parastapa laihtua imetyksen aikana...

  • Viestiketjun aloittaja jks
  • Ensimmäinen viesti
Syö normaalisti, eli ei tankkaa ylimääräistä.

Liikunnasta tehokasta on ihan hyötyliikunta, esim. kotityöt ja kauppareissut vauva kantoliinassa, kevyet lenkkeilyt, jumppa jne.

Kyllä sitä ehtii tiputtaa painoa sittenkin kun se tärkein, imetys, on ohi.
 
ap
imetys on ihan ykkösenä,en halua riskeerata sen onnistumista laihdutuskuurillani. mutta halu päästä normi mittoihin on kova..syön jo nyt terveellisesti ja vähärasvaisesti. toivottavasti imetyksen aikana ei tule sit kovia mielitekoja..
 
vieras
Heh.. Joo imetyksellä laihtuu! Kanttia kanssa! Ei ainakaan täällä! Esikoista en imettänyt ja kilot (20 sellaista) pois jo 2kk synnytyksestä.
Nyt toista imetän (vauva kohta 6kk) eikä tietoakaan painon putoamisesta! On kiloja hiukan lähtenyt tietenkin, mutta edelleen enemmän on jäljellä kuin pitäisi! (reilu 20kg tuli taas raskaus aikana)

Juoda kannattaa todella reilusti. Ja reipas kävelykin on tehokasta liikuntaa kunhan hiki vain tulee! Joten kärryttelemään vain ahkerasti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Heh.. Joo imetyksellä laihtuu! Kanttia kanssa! Ei ainakaan täällä! Esikoista en imettänyt ja kilot (20 sellaista) pois jo 2kk synnytyksestä.
Nyt toista imetän (vauva kohta 6kk) eikä tietoakaan painon putoamisesta! On kiloja hiukan lähtenyt tietenkin, mutta edelleen enemmän on jäljellä kuin pitäisi! (reilu 20kg tuli taas raskaus aikana)
Mitä sä syöt? Kyllähän imetys kuluttaa - PALJON, mutta jos syö tuplasti sen mitä normaalisti, niin kai sen järkikin sanoo, että ei se paino putoa.
 
Bored one
Mä en laihtunut yhtään, tietyssä vaiheessa raskauttakin laihduin enemmän! Enkä mussutellut namia ylenmäärin. ja nyt istuu ne 6 ylimääräistä kiloa tuossa lanteilla eivätkä liiku millään, eivätkä minnekään. Onnea sun yritykselle silti!!!
 
ap
mä oonkin ajatellut ihan ulkoilla ja lenkkeillä laihtuakseni,ruoan lisäksi.kuitenkin täytyy siitä pitää huoli ettei se maidontulo ehdy. ehkä mä ensin odotan kuitenkin kuukaudenverran että imetys onnistuu ja vasta sitten alotan dieetin. raskauskiloja ei kuitenkaan oo tullut kun pari kiloo,ja nehän jää tietty synnärille. on näitä rakkauskiloja tullut..
 
three
Minä söin normaalisti ( nojaa, herkuttelinkin aika paljon :D ), tein vaunulenkkejä ja imetin erittäin ahkerasti (poika oli suursyömäri ) . Paino tippui vähän liikaakin. Ensimmäisen kahden kuukauden aikana paino putosi hitaasti, mutta sen jälkeen alkoi tippumaan vähän liiankin kanssa. Täysimetin 6kk ja osittain imetin vähän yli 1v.
 
mä oon aina liikkkunu paljon,koko raskaudenja imetyksen myös.eikä kyllä ole maidontulo ehtynyt...olen siis lenkeillyt ja nyrkkeillyt,polkkenu fillaria ym,melkein joka päivä jotain.syön useasti mut terveellisesti ja herkuttelen parina päivänä namuilla ja syön kyllö pullaa ja jädeä ym kun kyläilen tai joku tulee meille eli lähes joka päivä.ja kilot on karissu,ekan jälkeen lähti siis ihan saman tien kaikki 17 kg,ylikin.ja nyt tokalta on lähteny 13 kg 20 kilosta ja nää loput saa jäädäkin=)mä siis syön esim puuroo,ruisleipää,kalkkunaleikettä,17juustii,tavallista kotiruokaa,(tänääntosin pikaruokaa ;) ),ravatonta maitoo ja jogurttia,kevytviilejä ym.ja ku syön tollee suh kevyesti niin voin sit vedellä välillä hyvällä omalla tunnolla herkkujakin =)

ota rennosti,juo vettä,liiku tyyliin vaunuillen paljon ym,syö vähän mut usein ja suo itelles herkutkin,kyl ne kilot lähtee =) :hug:
 

Yhteistyössä