PaperJam-kitara, tekeekö moisella mitään?

Jamz?
Ai Paper Jamz? Kymmenen euron kitara. Se on hintansa väärti eikä yhtään enempää. Jos yhtään aikoo soittaa, niin halvinta ei kannata ostaa eikä toiseksi halvintakaan. Keskihintainen on yleensä kohtuullinen.
 
Ai Paper Jamz? Kymmenen euron kitara. Se on hintansa väärti eikä yhtään enempää. Jos yhtään aikoo soittaa, niin halvinta ei kannata ostaa eikä toiseksi halvintakaan. Keskihintainen on yleensä kohtuullinen.

Eli ei vissiin kannata... :( nehän oli vissiin aika kalliita sillon kun tuli markkinoille, sillä aattelin et jos ne ois ees jostain kotosin... Mitähän hittoo mä keksisin tolle pojalle sit... :/
 
http://www.thomann.de/fi/thomann_classica_s.htm

Siitä kitara pukin konttiin. Itse olen tuolta kaupasta saanut lahjaksi midi-näppäimistön. Hyvä palvelu!
Meillä ei poika oikeestaan oo varsinaisesta kitaransoitosta kiinnostunut, eli oikeaa kitaraa en ole etsimässä. Lähinnä poika kait kuvittelee, että voisi sitten vähän tommosella lelukitaralla kavereiden kanssa rokkibändiä harjoittaa... :) Kun puhui rumpusetistäkin tuohon samaan sarjaan, sellaista en ole edes myynnissä nähnyt.
 
"vieras"
Meillä molemmat, kitara ja rummut. Ihan leluja siis molemmat. Eipä voi kitaransoitosta puhua, kun tuolla soittaa.. heiluttaa vaan kättä näkymättömien kielten päällä niin biisit soi. Mut, joo on meidän 8v poika tykännyt sillä leikkiä. Rummut löysin 5 eurolla alekorista. =)
 

Yhteistyössä