Paras työnantajan antama joululahja?

  • Viestiketjun aloittaja Duunarin vaimo
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Finnair antoi aina kuppaisen taskukalenterin joululahjaksi. Roskiinhan tuo lensi samantien. Enpä tiedä, raha on ainoa mitä työnantajalta lahjaksi toivoisin. Kaikenlaista turhaa roskaa on omastakin takaa.
 
Non compos mentis
Viime jouluna sain lahjakortin Stockalle (50 euroa), sitä edellisenä sain joulupaketin, jossa oli puuroriisit, kahvit, suklaat, pähkinät ja kaikki jouluherkut juustoista lähtien. Tänä vuonna saan vissiin rahastomerkinnän (50 euroa). En tiedä kenenkään mitään sen kummempia saaneen.
 
Mies on saanut parina vuonna 60e lahjakortin K-Markettiin :D

Mä olisin viime vuonna saanut 100e lahjakortin Ikeaan mutta en päässyt joulujuhliin kun oltiin reissussa enkä kehdannut äitiyslomalaisena myöhemmin mennä hakemaan :ashamed:
 
siipeilijä
viime vuonna miehelle tuli: glögiä (alkoholipitoista) valko- ja punaviiniä, jouluteetä, joulukahvia, konvehteja kolmen erilaatusta, kuivattuja hedelmiä, pipareita, juustoja.. en muista enää kyllä ja oli kyllä valtavasti tavaraa. :D
 
Kateelinen pas*a
IKINÄ en ole saanut jotain typerää krääsää kummempaa lahjaa. Viime vuonna saimme kaulaliinan ja huterat korvalaput, yrityksen mainostekstillä tottakai :( Kateellisena kuuntelin kun kaveri oli saanut 300€ matkalahjakortin.
 
"Vieras"
Mies on saanut macbookin, stokkalle 500€ lahjakortin ja tänä vuonna taitaa saada ipadin. Itse sain omasta työpaikasta tänä jouluna iphone4 . Ihan hyvä lahja sekin.
 
Isäni sai joskus reilu vuosikymmen sitten marimekon isot kylpypyyhkeet, toisena jouluna finlaysonin pussilakanat kahdelle. Joka joulu tuli (ja tulee kuulemma vieläkin) jotain ihan fiksua. =) Nämä ovat vain jääneet mieleeni, koska otin ne kotoa mukaani kun aikanaan muutin.. Ja ovat vieläkin kovassa käytössä.
 
Mun mies sai tänä vuonna Pukumiehen lahjakortin 70e ja siellä sai Arinan työntekijät henkilökunta alea 40%, mies ei halunnut ostaa vaatteita niin minä sain tänään Vero Modan vaatteita n.120e edestä kun tuo alennus pudotti niin paljon hintaa (ostin kaksi tunikaa, yhdet farkkuleggarit ja kaksi T-paitaa) :D
 

Yhteistyössä