Pankin vaihtoa... Mihin kannattaa vaihtaa?

  • Viestiketjun aloittaja "Jude"
  • Ensimmäinen viesti
"Jude"
Mulla on siis aina ollut tili Osuuspankissa, mutta tänään meni kuppi nurin ja pankin vaihto olisi edessä.

Mikä olisi hyvä pankki?

Nordeasta olen kuullut hyvää ja sitä nyt ainakin harkitsen... Mutta muitakin vinkkejä ja mitä ei missään nimeesä!
 
fd
Noh, Nordealla on aikakin ollut ongelmia TODELLA paljon!
Jouluna aaton aattona ei toiminu kortit, uutenavuotena ei toiminu ja nyt muutama viikko sitten monta tuntia kortit olivat katkolla. Siihen en vaihtaisi!
 
Kaupan kassalla töissä ollessani olen huomannut, että Nordealla on aina ongelmia.
Kokoajan on varmennusjärjestelmässä ongelmia.
Asiakas ei saa kortilla maksettua. Kaikkien muiden pankkien kortit kuitenkin toimii samaanaikaan..
Vai linjoissa jotain vikaa huonojen laitteiden vuoksi, koska itse olen myyntityössä ja samaan ongelmaan en ole törmännyt ja mun kortit on kyl toimineet aina. Sampopankin kortit on joskus tökkineet.
 
Alkaa näyttää siltä, että pörssiin listatut pankit ovat syvältä. Konttorit sulkevat oviaan, ei edes muutamaa tuntia voi olla auki, vaikka tupa olisi täysi väkeä.
Itsellä on pankkina ollut Aktia, jo Helsingin Säästöpankin ajoilta. Kävin Itiksen Aktian ripaa kiskomassa, on kuulemma sulkenut. "Oma konttorini" on nytten Tikkurilassa, vaan kuinka kauan...?
En pidä siitä, että pankkini katoaa kun joskus haluan nenäkkäin keskustella raha-asioistani.
Nordea on varoittava esimerkki huonosta palvelusta. Tupa täysi jonottavia ihmisiä, ja tuntuvat virkailijat olevan loppuunpalaneita.
 

Yhteistyössä