Parasta monikko-onnessa

en tiedä, koska olen uusi täällä, enkä jaksanut käyttää haku-toimintoa...mutta onko tehty listaa monikkuuden +puolista ?
Näin päivystysvuoron hiljaisina tunteina voisin aloittaa;

-Parisuhde: Alusta asti oli itsestäänselvyys, että mieheni opettelee ja osallistuu vauvanhoitoon kuten minäkin.
-Raskauskilot: saa kunnioittavia äännähdyksiä, kun kertoo synnyttäneensä kaksoset.
-Soseet: Jos toinen ei syö, voi tupata loput toiselle.
-Kaverit: Pojilla jo valmiiksi toisensa...meiltä kysellään kovin voiko tulla leikkimään/tutustumaan kun ei ole muita samanikäisiä.:p
 
Viimeksi muokattu:
- Ensinnäkin se että niitä on kaksi, vähintään tuplailo jo itessään nuo ukkelit
- Niinkun sanottu, ovat toisilleen seurana leikeissä (sekä töllöntöissä), ei tarvii äitin ihan 24/7 olla viihdyttämässä
- Oma elämänasenne on muuttunut rennommaksi, kaksosarki on meillä ainakin yleensä sellaista hulinaa ettei jaksa enää kauheasti stressata turhilla asioilla
- Myös meillä on isi ollut raskaudesta asti täysillä mukana arjessa ja lastenhoidossa, ei ole tarvinnu äitellä että "sun vuoro hoitaa vauvaa" kun on oikeestaan pakko ollu osallistua ja mielelläänhän tuo on sen tehnytkin
- Pakko sanoa, kyllä mä oon ylpeä sekä itestäni että miehestä, pojat on nyt 1v8kk ja ollaan "selvitty" kunnialla ja jopa ilman harmaita hiuksia ja valtavia perhekriisejä niistä haasteista mitä monikkoarki on tuonut tullessaan :)
 

Yhteistyössä