Papan otto raskausaikana

Onko kuinka yleistä, että papa otetaan raskausaikana?
Mulla ollut supistuksia aika paljon (rv 17+5) ja tänään lääkärissä sitten ottivat myös papan. Esikoisen aikana otettiin viikolla 12. Olen kuvitellut, ettei kovin helposti raskausaikana oteta, miten on? Onko siitä jotakin haittaa, kun se otetaan raskaana ollessa?
 
mulla
mulla neuvolalääkäri laittoi lähetteen kun ei ole aikoihin otettu (unohdin edellisen synnytyksen jälkeen). Menin labraan juuri noilla viikoilla ja luukulla oleva hoitaja sanoi että hän ei antais ottaa, tai sanoi että antais sen lääkärin itse ottaa. no en sitten uskaltanut sitä näytettä otattaa. sitten synnytyksen jälkeen..
 
Multakin otettin käsittääkseni osa tuosta näytteestä, olisiko ollut just tuo harjanäyte kohdunkaulasta, mitä ei otettu. Opiskelija vieläpä otti sen ja kolme muuta opiskelijaa+ ope-lääkäri katto vieressä. Ei mitenkään miellyttävä kokemus! :(
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumuksis:
Multakin otettin käsittääkseni osa tuosta näytteestä, olisiko ollut just tuo harjanäyte kohdunkaulasta, mitä ei otettu. Opiskelija vieläpä otti sen ja kolme muuta opiskelijaa+ ope-lääkäri katto vieressä. Ei mitenkään miellyttävä kokemus! :(
Hyi hitto :/ mä olisin passittanut opiskelijat ulos...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumuksis:
Multakin otettin käsittääkseni osa tuosta näytteestä, olisiko ollut just tuo harjanäyte kohdunkaulasta, mitä ei otettu. Opiskelija vieläpä otti sen ja kolme muuta opiskelijaa+ ope-lääkäri katto vieressä. Ei mitenkään miellyttävä kokemus! :(
Hyi hitto :/ mä olisin passittanut opiskelijat ulos...
Oon niin nössä, etten saanu sanaa suustani , vaikka kyllä otti päähän ja paljon!
|O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumuksis:
Oon niin nössä, etten saanu sanaa suustani , vaikka kyllä otti päähän ja paljon!
|O
Eikö ne edes kysyneet että saako opiskelijat olla :eek:
Varasin eilen ajan neuvolasta tähän ja sanottiin, että opiskelijat ottaa vastaan, no, käsitin, että kaksi opiskelijaa ja että oisivat opiskeluissa pidemmällä tai jotakin. Järkytyin, kun niitä sitte olikin niin monta ja vielä opettaja mukana vahtimassa.
Pakko oli sitten suostua, kun halusin tarkistuttaa kohdunsuun tilanteen, kun supistellut kipeästikin jo tässä vaiheessa ja oikealle lääkärille ois päässyt vasta ens viikolla.

 
Minttu
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumuksis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumuksis:
Multakin otettin käsittääkseni osa tuosta näytteestä, olisiko ollut just tuo harjanäyte kohdunkaulasta, mitä ei otettu. Opiskelija vieläpä otti sen ja kolme muuta opiskelijaa+ ope-lääkäri katto vieressä. Ei mitenkään miellyttävä kokemus! :(
Hyi hitto :/ mä olisin passittanut opiskelijat ulos...
Oon niin nössä, etten saanu sanaa suustani , vaikka kyllä otti päähän ja paljon!
|O
Mä passitin kaks nuorta opiskelijapoikaa pois sisätutkimuksen ajaks. Ne vielä näytti joltain kuustoistavuotiailta vaikkei tietty voineet olla.
 

Yhteistyössä