paras tapa aiheuttaa kipua, vinkit kehiin

Eroon tollasesta heti
ainoa mitä voit tehdä on hakea lähestymiskieltoa, onko sinulla ap lapsia? Oliko lapset paikalla kun tämä tapahtui? Mitä selitystä sinä pilleristiltä odotat?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Onko se käynyt useinkin hakkaamassa sun ovea? :( Onnistuisko sille hankkia häätö siitä missä se nyt asuu?
ei oo vielä näkyny, ihme kyllä sillä täällä on mm sen puhelin ja lääkkeet. viime yönä mietin että olisko se ollu vielä pidossa jos ei muka muista mitään mitä on tehny tai sitte se on ratkennu aineisiin. ja jos se sen on tehny mä en tajuu sitä
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Onko se käynyt useinkin hakkaamassa sun ovea? :( Onnistuisko sille hankkia häätö siitä missä se nyt asuu?
ei oo vielä näkyny, ihme kyllä sillä täällä on mm sen puhelin ja lääkkeet. viime yönä mietin että olisko se ollu vielä pidossa jos ei muka muista mitään mitä on tehny tai sitte se on ratkennu aineisiin. ja jos se sen on tehny mä en tajuu sitä
Jotenkin mulla tulee kyllä mieleen, että se ei oo ollut kuivilla, kun on näin pahasti sekoillut.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jättämällä sen ihmisen täysin vaille huomiota, antamalla sille enää edes ajatusta. Välinpitämättömyys satuttaa ja kaihertaa eniten. Kostoa hautomalla satuttaa vain itseään.

Jos jätät huomiotta, niin sitten hän ei lopeta kiusausta tai mitä hän nyt ikinä tekeekin. Itse minua joskus kiusattiin ja hakkasin kiusaajan. Eipähä parii kuukautee tullu mitää sanoo :)
 

Yhteistyössä