panobileet ja orgiat

  • Viestiketjun aloittaja juuli
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tehkää parannus te synnin turmelemat kiimaiset huorat ja kulli pystyssä juoksevat kiimaiset huoripukit.
Viimeisellä tuomiolla teitä helvetintuli odottaa. Kun piru teidän persekarvoja kuumalla raudalla korventaa, niin tulee ehkä mileen , kannattiko kiimaisena rietastella maanpäällä eläessä?

Me pelastetut sen sijaan voimme nauttia neitseellisten enkelten seurasta , kun siirrymme ylösnousemuksen kautta paratiisiin ja sitä ikuista iloa jatkuu miljoonia vuosia.
Uudestisyntynyt kristitty ei puhu näin. :(

Mitäköhän porukkaa mahtaa edustaa...

Saatana ei hallitse siellä tietyssä paikassa, vaan kärsii ikuista rangaistustaan.

Tyyppi siis levitti ihan väärää oppia.

Myöskään ne miljoonat vuodet eivät kuulu kristinuskoon yhtään mitenkään. Ei tulevaisuudessa, eikä varsinkaan menneisyydessä. Ne ovat vain maailman omaa jumalatonta oppia, eli ei todellista historiaa.

Silminnäkijään luotan ennemmin. :)

Hän ei valehtele. Häneen voi luottaa.

Mutta siltikin harmittaa paljon tuo maailman oppi, kun sitä levitetään kaikenikäisille niin monesta tuutista nykyaikana; esim. uusimman Aku Ankan taskukirjan (523) sympaattisin vaaliehdokas sivistää Tupua, Hupua ja Lupua kertomalla miljoonia vuosia vanhasta kalkkikivestä, s. 239.

Pilalle siis meni meikäläisen merkkipäivä. :(

Ja mahdollisesti myös yöunetkin...
 
vierailija
Koville joutuu kirkkoherran kulli, jos aikoo miljoonia vuosia kiimaisten enkelien kanssa pelehtiä.
Kirjoituksista minulla on sellainen muistikuva, että siellä puhutaan lähinnä vain miespuolisista enkeleistä, kuten Gabriel.

Kirkkoherra aikoo siis naida samaa sukupuolta rajan takana??? OMG...

Kovat on luulot kaverilla.

Kaveri siis tuskin on kristinuskon edustaja.

Ja vaikka naispuolisia enkeleitä olisikin, niin siitäkin huolimatta alla mainittu toinen virhe tekee ajatuksen mahdottomaksi.

Se toinen virhe on väite panopuuhien jatkumisesta rajan takana. Jopa miehen ja naisen välinen avioliitto on vain maanpäällinen instituutio.

Ja kolmas virhe on ne miljoonat vuodet.
 
vierailija
Jessellähän kuului huora seurueeseen kiinteästi, ettei ihan niin nopeasti kannata hylätä ajatusta jumalaisesta "yhteydestä."

Ketkä muut kun hihhulit jäävät kiinni lasten tuuppauksesta ja piilo hintteydestä (ei sinänsä että hintteydessä olisi vikaa,
Kylläpäs on.

Kaikki ihmiset tekee syntiä, myös pelastuneet.

Eli se siitä.

Ja et selvästikään ymmärrä mitään Jumala-yhteydestä. Koska et siitä mitään tiedä. Henkeä ei sinulla selvästikään ole. Siksi Jumala-yhteys tarkoittaa sinulle... no, kyllä me osaamme lukea mitä.
 
vierailija
Joskus on alamäkiäkin ja silloin vanha minä kovin yrittää tulla esiin. Ihminen minäkin vain olen, mutta vieläkin saan syntini anteeksi. Näille sivuille kun päädyin, niin koin että voin auttaa teitä muita. Se elämä mitä Jumala on varannut, on niinpaljon parempaa, kuin mitä nämä voi antaa.
Sen tiedän nyt. Kuinka moni teistä edes tietää mikä on Pyhä-Henki? Sitä kun pääsee "maistamaan" niin kaikki maalliset tyydytykset ei ole mitään siihen verrattuna.
Sitä haluaa vain kokea lisää ...
En ole kuin Ev. lut kirkosta eronnut mies (en mihinkään liittynyt), sen jälkeen kun ymmärsin kuinka suuri valhe on se että kaikki pääsee taivaaseen.

Jeesus tuli sairaita varten, ei terveitä varten.
Kiitos tästä! Tarvitsin tätä! Herralle kiitos! :)
 
vierailija
Omilla teoilla taivaaseen ei mennä ja helvetissäkin on Jeesuksella valta ei perkeleellä.

Ev. lut opettaa että lapsikaste pelastaa. Se on suuri valhe, jonka pauloissa itsekin olin 32-vuotta.
Kaste ei pelasta, vaan se on uskoa vahvistava teko. Usko on se mikä pelastaa.
Nyt tiedän, että ennen olin menossa helvettiin, nyt taivaaseen sen jälkeen kun uskoin evankeliumin rukoilin pelastusrukouksen.

Joh. 14:6
Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
Juuri näin! Aamen ja Herralle kiitos – taas!
 
vierailija
Usko uskoviin menee kun lukee uskoa käytettävän esim alistamiseen ja lasten seks hyväksikäyttöön. Myös jatkuva toisten tappaminen vain sen takia että toiset uskovat eri satukirjaan kuin toiset. Uskovaiset vain väistelee vastuuta ja piiloutuvat sen taakse. Kun asiat menee pieleen niin ei tartte kuin ”pyytää anteeksi”
 
vierailija
Usko uskoviin menee kun lukee uskoa käytettävän esim alistamiseen ja lasten seks hyväksikäyttöön. Myös jatkuva toisten tappaminen vain sen takia että toiset uskovat eri satukirjaan kuin toiset. Uskovaiset vain väistelee vastuuta ja piiloutuvat sen taakse. Kun asiat menee pieleen niin ei tartte kuin ”pyytää anteeksi”
No, ei sitä uskoviin tarvitsekaan uskoa.

En minä uskovana toisiin uskoviin uskokaan!

Älä sinäkään!

Väärä on uskosi kohde, jos uskoviin olet yrittänyt uskoa!

Kaikki ihmiset tekee syntiä. Niin se on.

Uskovatkin.

Toiset enemmän ja toiset vähemmän.

Katsot ihmisten tekoihin. Niihin, jotka ihmismieli mieltää pahimmiksi teoiksi mitä ihminen voi tehdä.

En siltikään ole koskaan kuullut kenenkään uudestisyntyneen kristityn syyllistyneen mihinkään niistä pahoista teoista, jotka sinä mainitsit. Mutta toisaalta et sinä tässä se tuomari ole. Enkä ole minäkään.

Jumala/Jeesus se on.

Kaikki ovat vastuussa tekemisistään. Ensisijaisesti Jumalalle. Mutta Hän armahtaa sen, joka turvaa Häneen/Jeesukseen. Armo onkin niin käsittämätöntä! Kun ei edes uskovakaan sitä pysty kunnolla käsittämään, niin vielä vähemmän ei-uskovat! Tätä taustaa vasten ymmärrän hyvin pahan olosi purkautumisen. Olet aika armoton.

Sinulla epäilemättä on pokkaa vetää tämä sama valitusvirtesi myös Luojasi edessä rajan takana?

Menisitkö jonnekin muualle pahaa oloasi huutamaan, jooko. Täällä kai yritetään keskustella asiallisesti, olenko ymmärtänyt oikein? Ja jos joku on toivon Jeesuksesta ja Hänen armostaan löytänyt, niin sehän on vain positiivinen juttu! Ei siinä voi olla yhtään mitään pahaa!

Evoluutio-oppi tekee ihmisistä aika armottomia.

Jumalan armo toimii ihan toisella tavalla.

Suosittelen sitä sinullekin.

"Lean on Him!"
 
vierailija
Eikö tämä olekaan seksipalsta? Jotain uskonnollisia horinoita kaikki ketjut täynnä.
Minun kirjoitukseni eivät ole mitään "uskonnollista horinaa". Et selvästikään edes halua ymmärtää, mitä minulla on sanottavana. No, se ei loppupeleissä ole minun ongelmani.

Mene Vauva.fi:n vastaavalle seksipalstalle, jos täällä sua niin paljon ahdistaa. Siellä on muutenkin aktiivisemmat keskustelut, joten jos maailman saastainen meininki kiinnostaa sua enemmän kuin iloa ja toivoa toivottomille antavat kirjoitukset, niin tervemenoa vaan sinne.
 

Yhteistyössä