Paras valokynä? YSL vai?

  • Viestiketjun aloittaja kallis se on
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on yksinomaan huonoja kokemuksia yslin meikeistä. Yksi huulipuna ja yksi kulmakynä ja molemmat menee kategoriaan paskimmat meikit ikinä, joten en satsaisi. Itselläni on tällä hetkellä käytössä maybellinen kun halvalla sain eikä oikein rahaa kauheesti ollut. En voi kyllä suositella kauheesti. Ennen tuota oli Loreal ja se oli mielestäni parempi.
 
Mulla on ihan lumenen valkynä ja tykkään tosi paljon. Viimeks tais olla just toi lancomen sama kuin waninkalla ja sitä kun ei ollut saatavilla tarpeeks läheltä ja äkkiä niin ostin ton hätäpäissäni ruokaostosten lomassa ja oon ollut oikein tyytyväinen :)
 
Mulla on ollut ysl:in valokynä viimeset 7 vuotta, enkä vaihtais pois. Mulla kestää tollanen puol vuotta helposti, joten ei musta oo iso satsaus kun jakaa kuudelle kuukaudelle sen summan. Stockalla on muuten toisinaan noita tarjouksessa kaks yhden hinnalla...
 
ghj
Jos sulla on tarkoitus peittää valokynällä tummia silmänalusia, niin Lorealin Touche Magiquen punertava versio on mielestäni paras. Noita on keltapohjaisiakin, mutta tuo kylmäsävyinen (sävyn nimi taitaa olla C1 Rose Porcelain tms) neutraloi todella hyvin silmänalusten tummuutta.

Jos taas haluat valokynän pääasiassa korostuskäyttöön, niin Lancomen Teint Miracle -valokynä ainakin heijastaa valoa, mutta ei tarjoa mielestäni kovinkaan kummoista peittokykyä.
 
"vieras"
Valokynö on oikeastaan enemmän korostukseen, kuin peittämiseen tarkoitettu. Juonteisiin sitä voi vähän laittaa. Tummille silmänalusille on todella paljon parempia tuotteita olemassa.
 

Yhteistyössä