paniikki!!!!!

mun pikkuisella pojalla on leikkaus maanataina!!!!
tänä aamuna soitettiin saikulta,huomenna töölöön ja maanantaina sit leikkaus.. :'(
mä vaan tärisen täällä..tiedettiin et leikkaus tulossa mut et nyt..tuli kyl ihan odottamatta..

ahistaa,pelottaa..tekis mieli vaan kopata poitsu syliin ja juosta karkuun mut joo,todellisuutta ei voi juosta pakoon
ja hyvähän se on kun leikataan mut on ihan kamala olo..
:'( :eek:
 
hei luntakengässä( :D ) mikä sun lapsella on?
kamalaa,poika vaan leikkii iloisena,onnellisen tietämättömänä mikä odottaa..toisaalta hyvä ettei osaa vielä pelätä ,ikää vasta 8 kk
tuntuu vaan että en voi hetkeksikään laskea pikkuista sylistä.haluan vaan tuntea hänet lähellä.
pakko kuitenkin yrittää rauhoittua,on myös muut lapset joista täytyy huolehtia ja täytyy yrittää mennä vaan positiivisella asenteella eteenpäin..
 
luntakengässä
Minun tyttärellänin on vielä tosin piilevänä sellainen kuin neurofibromatoosi 2 tyyppi.
Päänalueeseen liittyy ja kuuroutumiseen.
Tiedä sitte joutuuko neiti joskus leikkaukseen ja se huolettaa äitiä kamalasti.
Lääkäri kertoi että voi olla että tämä sairaus ei koskaan puhkea tytöllemme vaan pysyy piilevänä mutta siitähän ei voi tietää.
Monesti kun katson lastani pitkään niin pelottaa tulevaisuus.
Sama täällä eletään päivä kerrallaan ja nautitaan joka hetkistä!!

TSemppiä teille!
 
mikko
Meidän pojallamme todettiin venekallo viime lokakuussa. Joulukuussa se sitten leikattiin oulussa. Poika oli päivän teho-osastolla ja noin viikon vuodeosastolla, sen jälkeen kotiin joensuuhun jossa tikit/niitit poistettiin. Reissu meni hyvin leikkaus onnistui loistavasti. Ja nykyään täysin normaali lapsi lukuunottamatta arpea päässä. Leikkaus tehtiin oulun yliopistollisessa sairaalassa. Kontrolli käynti olisi joulun alla. Tuossa olisi linkki jos haluat nähdä minkälainen arpi siitä tulee ensialkuun http://irc-galleria.net/view.php?nick=onhan-se&image_id=94579218
 

Yhteistyössä