Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

Täällähän elellään jänniä hetkiä! Vuokko, Toiveena, Verve...

Anskubansku, tulethan kertomaan sitten kun olet aivan varma.

Itselläni ei mitään oireita. Aivan sama tilanne oli viimeksi, kun meni kesken. Eli täällä eilen jo itketty keskenmenoa. Mikäänhän ei ole varmaa ennen ultraa, mutta kyllä tämä taisi olla tässä...

Sen verran masentaa, että en nyt viitsi näillä sivuilla käydä kommentoimassa. Palaan kun asia varma eli ultran jälkeen 12.7.

Onnea kaikille hoitoihin ja toivotaan paljon onnistumisia!

Sarina
 
Jännitän täällä taustalla teidän muiden puolesta...
Mulla ei ollu mitään erityisiä oireita ennen plussan rävähtämistä. Jossain vaiheessa vilutti, mutta laitoin sen yleisen väsymyksen ja epätietoisuuden piikkiin.
 
Täällä pidetään sarinalle paljon peukkuja! Ja älä vielä menetä toivoa anskubansku, tsemppiä sulle!

Mulla oli pissitestissä plussa. Ei mikään maailman vahvin viiva, mutta ihan selvä kuitenkin. Huomenna veritestiin ja sen tulos tulee sitten torstaina. Repiviä alavatsakipuja oli illalla ja sen jälkeen alkoi menkkamaiset kivut ja olin jo tosi negatiivinen ja aattelin, että tämä oli sitten tässä. Ihmetys oli tosiaan suuri aamun testauksen jälkeen. Joten saa nyt nähdä, mitä tästä tulee... odottavissa tunnelmissa ollaan.
 
Hih mitäs tänne kuuluukaan, plussaa plussaa! Onnea paljon Vuokko ja Toiveena!! Huippua!

Ja Anskubanskulle puolestaan isot pahoittelut! :hug:

Sarinalle tsemppiä ja toivotaan nyt että kaikki oliskin hyvin!

ja verve, uskallanko sanoa että mulla oli tuota samaa herumisen tunnetta kun tokalla kierrolla plussasin. Se plussa ei kyl montaa päivää kestänyt, mut se tuli mullakin paljon ennen plussaa, oisko liittynyt kiinnittymiseen? Tarkoitan tällä sitä et se mun alkio nyt ei vaan ollut tarpeeks hyvä et ois jatkanu kehitystä (oli jo siirrettäessä ihan rupu) mut yritti sit kuitenkin. Niin että tsemppiä vaan, kyl sieltä sulle plussa pärähtää!

Kuulumisiin taas, käykäähän kertoilemassa miten menee!!!
 
Ai mita mahtavuutta Toiveena ja Vuokko!! Onnea plussista :heart:
Ehdin juuri harmistua Toiveena sun eileisetä postista ja sit tulikin hienot uutiset. Tästä mäkin saan voimia jaksaa odottaa tetsipäivään saakka!

Sarinalle peukkuja täältä, odotetaan hyvillä mielin sinne ultraan saakka :)

Vaustille tsemppiä seuraavaan koitokseen!! Toivottavasti tuo sun ennustus pitää paikkansa :) Tosin ei enää ole vastaavaa herumistunnetta tullut.

Täällä on menossa nyt siis pp8. Eipä ole juuri ihmeempiä oireita ilmaantunut. Välillä saattaa vähän pistää toiseen nänniin ja alavatsalla on jotenkin painon tunnetta tai jotain. Mutta nää on just niin vähäisiä, etten edes kiinnittäis näihin mitään huomiota normaalisti :kieh: Täällä onneks päivät tuntuu kuluvan nopeesti pojan kanssa touhutessa. Jospa vaan saan maltettua olla testaamatta ennen oikeeta testipäivää... Mulla ei oo yhtään testiä kotona ja pelkkä apteekkiin meno sen takia on onneks liian vaivalloista :D

Toiveena, pidän täällä kaikki peukut ja varpaat pystyssä huomisen testin suhteen!! Saatko tiedon huomenna? Samat sanat Vuokolle!

Nyt tuo ihana pikkuihminen tuolla tuohoaa jotain dvd-levyjä, pitää mennä perään! Heipat!
 
Huh miten jännät paikat teillä Toiveena ja Vuokko... Lähetän täältä onnea ja jäitä hattuun.. On varmasti tiukkaa odottamista...

Mulla oli myös eka raskaus oireeton ennen plussaa. Tai sitten en vaan uskaltanut tunnistaa mitään oireita mahdollisen raskauden piikkiin. Se aika oli jotenkin niin stressaavaa ja ahdistavaa ja jännittävää muutenkin.
 
Moro kaikki!

Mun hcg oli 82 eli raskaana ja viitearvojen sisällä, vaikka toki arvo olis voinut olla korkeempikin. Alku-ultra 2.8. eli silloin olis viikkoja kasassa 9. Normaalisti tsekkaavat vko 7, mutta nyt ovat koko heinäkuun kiinni. Nyt vaan päiväkerrallaan odotellaan...

Mietin aamulla kampaajalle lähtiessäni, että jännää kun ei ole hiukset lainkaan rasvottuneet, vaikka hiustenpesusta oli jo pari päivää. Mulla on koko talven ja kevään ollut oikea rasvoittumisongelma ja nyt vois olla viikon pesemättä tukkaa. Ihan sama tilanne oli viimeksi raskaana ollessani, hiukset olivat unelmahelpot ja aina puhtaan oloiset.

Peukut pystyssä sulle Toiveena!

Tsemppiä verve, vielä pitäis hiukan malttaa odottaa testailuja.

Mä lähden jatkamaan pyykinpesua ja pakkailuja. Huomenna lentokenttähotelliin ja la-aamuna Italiaan. Ihanaa! Syön koko viikon ihania jäätelöitä kun en voi siemailla viiniä ja limoncelloa :D Saas nähdä miten matkustaminen sujuu tuon 1 v. 10 kk vilpertin kanssa. Onneksi on kannettava-dvd, niin ehkä lentomatkalla teletapit saa jäbän rauhoittumaan.
 
Heip!
Vuokko, Toiveena (luin toiselta palstalta :D )ja mariq, hienoa!! Kaikilla hyvä tulos veritestissä :)

Onkos täällä mun kanssa nyt muita enää piinailemassa? Menossa nyt siis pp9. Eilen illalla alkoi sitten alavatsaa jomotella menkkamaisesti, sama jatkunut tänään ja nyt illan mittaan vielä voimistunut. Ei siis kovin voimakasta kipua, mutta ihan just sama kuin menkkoja ennen. Nyt en yhtään osaa ajatella, että onko tää hyvä vai huono :confused: Pitää koittaa pitää lippu korkealla.
Onneks oli taas kiva päivä, extempore reissu Hesaan miehen työmatkalle mukaan ja näin hyviä ystäviä pitkästä aikaa :) Ja Taysista oli tullut kirje, jossa kerrottiin, että meidän toinen alkio oli lähtenyt jakautumaan ja oli saatu pakastettua 5. päivänä. Luokitus 4BB, joka kai ehkä ihan ok? Tietääkö joku tarkemmin noista blastoluokituksista? Siirretty alkio oli siis parempi kuin nyt uudelleen pakastettu, se antaa toivoa että kyytiläinenkin olisi jatkanut hyvin kasvuaan :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Toiveena, mä teen ihan vaan kotitestin pp14. Veritestiä ei ole määrätty. Tai ajattelin että teen pp13 tai pp15, koska pn pojan eka synttäripäivä just pp14 ja en halua silloin aamusta ainakaan huonoja uutisia...
Menkkaoireet jatkuu edelleen, aika samana nyt pysynyt. Ja väsyttää, mutta se johtuu lugeista ja kuumasta. On satunnaisesti myös huono olo ja jopa vähän kuvotusta, mutta nyt on ollu niin kuuma ja oon syöny epäsäännöllisesti, niin paan sen kyllä sen piikkiin.
Tänään on tiedossa yhdet juhlat, joissa pitää koettaa olla ihan normisti juhlajuomat kädessä, tai muuten pari tarkkasilmäistä kaveria saattaa arvata, että jotain on käynnissä. Vielä en haluais paljastaa, kun ei tiedä miten testissä käy :)
 
Heippa tänne kaikille !
Onnittelut plussanneille ! :heart:
Itselläni oli tänään ultra ja siinä todettiin tuulimuna raskaus, voi perse !!!!!!!!!!!!!!!!!
Olin jo elätellyt toiveita toisesta lapsesta ja ihan turhaan. Onneksi on tämä ihana poika.... =)
Huomenna täytyy soitella polille tyhjennyksestä.
t. maariaa
 
Hei taas kaikille!

maariaalle todella isot pahoittelut! Kurjuuksien kurjuus sentään, tuota ei varmaan kukaan oikein osaa odottaa, sitä on jo niin kivisen pellon poikki menty että plussan haluaisi ajatella olevan ihan takuuvarma... Tsemppiä ja jaksamista tulevaan!!

Mites verve, kuin sun kävi? Peukku peukku on pystyssä... :-D

Mun piti tulla ihan raportoimaan kun tämä päivä oli aika loistava! Epäilin oviksen olevan jo todella lähellä (normisti se ois tullu ti tai ke), ja aamupäivällä pistin pissat purkkiin ja jemmaan odottamaan postin mukana tulevia ovistikkuja. Ja kas kummaa, siihenhän pläjähti heti ihan tasavahva viiva! Ja näin iltasella on jo jomotuksetkin alkaneet oikealla puolella. Tämä siis tarkoittaa sitä, että kiertoa ei tarvitse lugeilla pidennellä, koska tämä aikaisempi ovis nyt takaa sen että ensi kierron pas-yrityksen pitäisi onnistua ilman ongelmia, luonnonkiertoon siis! Juhuu, elämä on edes joskus vähän reilu! Palataan tähän tekstiin sit kun mun luteaalivaihe jostain syystä venähtääkin muutaman päivän normia pidemmäksi ja taas ollaan lähtöpisteessä, eli ongelmissa. :-D

Onks täällä muuten ketään Hesan Felicitaksella kävijöitä? Miten ne niiden kesätauot nyt meneekään?

Aurinkoista kesän jatkoa taas kaikille!
 
maariaa :hug: todella harmittavaa :'(

vausti hyvä juttu, että pas aikataulu onnistuu :)

Mä en ole vielä testannut. Miehen kans meinattiin, että parempi jättää testi keskiviikolle. Ei ainakaan mene huominen pojan synttäri plörinäksi. Tänään kun kävin hakemassa pojan synttäreitä varten tarvikkeita, oli tarkoitus käydä samalla apteekissa ostamassa testi. Mut mä UNOHDIN!! Siis totta :saint: Mä mietin pakattuani ostokset, että mun piti jossain vielä käydä, mutta ei tullut mieleen niin ajelin kotiin. Ehkä parempi, niin ei ole huomenna aamulla liian suurta kiusausta :D
Menkkaoireet jatkuvat, tänään luulin jo niiden alkavan. No ei alkaneet, taitaa olla valkovuoto lisääntynyt. Päivällä oli taas kuvotusta. Voiko nää lääkkeet aiheuttaa sitä? Pelkään, että toiveet nousee liian korkeelle : /
 
Voi jestas verve, pidä nyt koivet vaan ristissä!!! :-D Hyvältähän tuo kuulostaa, eikös sulla ole kuitenkin jo pari viikkoa siirrosta? Jännää jännää...! Vedäpäs nyt "lukukauden" viimenen plussa tähän ennen kesätaukoa, niin jää hyvä mieli! Hauskaa huomista teille ja tsemppiä!! Kyl se plussa sieltä tulee, eiks joo?! :p
 
Moikka taas !
Kävin varhaisultrassa VL:ssä ja viikkoja oli 7+5
Siellä näkyi vaan musta klöntti, ei sykettä ja lääkäri totesi voi harmi tämä on tuulimuna.
Mulla ihan selvät raskaus oireet kuvotus ja välillä rintojen viiltely.
t.maariaa :(
 
Vausti: Tuun tuolta toisen ketjun puolelta kommentoimaan Felicitaksen kesäaikatauluja. Eli klinikka on kokonaan kiinni kesätauolla 11.-24.7. eli ainakin tällä viikolla siellä on vielä lääkäreitä paikalla, kun eilen kävimme itse alkion siirrossa. 25.7. alkavalla viikolla kuulemma hoitajat palaavat töihin ja käsittääkseni suurin osa lääkäreistä vasta sitten elokuun alusta. Näin siis Helsingin toimipisteessä :)
 
maariaalle vielä kerran pahoittelut ja jaksamista!!

Verven uutisia täällä kyttäilen, eikun sehän tais olla vasta huomenna kun testaat?

Kiitos Toiveena ja hattivattinen, Felicitaksen sivuillahan on hyvinkin selvästi ilmoitettu kesäsulku, ja ymmärsin sieltä niin että ajanvaraus eli toimistohenkilöt on paikalla jo heinäkuun vikan viikon, ja toimenpiteet alkais sit maanantaina 1.8. Mun pas sijoittus just sinne 2.-4.8. niin ilmeisesti onnistuu? Pitäis kai soittaa ja varmistaa, me kun käydään siellä vaan toimenpiteissä.
 
verve: tsemppiä huomiseen testiin!!!

Toiveena: Joo, nyt on ollu jo pitkään selvät oireet: hillitön väsymys ja pahoinvointi. Tuntuu, että päivät menee vaan selviämiseen. Mutta hyvän asian puolesta tottakai.
Hyvää vointia sinulle!
 
Täällä testattu aamulla ihan puhdas nega :'( Kyllä harmittaa ihan hulluna :headwall:
Mun kaikki oireetkin oli sitten ihan fuulaa, eli lääkkeet ne tekee. Mielestäni en niitä itselleni psyykannut ;) Se toisen lapsen lokero sydämessä ammottaa nyt tyhjyyttään ja tuntuu oikein pahalle. Huoh! Mulla on toinenkin testi, mies sanoi että kannattaa sekin tehdä vaikka huomenna, mutta munhan pitäis sit jatkaa lääkkeitäkin vielä tänään... En tiedä, kun tuo oli valkoistakin valkoisempi testi.

Onneksi on tuo ihana poika :heart:, ei voi kauaa velloa harmissa ja surussa. Mies yritti tsempata, että en jäisi liikaa asiaa miettimään, mutta pitää tää nyt surra pois ja jatkaa sitten eteenpäin. Meillä on se yksi alkio pakkasessa, mutta katsotaan uutta siirtoa kun on tämä pöly ensin laskeutunut. Nyt ei ole vielä sen aika.

Ihanaa kesää kaikille! Tsempit plussan odottajille ja nauttikaa ja rentoutukaa jo plussanneet :)
Palailen tänne varmasti syksymmällä. Ja toki käyn seuraamassa kuulumisiamme :)
 
verve: :hug: .....

Toiveena: en enää muista, milloin oireet alkoi, mutta jotenkin ajoittaisin ne ehkä noin viikon päähän raskaustestin tekemisestä. Aluksi tunsin itseni todella uupuneeksi ja väsyneeksi. Unet on ollu tosi sikeitä ja tuntuu, että oisin voinu nukkua koko päivän. Nyt alkoi kymmenes raskausviikko. En oo käyny varhaisultrassa. Ekan raskauden aikana kävin, mutta nyt sinnittelen perus-kunnallisen tarjonnan puolella. Eli helvetillistä odottelupiinaa ja toivomista, että asiat ois niinkuin pitäisikin.
Joo, uskon, että toi odottaminen tekee hulluksi. Kolme viikkoa siis päälläseisontaa, peukaloidenpyörittelyä ym. tikusta-asiaa-meininkiä. ;)
Jospa saat jotain oireita myöhemmin. Tai sitten säästyt sellaisilta. En muista, että olisin ollut näin huonovointinen ekan raskauden aikaan. Vai kultaakohan aika muistot?
 
Uskallanko - aika kultaa mutta jokainen odotus on myös erilainen, ainakin minulla!

Toiveena ja Vuokko , paljon paljon onnea! =) :D Ihanaa!

Voi Maariaa... joko jaksat ajatella mitä seuraavaksi?? :hug:

Verve - harmittavaa :'( Tsemppiä!

Omaa napaa: täällä odotellaan taas reippasti uutta pas:ia. Tällä kertaa menopurit ja pregnyl apuna. Katsotaan mitä tällä kertaa tulee. Jos kaikki menee hyvin, sulatetaan kaksi alkiota JA jos molemmat on hyviä, siirretäänkö kaksi vai yksi... tätä pitää itsellä vielä miettiä. Näillä näkymin väestöliiton kesätauko päättyy juuri sopivasti mutta eipä nuolaista vielä ennenkuin tipahtaa.

Jaksoin vihdoin tulla katsomaan mitä tänne palstoille kuuluu. Kaikille vielä oikein lämmintä kesää ja tsemppiä! :heart:
 
Moikka kaverit!
Voihan räkä, netti ei ole toiminut moneen viikkoon, siksi tämä hiljaisuus. Luulitte varmaan että olin jo lähtenyt muille maille... ;) Toiveena, olen niin iloinen puolestasi. :) Harmi että meillä ei mennyt niin kuin teillä, eli pissatesti näytti tietysti negaa. Onnea myös muille plussanneille ja pahoittelut muille negan saaneille.
Meillä alkaa heti elokuussa uusi hoito, odotan innolla! :)
Eli ei mitään uutta kun ihanat menkat menossa. ;)

Ihanaa kesää ja palaan taas kuukauden sisällä jos ei tule mitään uutta raportoitavaa. Haleja kaikille! :)
 

Yhteistyössä