Pampers alkanut myös kerätä vaippakoodeja

Pienestä ne minunkin päivät piristyy; huomasin tänään että nyt myös Pampers on perustanut kerhon, jossa voi kerätä vaippakoodeja ja vaihtaa ne lahjoihin.

Ja mikä parasta, lahjat ovat kunon tavaraa; sähköhammasharjoja, pesuaineita, sauvasekoitin jne. eikä mitään vaippalogo pipoja ja bodeja. Paljonhan noitakin saa kerätä että ne saa ja koodeja saa vain vaipoista.

Meillä toisella käytetään Liberon vaippoja ja toisella Pampersin niin nyt saa molempien vaipoista talletella numeroita. Ja ei, minulla ei ole harrastuksia.
 
"Vieras"
Mutta hei... Tuolla kohdassa mihin koodi syötetään, käsketään säilyttämään kuitit.
Aika oudolta tuntuu että pitäisi säilöä... Luulis et riittäis et on se koodin kohta paketista tallessa.
Mistäköhän ne ehdot mahtavat löytyä tuolta sivuilta ?
 
[QUOTE="Vieras";26083022]Mutta hei... Tuolla kohdassa mihin koodi syötetään, käsketään säilyttämään kuitit.
Aika oudolta tuntuu että pitäisi säilöä... Luulis et riittäis et on se koodin kohta paketista tallessa.
Mistäköhän ne ehdot mahtavat löytyä tuolta sivuilta ?[/QUOTE]

ei mulla oo kuitteja tallessa,luulisin et jos ne koodit ei jostain syystä kirjaudu,niin sitten ne haluaa nähdä ne kuititkin?
 
"Vieras"
Kysyin Pampersilta ja vastasivat näin:
"Kiitos viestistäsi ja kiinnostuksesta tuotteitamme kohtaan. Kyllä, kuitit tulee todellakin säilyttää kunnes olet vastaanottanut tuotelahjat pisteistä. Pakettien koodeja ei tarvitse säilyttää, kunhan olet laittanut ne Pampers klubin tilillesi.

Jos sinulla on muuta kysyttävää tai kommentoitavaa, otathan meihin uudelleen yhteyttä."
 
Mulle tuli heti mieleen että kuitit pitää säilyttää sen takia kun ne koodit ovat niiden vaippapakettien ulkokyljessä että voi sitten todistaa että on ostanut ne paketit eikä kaupassa keräillyt niitä paketeista.
Liberollahan ne on paketin sisällä.
 
[QUOTE="Vieras";26083114]Kysyin Pampersilta ja vastasivat näin:
"Kiitos viestistäsi ja kiinnostuksesta tuotteitamme kohtaan. Kyllä, kuitit tulee todellakin säilyttää kunnes olet vastaanottanut tuotelahjat pisteistä. Pakettien koodeja ei tarvitse säilyttää, kunhan olet laittanut ne Pampers klubin tilillesi.

Jos sinulla on muuta kysyttävää tai kommentoitavaa, otathan meihin uudelleen yhteyttä."[/QUOTE]

jos kuitit kerran saa hävittää lahjan saatua,niin sehän tarkoittaa sitä ettei ne niitä halua sinne lähetettäväksikään?no,katotaan tuleeko lahjaa joskus,kun pisteet tulee täyteen..pamperseja käytetään vauvalla kuitenkin,saadaan lahjoja tai ei :)
 
"Vieras"
Mulle tuli heti mieleen että kuitit pitää säilyttää sen takia kun ne koodit ovat niiden vaippapakettien ulkokyljessä että voi sitten todistaa että on ostanut ne paketit eikä kaupassa keräillyt niitä paketeista.
Liberollahan ne on paketin sisällä.
Totta muuten. Mut tuskinpa rupeavat kaikilta pyytelemään ostokuitteja, varmaan pistareina ottavat jos joku kirjailee hirmusia määriä pisteitä kerralla.
Luulis kuitenkin et ne koodipalaset riittäis todisteeks.
 
huomasin saman joku aika sitten ja yritin syöttää viikkoa aiemmin ostettujen pakettejen koodeja,mutta ne ei kelvannut :O kaipa ne oli sitten sen verran vanhoja paketteja,ettei koodit kelvannut..
Jospa niillä tökkii kun on uusi systeemi. En tiedä, en mä ole koskaan mitään noilla koodeilla saanut, libero tyhjensi mun koko sivun ja koodit ensimmäisen lapsen kohdalla, nyt aloitin uudestaan kirjaamaan niitä mutta eipä paljon mitkään pehmopeilit tai nuo logopipot kiinnosta.
Tuolla Pampersilla on ihan ok tavaroita, toivottavasti sieltä ei kanssa katoa ne hyvät tavarat juuri kun olet saavuttamassa sen tarvitseman pistemäärän.


"mun elämä, milloin siitä tuli näin hirveä..." :D

Taidankin ruveta miettimään sitä uutta harrastusta...
 
  • Tykkää
Reactions: Bonaire
[QUOTE="milana5";26617302]kun en löudä mokomaa koodi rimpsua mistään paketista??[/QUOTE]

Se on paketin ulkopuolella kyljessä oleva numerosarja. Valkoisella pohjalla mustalla numeroita ja usein niin lyhyitä että pitää laittaa ne kaikki välimerkit mukaan.
Mutta Pampers kerhon sivuilla on tarkemmat ohjeet.
 
[QUOTE="Vierailija";26513931]Mutta semmonen juttu.. Kirjauduin just sinne Pampersiin ja en vaan löydä MISTÄÄN, että minne niitä koodeja ruetaan laittamaan ja mistä näkee ne lahjat jne..[/QUOTE]

Siinä keskellä sivua lukee ympyrässä Pampers kerho jota klikkaamalla tulee se koodin syöttörivi, ohjeet ja lahjat näkyviin.
Se on kyllä hyvin "piilotettu" siellä..
 
Voiko joku kertoa miten tää koodi keräily toimii? Miten ne lahjat saa?

Nim. Kokematon keräilijä :D
Kun ostat niitä vaippoja niin käy aina kirjaamassa pussin/paketin numerosarjat(koodit)ylös tuonne Pampers kerhon sivuille. Siellä laskuri kertoo aina paljon on pisteitä ja lahjakaupassa näet paljon tarvitset pisteitä mihinkin lahjaan. Sitten kun pisteet on kasassa niin sieltä sivujen kautta tilaat sen lahjan. Tuolla tosin pitää olla kuitit tallessa ostamista vaippapaketeista(jopa lahjana saaduista), toisin kuin Liberolla(jossa tosin ne koodit on vaippapaketin sisäpuolella)
 
"Hippos"
Joku määrä vanhoja kuitteja varalta, ei ne voi tietää mistä paketista on mikäkin kuitti ja koodi. Ennemmin mä ymmärtäisin et pitäs säästää ne koodit, sehän todistais et sull aon ollut just kyseinen paketti ostettuna eikä vaan napattu koodia kaupassa ylös. Nyt joku voisi tehdä niin et ostaa paketteja Pampersia niin että saa jonkun lahjan verran kasaan, lunastaa lahjan ja jos kuitteja ei pyydetä niin kävisi kaupassa napsimassa saman verran koodeja ja taas lunastaisi ne ulos. Eihän tollasessa kuittien säilömisessä oo mitään järkee eikä sillä edes varmisteta mitään. Mun ukolta ei ainakaan onnistuisi aina laittaa kauppakuittia talteen, liian vaativa homma :D
 
Ei ole loppunut, lahjoja vaan on aika niukasti jäljellä eikä mitään kovin kummosia..siinä etusivulla on lahjapaketin kuvan ja lukee pamperskerho, klikkaa sitä niin pääset laittamaan koodeja.
Mulle tuli viime viikolla patteripakkaus ja hiekkalelusetti, kummastakaan lahjasta ei kyselty kuitteja.
 
"hei"
Mä klikkasin sitä kuvaa ja kirjauduin sisäänkin mut en saanu sitä koodikenttää näkyviin. Ohjeet ja palkinnot vaan näkyi mut ei sitä ruutua mihin numerot voi syöttää. Täytyy koittaa joskus uudestaan. Ne sivut on tökkiny tosi usein muutenkin, välillä ei oo koodit menny läpi vaan ilmottanut ettei kelpaa, sit hetken päästä onkin menny ihan normaalisti. Viimeks oli pisteitä lähelle jonkun lahjarajan, nyt oisin saanu sen tilattua mut jääpä toiseen kertaan.
 

Yhteistyössä