Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

Moikka kaikki!

Harmi kun oli luettavana noita nega-, tuulimuna- ja km-uutisia lomaviikon jälkeen :| Jatkan itsekin samalla linjalla eli viikon ehdin leijua raskausunelmapilvessä, mutta viime ke alkoi vuoto, joka nyt onneksi jo hiukan on hellittänyt. Varhainen km siis.

Loma Gardajärvellä oli ihana, keskenmenosta huolimatta osasin nauttia reissusta ja mun ihanien miesten lomaseurasta. Pienenpi mies oli kyllä oikein hauska matkakaveri (ei isommassakaan mitään vikaa!) ja kaikki meni paremmin kuin olin uskaltanut toivoakaan. Vaikka kyllä me miehen kanssa naurettiin, että nyt tarvittais vielä toinen lomaviikko ilman lapsen seuraa, sillä kyllähän tuollaisen villevallattoman seura vie aikalailla mehut ;) Viimeinen lomapäivä oli vaikee, jotenkin kotiin palaamisen valmisteleminen löi kasvoille: tajusi, että kotona on se sama keskeneräinen keittiöremppa, leikkaamaton nurmikko, normaali kuviot ja hommat eikä sitä ihanaa raskautta ja vauvan odotusta. Onneksi on tuo villiviikari :heart:

Nyt sitten vaan odotetaan ovista ja jatketaan luomun (turhaa) yrittämistä ja elo-syyskuussa koitetaan, miten onnistuisi pakastettujen alkioiden sulatus ja siirto.

Tsemppejä kaikille!!
 
Siis mitä kamalaa täällä tapahtuu! Suuren suuret pahoittelut teille kaikille ketkä nyt joutuukaan palaamaan lähtöruutuun... Ei ole elämä reilua, höh. Tsemppiä ja jaksamista paljon!!! Mitä muuten Sarina sinulle kuuluu, ultra ilmeisesti ollut?
Mulla alkoi nyt uusi kierto, ja tähän ois tarkoitus koittaa nyt vihdoin passia. JOS nyt kesätauot ei pilaa suunnitelmiani.
Oiskos nyt aika laittaa uusi pino pystyyn kun ei ole ketään piinistelijääkään tällä hetkellä? Mä voisin ehkä alottaa sen nyt samoin tein.
Joten sinne sitten tulkaahan kaikki tutut ja uudet!!!
 

Yhteistyössä