panobileet ja orgiat

  • Viestiketjun aloittaja juuli
  • Ensimmäinen viesti
juuli
Olen monesti aatellut että olisi kiva osallistua juhliin/bileisiin jossa pää tarkoitus juomisen lisäksi olisi harrastaa seksiä. Jo ajatus astua sisään ovesta paikkaan jossa olisi paljon alastomia ihmisiä ja jokä puolella naitaisiin, pantaisiin , rakesteltaisiin, harrastettaisi suuseksiä kiehtoo minua. Onko kenelläkään kokomesta tällaisista juhlista? Millaisia?
 
anju´ska/tv
moikkelis sun ikä varmaan ei riitä mut kerron että oon ollu sellasissakinkybileissä missä o n kaikenlaista kivaa porukkaa mut kukaan ei ollut sanottavasti humalassa ja se on mun mielestä kivaa myös kaikki olivat pukeutuneet asian mukaisesti siis kinkysti voi sitä ihanaa juhlaa
mutta laita juuli jotain tarkempaa kuvausta millaisissa
jutuissa olet kinnostunut
 
juuli
Olen vähän reilu kaksikymppinen eli kyllä iän pitäisi riittää. Ei se Humala ollut päätarkoitus vaan se seksi.

Haluaisin kokea ryhmässä, naisen, miehen , nuoren, vanhan, katsella aj haluaisen munua katseltavan.

Onko Tuollaisia juhkia enään missään?
 
Mari
Tuollaisista orgioista minäkin fantasioin, löytyisipä jostain kunnon panojuhlat... Leffassa Eyes Wide Shut kiihotti ne ihanat naamio-orgiat. Mikä se kiihottavampaa: miehiä, naisia, nuoria ja vähän vanhempiakin sikin sokin, kaikilla naamiot, mutta vartalot paljaat tai seksivaatteissa. Kaikki vois naida ja nuolla ja imeä kaikkia, vaikka montaa yhtäaikaa. Ihanaa tirkistelyä ja itsensä paljastelua, aah!
 
anju-------
mari olet kyllä oikeilla jäljillä me suomalaiset ollaan vain nii
tyhmiä ja ujoja eteei uskalleta nauttia tästä yhdestä elämästä ei se ole muusta kuin itsestä kiinni että porukkaaa saadaan pystyyn mailit kehiin vaaan olen täysi-ikänen
ja haukkumanimellä kutsutaan transuksi olen ollut useissa bileissä joissa on ollut nuoria ja iäkkäämpiä kaikesta mahdollisesta ""suuntauksista"" kinky lesbo fetiss. uuh
aina on mukaan päässyt ja tietty toista täytyy kunniottaa
kun on näikin intiimistä asiasta kysymys . olen kyllä sitä mieltä että vois tastä tulla ihan kiva jengi jos porukat on mukana
 
raadollista
sun pitäis olla tietyn ammattiryhmän edustaja, no, oikeastaan niitä ryhmiä on parikin, missä mahkuja
tuollaisiin bileisiin olis tarjolla ihan alvariinsa ihan
jo melkein ""viran"" puolesta. nussintaa ristiin rastiin eikä mitään estoja.
 
pervoliisa
Ihan vaan tiedoksi ennen kuin kukaan liikaa innostuu... Anjuskan mainitsemat kinkybileet eivät ole sama asia kuin orgiat. Sinne kerääntyy lähinnä s/m- ja fetissiporukkaa bilettämään yhdessä, eroottisissa merkeissä tosin. Ei siellä nussita ympäriinsä.

Tuskin mikään virallinen taho panobileitä Suomessa järjestää, mutta mikäpä estää teitä järjestämästä sellaisia itse. Halukkaita miehiä varmasti löytyy, naisten löytäminen voi olla vähän hankalampaa.
 
pervoliisa
Joo, varmasti löytyy halukkaita naisiakin. Mutta varmasti miehiä löytyy helposti ja enemmän. Kyse on myös laadusta, ei pelkästään määrästä. ;)

Mut jos itse alkaisin tuollaisia panobileitä järkkäämään niin olisin tarkkana siitä ketä sinne mukaan ottaisin ja minkään tietyn ""alan"" naiset/miehet ei kyllä tulis kysymykseen...
 
- -
Useimmiten tuntuu vaan siltä, että ""tavan"" panobileissä kyse on nimenomaan määrästä, ei laadusta. Kyllähän sitä enemmänkin kuulee kehuttavan, miten montaa on nussinut kuin että miten on saanut vähän mutta hyvää. Ja silloin kyllä vakka kantensa löytää.

Mutta joo, totta on, että varmaan miehiä löytyy naisia enemmän. Mistäköhän lie kyse? Haluaako miehet kokemuksia/panoja/?? ja naisilla ei ole niinkään halua/ tarvetta/?? osallistua panobileisiin.
 
anjuska
no sorge jos meni vetää heittämään liikaa kiukalle olen oluut muutamia kertoja mukana ei siellä nyt joka nurkassa
harrasteta seksiä mutta ei myöskään poissuljettu
 
pervoliisa
Mä luulen, että kyse on vain siitä, että naisilta edelleen odotetaan tiettyä pidättyväisyyttä, koska ""kunnon tytöt"" ei panobileistä tietenkään VOI olla kiinnostuneita. Miehille on sallitumpaa haluta myös muunlaista seksiä kuin sitä perinteistä avioseksiä. Jos joku nainen ilmoittais olleensa panobileissä, niin leimaantumisen riski ois aika suuri. Ja vaikkei niin leimaantumisesta tietoisella tasolla välittäiskään, niin tunteiden tasolla sitä kuitenkin pelkää. Kyllä musta miehet on keskimäärin enemmän sinut oman seksuaalisuutensa kanssa kuin naiset???
 
ent opiskelija
Opiskeluaikaan oli asuntosäätiöllä koko korttelissa varattavissa kaksi saunaa. Tapana oli meidän tekulaisten kaveriporukan varata suurempi sauna takkatupineen ja kutsua nais-soluasunnoista saman verran miisuja mukaan. Alkuilta meni ihan mukavasti saunomisen ja herjailun merkeissä, mutta loppuillasta meno äityi jo aika villiksi. Kummasti estot vaan katosi ja kohta porukka oli alasti toistensa kimpussa. Sohvilla oli ruuhkaa ja kaikki sai niin paljon kun vaan halusi.
 
Herätkää
Olin seksiriippuvainen, mutta Jeesus vapautti minut siitä sen jälkeen kun tulin uskoon.
Sinäkin lukija voit pelastaa elämäsi ja tulla uskoon kun esim. tämän rukoilet:
Riitta Larm Website - Pelastus Rukous.

Ef. 4:17-24
17 Minä varoitan teitä vakavasti Herran nimeen: älkää enää eläkö niin kuin pakanat! Heidän ajatuksensa ovat turhanpäiväisiä, [Room. 1:21; 1. Piet. 4:3]
18 heidän ymmärryksensä on hämärtynyt, ja se elämä, jonka Jumala antaa, on heille vieras, sillä he ovat tietämättömiä ja sydämeltään paatuneita.
19 Heidän tuntonsa on turtunut, ja he ovat heittäytyneet irstailuihin sekä kaikenlaiseen saastaisuuteen ja ahneuteen. [Room. 1:24; Kol. 3:5; 1. Tess. 4:5]
20 Mutta ei teille ole Kristuksesta tällaista opetettu,
21 jos todella olette hänestä kuulleet, jos teille on opetettu se totuus, joka Jeesuksessa on.
22 Sen opetuksen mukaan teidän tulee hylätä entinen elämäntapanne ja vanha minänne, joka on petollisten himojensa vuoksi tuhon oma. [Room. 6:6; Kol. 3:9]
23 Teidän tulee uudistua mieleltänne ja hengeltänne [Room. 12:2]
24 ja pukea yllenne uusi ihminen, joka on luotu sellaiseksi kuin Jumala tahtoo, elämään oikeuden ja totuuden mukaista, pyhää elämää. [Room. 13:14+]
 
jänkäjoonas1943
Alkuperäinen kirjoittaja Herätkää;10967540:
Olin seksiriippuvainen, mutta Jeesus vapautti minut siitä sen jälkeen kun tulin uskoon.
Sinäkin lukija voit pelastaa elämäsi ja tulla uskoon kun esim. tämän rukoilet:
Riitta Larm Website - Pelastus Rukous.

Ef. 4:17-24
17 Minä varoitan teitä vakavasti Herran nimeen: älkää enää eläkö niin kuin pakanat! Heidän ajatuksensa ovat turhanpäiväisiä, [Room. 1:21; 1. Piet. 4:3]
18 heidän ymmärryksensä on hämärtynyt, ja se elämä, jonka Jumala antaa, on heille vieras, sillä he ovat tietämättömiä ja sydämeltään paatuneita.
19 Heidän tuntonsa on turtunut, ja he ovat heittäytyneet irstailuihin sekä kaikenlaiseen saastaisuuteen ja ahneuteen. [Room. 1:24; Kol. 3:5; 1. Tess. 4:5]
20 Mutta ei teille ole Kristuksesta tällaista opetettu,
21 jos todella olette hänestä kuulleet, jos teille on opetettu se totuus, joka Jeesuksessa on.
22 Sen opetuksen mukaan teidän tulee hylätä entinen elämäntapanne ja vanha minänne, joka on petollisten himojensa vuoksi tuhon oma. [Room. 6:6; Kol. 3:9]
23 Teidän tulee uudistua mieleltänne ja hengeltänne [Room. 12:2]
24 ja pukea yllenne uusi ihminen, joka on luotu sellaiseksi kuin Jumala tahtoo, elämään oikeuden ja totuuden mukaista, pyhää elämää. [Room. 13:14+]
Ja vitut!Eimuuta kun nenät tuhisemaan ja vibatsut litisemään!
 
Herätkää
"
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;10968044:
Samaa mieltä. Sillon on otettava kun saa taivaassa tuskin ton satukirjan mukaan ei saa
"

Millä perusteella olet menemässä taivaaseen, etkä helvettiin??

Omilla teoilla taivaaseen ei mennä ja helvetissäkin on Jeesuksella valta ei perkeleellä.

2. Tess.1: 6-9
6 Jumala on oikeudenmukainen: hän antaa teidän ahdistajienne joutua ahdinkoon, [Room. 12:19; Ilm. 18:6]
7 mutta ahdistetut -- niin teidät kuin meidätkin -- hän päästää siitä, kun Herra Jeesus väkevien enkeleittensä kanssa ilmestyy taivaasta [1. Tess. 3:13, 1. Tess. 4:16]
8 tulenlieskojen keskellä ja rankaisee niitä, jotka eivät tunne Jumalaa eivätkä suostu olemaan kuuliaisia Herramme Jeesuksen evankeliumille. [Room. 5:9]
9 Heidän rangaistuksenaan on ikuinen kadotus, ero Herrasta ja hänen voimansa kirkkaudesta, [Matt. 25:41]

Ev. lut opettaa että lapsikaste pelastaa. Se on suuri valhe, jonka pauloissa itsekin olin 32-vuotta.
Kaste ei pelasta, vaan se on uskoa vahvistava teko. Usko on se mikä pelastaa.
Nyt tiedän, että ennen olin menossa helvettiin, nyt taivaaseen sen jälkeen kun uskoin evankeliumin rukoilin pelastusrukouksen.

Joh. 14:6
Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.

Matt. 7:14
Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen! [Ap. t. 14:22]
 

Yhteistyössä