5 soluinen. 3/5 oli sulatuksesta selvinnyt, ensin olivat sulattaneet 2, joista toinen oli selvinny muttei ollut viissiin kovin hyvä koska sulattivat vielä kolmen oljen joista 2 selvisi mutta vain yksi jatkoi eteenpäin.

Olipa se reissu...lääkäri joka siirsi, kysyi siirron jälkeen, että jos ei raskaus ala niin oliko se sitten tässä?! Sanoin ettei mitään päätöksiä ole tehty, eikä asiasta keskusteltu. Kysyin alkioiden laadusta, johon vastasi tosi pisteliäästi tyylin 5 solu nelonen jne. En sitten alkanut tarkemmin kyselemään kun oli niiiin nuivaa. Jäin hoitajan kanssa sinne pötköttelemään ja purskahdin itkuun, huoh...Hoitaja kysy tietty, että mikä painaa, lääkärin kommentitko, oli vissiin senkin mielestä sanonu tosi ilkeesti. Siellä sitten pillitin, kokosin itseni ja autossa taas uudestaan, onneksi oli reilusti matkaa. Jospa tämä tästä, fyysisen puolen,piikit ym. kestän mutta henkinen puoli ottaa jo niiiin koville jatkuva pettyminen ja epäonnistuminen.

Arvatkaa vielä, olen kokonaan UNOHTANUT hakea luget!! Menisipä loppuaika yhtä huolettomasti :D
 
Onpas teille sattunut kaikenlaista, toivottavasti kaikilla löytyy vielä syytä iloon:)
Mulla oli siis se pas sillon neljä viikkoa sitten ja plussa tuli. Viime viikolla koski aivan sairaasti mahaan ja sit tuli viikonloppuna vähän sellasta vuotoa, olen ollut siis aivan hysteerinen ja tuntuu etten uskalla tehdä yhtään mitään. Vessareissut on yhtä painajaista, olen siis niin stressaantunut että...ultrakin vasta parin viikon päästä. Pelkään yhtä paljon keskenmenoa kuin sitä että se tulokas on jossain munatorvessa kun tonne alas vihloo välillä ihan hirveesti. Aargh
 
Edelliset tekstit lensi bittiavaruuteen, jospa tämä onnistuis!

Krisseli, hienoa että pääsit siirtoon! Kyllä noilla alkioilla kannattaa jo piinailla, eli mukavia piinapäiviä sinulle toivon! ;) Meillä esikoinen sai alkunsa "vajaasta" alkiosta, menetti siis sulatuksessa yhden neljästä solusta mutta aika kelpo poika siitä on kasvanut. Ehkä sen yhden solun puuttumisen näkee käytöksessä, mut elämä on. *virn*

Ja Keila, sulle kärsivällisyyttä ja kaikkea hyvää! Toivotaan nyt kovasti että siellä masussa kuitenkin on kaikki hyvin!

Mä olen saanut tikkuihin vaan tosi hailuja viivoja, joten nyt on mukavat 5pv aikaa odotella sitä ovisplussaa. Jees, kerrankin ilman pelkoa sopimattomasta päivästä!
 
Hei! Saanko liittyä seuraan? Meillä lapsettomuutta pitkään takana. 1. IVF hoidon tuoresiirto toi plussan (tuli paljon munasoluja, hyperi lähellä), poika syntyi kesällä-08. Toista lähdimme innoissamme yrittämään pakastealkion siirrolla, joka ei onnistunut. Sitten olemme tehneet kunnallisella puolella 3 IVF hoitoa, joista emme päässeet siirtoon asti. Tuli vähän munasoluja, kun lääkeannosta pienennettiin ja vaihdettiin. Kunnalliselta puolelta tuli ty Sitten menimme yksityiselle, tehtiin ensin yksi IVF hoito, josta ei päästy siirtoon. Lääkäri sanoi että nämä polut on tallattu. Mutta minä en periksi antanut ja pyysin että käyttäisimme samaa lääkettä ja annosta kuin ensimmäisellä kerralla. Tulos 11 munasolua, 4 hedelmöittyi ja tänään siirrettiin kaksi alkiota, 3 päivän viljelyn jälkeen.
Nyt jännätään,kiinnittyykö nämä tai ainakin toinen, mutta olen tosi onnellinen kun olin sinnikäs vielä enkä antanut periksi.
Krisseli-79: Onnea piinailuun, lääkärit joskus tylyjä, älä luovuta jos siltä tuntuu, hienoa kun olet saanut kyytiläisiä!!
 
Keilalle paljon onnea ja uskoa siihen että kaikki menee hyvin loppuun asti!

Vuokolle :hug:

Rouva Papuselle kovasti myötätuntoa. Yleensä mun kroppa pettää mjyös silloin kun jotain on suunniteltu alkavaksi ,joten tiedän kuinka kovasti se harmittaa ja suututtaa. Mutta jospa sitten seuraavaan kiertoon kaikki onnistuisi.

Krisselille Hyviä hermoja piinailuun ja toivotaan että juuri nämä ovat ne hyvin sitkeät yksilöt...Millos sää saat testailla?

Aurinko-08lle Tervetulo toivotuksia ja toivottavasti käyntisi on vaan hetken käynti. Toivottavsti sun sitkeys palkitaan ja saatte toivotun tuloksen!Millos sää saat testata?

omaa napaaClomit on napsittu ja eka menopur vatsamakkaraan isketty...
Tiistaina sitten ultraan- toivotaan että siellä edes jotain olisi siihen mennessä tapahtunut....

-T0IV0-
 

Yhteistyössä