paniikkikohtaus päällä!!!mitä voin tehdä!

kokemusta on
onko sulla paperipussia tms? Hengitä siihen jos hengitys kiihtyy, näin mulla ainakin kun on kohtaus. Paina pääsi polvien väliin. Onko rauhottavaa tms? Jos ei, soita aamulla lääkäriaika
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sarkus:
Hei... ymmärsinkö nyt oikein..sun ukkos on jollain illanviettokeikalla etkä saanu sitä kiinni ja nyt tilanne tämä?!
muuten oikein mut olen saanu hänet kiinni.puhe oli ettei juo vaan menee saunomaan kaverilleen ja kännissähän se..se oli joku toinen nikki joka ei saanu ukkoansa kiinni.
hitto tää on jo ainakin kolmas viikonloppu peräkkäin kun saan itkeä sen takia
 
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:
onko sulla paperipussia tms? Hengitä siihen jos hengitys kiihtyy, näin mulla ainakin kun on kohtaus. Paina pääsi polvien väliin. Onko rauhottavaa tms? Jos ei, soita aamulla lääkäriaika
ei oo paperipussia ja rauhottavia en uskalla ottaa kun raskaana olen.tää on just tätä et panikoin siitä kun tiedän mikä olo on kohta. kädet täristen koitan kirjottaa tänne et saisin muuta ajateltavaa
 
minäkin itkin ennen
Alkuperäinen kirjoittaja klementine:
Alkuperäinen kirjoittaja Sarkus:
Hei... ymmärsinkö nyt oikein..sun ukkos on jollain illanviettokeikalla etkä saanu sitä kiinni ja nyt tilanne tämä?!
muuten oikein mut olen saanu hänet kiinni.puhe oli ettei juo vaan menee saunomaan kaverilleen ja kännissähän se..se oli joku toinen nikki joka ei saanu ukkoansa kiinni.
hitto tää on jo ainakin kolmas viikonloppu peräkkäin kun saan itkeä sen takia
Tulee vielä aika, ettei tarvi itkeä.
 
Vinha
Onko sulla ihan oikeasti paniikkikohtaus päällä? Ei sillon kyllä pysty kirjottammaan mitään järkevää tekstiä? Surullinen mieli on eri juttu. Sillon kannattaa yrittää mahdollisuuksien mukaan selvittää asia joka surettaa...eipä siihen paljon muuta keinoa ole. Paniikkikohtauksen pois saaminen ei aina ole mahdollista ilman lääkkeitä...menee aikanaan mutta tuntuu pahalta! TOSI PAHALTA!
 
Ei varmasti kovin hääviltä tunnu, mutta ei se itkukaan kyllä auta nyt :( Väärin sun mies tekee jos sanoo ettei ota jos ottaa kuitenkin.. Sitä vain mietin että pelottaako sua jokin vai miksi tulee ihan paniikki?
 
Henkäse syvään. Nouse ylös, kävele reippaasti ympäri asuntoa. Heiluttele käsiä, hyräile jotaki, heiluttele kieltä suussa, pyörittele silmiä päässä, harjaa hiuksia, käy vessassa, kylmää vettä nassulle, kato peiliin ja kiroa, taas kulkemaan ympäriinsä, kädet vispaa ja hoilota jos mahollista, hypi pompi ja loiki, reuhaa ja villiinny, niin kauan että väsyt. Päätä jotaki. Nostata raivoa niin että suutut.

Lupaan, että näillä ohjeilla mennee ohi. :hug:
 
Snoopy
RAUHOITU! Juo vaikka iso tuoppi vettä hitaaseen tahtiin.

Mieti onko tuo miehen saunaillassa kaljoittelu niin ylitsepääsemätön asia. Sinne se meni, joi vaikka oli luvannut olla juomatta (?). Et sille asialle nyt panikoimalla mitään voi, mee nukkumaan ja läksytät miehen vaikka huomenna. Mikä sua siinä nyt eniten hermostuttaa? Ymmärrän että vihainen voi olla, mut että ihan paniikissa...
 

Yhteistyössä