Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

Oi Pikkuperho miten mahtavia uutisia!! Nyt toivotaan peukut pystyssä että pikkuinen on kunnolla kiinnittynyt ja raskaus jatkuu onnellisesti loppuun asti! :flower:

Toivottavasti MestariMuumilla on follit innostuneet kasvamaan, tsempit punktioon!! Mitenkäs Annabellin oviksen metsästys sujuu? Toivottavasti Pipalla on perjantain ultrassa lupaavat näkymät!:)

ON: Primoluteja popsin ja turpoan sen myötä, olo äärimmäisen "viehättävä". : / Ensi viikon puolivälissä sit alan odotella tätiä kylään, jotta pääsisi piikittelemään. Tänään tuli miehen sp-analyysi postissa kotiin ja määrä sen kun vähenee. Epätoivo iski, vaikka ICSIhän tässä on ollut koko ajan suunnitteilla, ei sen puoleen. Mutta tulipahan muistutus siitä, miten pitkälle ja kiviselle tielle taas ollaan lähdössä...:'(
 
Terkut kaikille! Huonosti sujuu oviksen metsästys. Ei ole näkynyt, niinkuin "ei pitäiskään" jos kalenteria katotaan niin se tulee torstaina kp19, eli heti eka PAS menee puihin :( Jos tulee huomenna, voidaan ehkä perjantaina siirtää ( lääkäri kuulemma pohtii sitä vaihtoehtoa), mutta torstaina tullessaan metsään menee... :(
Kamala stressi päällä jo aiheesta.. toisaalta toivon että tää stressi siirtäisi ovista parilla päivällä, mut taitaa olla turha toivo... :p

Eemiliina Älä sitä ICSIä pelkää. Meillä piti alunperin tehdä esikoisesta puolet IVF ja puolet ICSI, mutta just sinäpäivänä siittiöt oli ennätyshuonot, joten kaikki tehtiin ICSIllä. Mut hyvä että tehtiin koska alkiot oli tosi hyviä ja heti ekasta tuoresiirrosta tuli meidän pikku Onni poika :) niin ja tsemppiä piikitykseen! :hug:
 
Tänään oli punktio ja 5 solua saatiin, joista 4 oli kypsää. Toivottavasti ei nyt mitään katoa käy hedelmöitys ja jakautumisvaiheessa. Mahdollisuudet pitkään viljelyyn taitaa olla aika marginaaliset. Huomena selviää lisää.
 
Mestarimuumi Peukut ylhäällä et kaikki hedelmöittyy ja jakaantuu hyvin! :)

Täällä ei ovista näkynyt aamulla... tosin oireita alkaa olla, joten liekö huomen aamulla se + sitten tärähtää testiin, joten ei sitten päästä ekaan PASsiin tässä kierrossa :( Tää on niin tätä :'(
 
MestariMuumi Voi, täällä on nyt peukut pystyssä, että kato jäis mahdollisimman pieneksi =)

Annabell-77 toivottavasti et saa ovisplussaa huomenna, vaan vasta perjantaina. Se on kyllä joskus niin käsittämättömän pienestä kiinni, että päästäänkö hoitoon vai ei.


Kävin verikokeessa ja sain semmoset lukemat, että olin lentää persiilleni. Pp14 ja hcg 2215. Ennenkin on ollut kovia arvoja, mulla nousee tuo hcg nopeesti, eikä se mitään ole taannut, mutta näin korkeeta ei oo kyllä ollu koskaanikinä. Ja heti rupes mietityttään se miehen näkemä uni. Just ennen ku alotettiin hoitokierros, niin mies oli nähny unta, että syntyy kaksospojat..
 
Upeeta Pikkuperho, todella komee lukema, ettei vaan tuplat olisi tulossa :heart:

Toivottavasti Annabell ovis vielä antaa odottaa itseään. Miksi muuten sulla ei ole pregnyl käytössä? Mulla tehtiin viimeksi siten, että luomu ovista odottettin tiettyyn päivään asti ja jos ei kuulunut niin sitten pregnyliä mahamakkaraan. Näin saatiin varmistettua, että siirto pystyttiin tekemään siihen kiertoon.
 
Ei tullut ovis tänään!!! JIhuu!! :) Toivottavasti tulee nyt sitten huomenna kp.20 ettei jää kokonaan tulematta...

Mestarimuumi Meillä ei ole ollut juttuakaan lääkärin kanssa pregnylistä? En tiedä miksi? Toisaalta, eipä mulla ole ollut mitään ultriakaan, itseä huolestuttaa että onko limakalvot esimerkiksi kunnossa...:O Mut tää juttu menee niin, että tikutan itekseni, ja vasta sit yhteys lääkäriin, ja sitten siirtoon. Sitten siinä siirron yhteydessä sopii toivoa että limakalvo on hyvä...

Jokos itse sait tietoa kuinka moni soluista oli hedelmöittynyt? :)
 
Annabell hienoa, kyllä se vielä siitä siirroksi muuttuu :)

Meillä oli 3/4 hedelmöittynyt normaalisti. Pieni pettymyshän se oli, vaikka osasin odottaa, että yksi tippuu pois. Uskon myös että jakautusmisvaiheessa tippuu joku pois. Jäähän siitä silti siirrettävää, tiedä sitten jääkö pakastimeen mitään. Hieman apea fiilis, mutta kaippa se tästä.
 
Ei tullu ovista tänäänkään :( Ihan epäuskoinen olo. Oireita kun on. Suurin niistä on alavatsan paine/kipu, jota mulla on synnytyksen jälkeen ollut aina oviksen aikana n. viikon verran. Nyt sitä on olut jo pari pv, mutta oviksesta ei tietoakana... Toisaalta, eipä ole limaisuutta siinä määrin kuin yleensä oviksessa on. Nyt pelottaa että meneekö se kuitenkin kokonaan ohi, kun nyt jo kp 20... :'( Ehkä olen stressannut tästä niin paljon että elimistö on mennyt sekaisin? No, mene ja tiedä... v. 2009 inssiajoilta muistan että kerran mulla on ollut ovis vasta kp21, että jos huomenna.... Mutta sitten kai täytyy jättää testaaminen. Käsittääkseni sen jälkeen on liian myöhäistä? ainakin inssiajoilta muistan että lääkäri sanoi että kp21 oli jo tosi myöhäinen ovis, ja sen jälkeen ei kai enää olis voitu ainakaan inssiä tehä. Alkionsiirrosta puhumattakaan.. Tietääkö joku viisaampi jotain?

Mestari muumilletsemppiä siirtoon! Tulehan raportoimaan kuulumisia! :)
 
Yön aikana oli yksi alkio tippunut pois, ihan kuten arvelinkin. Jäljelle jäänneistä kahdesta, toinen oli nelisoluinen ja toinen heikko 5 soluinen. Juttelin labran tädin kanssa ja hän olisi siirtänyt molemmat, mutta meidän lääkäri vastustaa aika tiukasti kahden alkion siirtoja, joten se hieno 4 soluinen siirrettiin. Ja 5 soluinen meni pakkaseen.

Annabell musta tuntuu kanssa kun oikein odottaa sitä ovista niin ei se meinaa millään tulla. Mutta eihän se alavatsan paine nyt millään voi kestää kauheen montaa päivää. Mulla kanssa synnytyksen jälkeen tuli tämä ovulaatio kipu, mulla se kestää noin 12 tuntia ja sitten helpottaa. En kyllä osaa sanoa missä kohtaa ovistesti näyttää plussaa.
 
Mestari muumi Meilläkään ei lääkäri suostu siirtämään kahta.... Mutta hyvä että saitte yhden laadukkaan kyytiläisen, muuta ei tarvitakkaan! ;) :) ja mulla kyllä kestää painontunne vatsassa yli viikon. Yleensä se on alkanut vasta itse oviksesta, mutta nyt tämä tuli jo pari pv ennen. Hämärää? Vai liekö sillä yhteys siihen että ovis+ ei ole testiin vielä pärähtänyt?
 
Hienoa Annabell ! :)

Meillä ultrassa käyty, oikealla puolella munasoluja oli 6, neljä vähän isompaa ja 2 pienempää.
vasemmalla puolella oli 9...mielestäni ihan hyvältä kuullostaa. Viimeksi määrä oli hyvin sama,nyt vaan toivotaan että loppu meneen hyvin. Maanantaina ultra ja ke ehkä punktio ja pe siirto. Tulen taas päivittämään kunhan jatko selviää.

Mukavaa viikonloppua kaikille! :)
 
Täällähän on hienoja uutisia!!
Onnea Pikkuperholle!!! Ihan mahtavat lukemat. :heart: Mä voisin kyllä melkein lyödä vetoa tuplien puolesta. ;)Tuuthan sitten kertomaan ultrakuulumiset?!
Mestarimuumi, hienoa että pääsitte siirtoon, vaikka kato varmaan harmittaa. Uskotaan, että se huipputyyppi tarraa nyt lujasti kiinni. Tsempit piinailuun!!
Annabellille onnea matkaan maanantaille, hyvä että ovis tajusi tulla oikeana päivänä. Ja Pipan kasvatteluthan sujuu tosi mallikkaasti. :) :)

Mukavat viikonloput kaikille!!
 
Pääsitkö Annabell siirtoon tänään?

Itsellä on pp3 menossa, eilen vähän oli semmosta menkkamaista aaltoilua ja ihan kun olisi tissit ollut kipeenä. Taisi sitten kuitenkin olla rintalihakset vaan :LOL: Muuten tässä väsyttää ja vähän on apaattinen olo, taitaa johtua tuosta Crinonesta.
 
Siirrossa käyty tänään! :) Yksi hyvä 4-soluinen siirretty kyytiin. :) Nyt sitten luget iltaisin x2 kahden viikon ajan, ja testi 24.9.:) Jännät paikat!!! Jos nyt ei onnista niin kuulemma heti seuraavaan kiertoon voidaan tehdä uusi yritys. Luonnolliseen kiertoon tehdään vain, kun lääkäri sanoi lääkkeellisistä tulevan enemmän biokemiallisia raskauksia ja keskenmenoja, ja koska mun kroppa toimii, niin se on sitten luonnolliseen kiertoon kaikki siirrot. Mutta toivottavasti tärppää!

Mestari muumi meinaatko malttaa odottaa testipäivään? :)
 
Hienoa Annabell että siirto onnistui, täällä onkin tilaa piinailijoille.

Perinteisesti olen aika hyvin malttanut odotella, mutta kyllä se eilen raskaustesti vähän polttili sormia kun tuossa kaupoilla kävin. En kuitenkaan ostanut. Kattotaan ny.
 
Tänään kp 2 ja alkoi Puregonin piikittely, vihdoin!! Maanantaina eka ultra.

Tunnelmaa latisti lähipiirin raskausuutiset. Harmittaa, kun ei osaa olla pelkästään iloinen toisten puolesta, vaan suree jo valmiiksi sitä, että jos ja kun ei itsellä tärppää tällä(kään) kertaa pitää vaan seurata vierestä toisten mahankasvattelua ja vauvaonnea. Näinhän se menee, me tekemällä tehdään ja maksetaan itsemme kipeiksi, vauvat syntyy sitten muille. No, täytyy yrittää kaivaa positiivista asennetta vaikka kiven kolosta tähän hoitoon, kun olen luonteeltani tällainen murehtimiseen taipuvainen. Vaikka helpompihan näistä uutisista on toipua, kun on edes se yksi lapsi. Anteeks kauhee vuodatus, mutta te ehkä ymmärrätte mistä puhun ja miltä tuntuu...:'(
Mutta hei: Piinailijoille toivotetaan rautaisia hermoja!! :)Jokos Pipa pääsi punktioon?
 
Pikkuperholle onnittelut! :heart:

Mestari muumi ja Annabell tsemppiä piinailuun! :)

Muille myös Jaksuja ja tsemppiä! :)

ON: Punktiosta selvitty.Aika moinen kokemus verrattuna kahteen edelliseen. Nyt olin kipeämpi ja henkisestikkin raskaampi.Toiselta puolelta (vasemmalta vissiin) ei saatu soluja mutta toiselta puolelta saatiin 12 :O Pelästyin jo kovasti että eikö yhtään solua saada :'( Nyt vaan toivotaan että maanantaina päästään siirtoon. Onneksi on jo tuo yksi rakas lapsonen! :heart:

Palailen asiaan taas... :wave:
 
Juu, Eemiliina ymmärrän todella hyvin mistä puhut. Itselläkin on monia läheisiä jotka saivat lapsen samoihin aikoihin kuin minä ja nyt tietysti on heilläkin toinen kierros menossa. Itse mietin aina mielessäkin että kuka nyt suunnittelee raskautta, jotta voisi olla vähän edes varautunut raskausuutiseen. Joku aika sitten eräs tosi läheinen kertoi, että he ovat alkaneet yrittämään toista. On vaan ajan kysymys milloin se onnistuu. Ja itselle se raskaus tuntuu niin kaukaiselta, vaikka nytkin on menossa jo kuudes siirto tänä vuonna. Tai ehkä sen takia.

Nyt on menossa pp5. Eilen tuntui mahassa pitkin päivää outoa 'kuplintaa', otan se hyvänä merkkinä. Tänään ei mitään.
 

Yhteistyössä