paniikki!!!

Itellä ei ole kokemusia mutta miehen siskolla on kaksoset(tytöt) ja se on kyllä pärjänny tosi hyvin niitten kans. Sitten ku kasvavat vähän isommiksi niin on ainakin seuraa toisilleen. Hyvin kaikki menee! Niin ja onnea! :flower:
 
Meillä oli 3 alle 2 vuotiasta sillon kun kaksostytöt syntyi.
Joku oli laittanutkin että 3 ekaa kk rankimmat. Varmaan pitää paikkaansa. Meidän tytöillä oli koliikki.
Syksyllä korvakierre. Vieläkin on harvinaisia kokonaan nukutut yöt, mutta muuten on helpottanut. Tytöt leikkivät keskenään ja isompi pitää huolta pienemmistä =) Tosin kyllä tappelevatkin ;)
 
hip
Kaksoset tällä hetkellä 5v. Huumoria, epäjärjestyksen sietokykyä, voimia, järjestelykykyä, luovaa hulluutta, niitä on tarvittu.

Ensimmäinen vuosi oli melkoista. Mutta sitten helpottaa koko ajan vähän enemmän. Kirjoita ylös tapahtumia synnytyksestä ensimmäiseen synttäriin, sillä jälkeenpäin ei muista mitään. Muuta kuin imettäneensä ja vaihtaneensa vaippoja. :)
 
Mulla kaksospojat, vähän alle 2v. Ja mua kovasti peloteltiin aluksi et alku aika on rankkaa, mut ei kyllä meidän kohdalla, pojat nukkui ja söivät hyvin eli olivat ieilä ihan paikallaan. Mut saati nyt kun juostaan, apuva... Nyt vasta tämä rankkaa on. Tää oli vaan tietenkin mun kokemus....
 

Yhteistyössä