Parhaat imetysliivit?!

Imetysliivien osto tulee taas ajankohtaiseksi, ja kysynki teiltä tuoreet äidit jotka imetätte että mitkä liivit olis parhaat? Monet on kehuneet carriwellin drop cup liivejä, mutta jotkut eivät ole tykänneet ettei niissä ole olkaimen säätöjä.
Jospa saisin vinkin täältä ja voisin ostaa hyvät liivit imetysajalle. :heart:
 
Mä tykkäsin alussa Carriwelleistä, mutta parin kk päästä aloin kaivata enemmän tukea. Mulla on pieni ympärys ja suht iso kuppi, joten ei löytyny Lindexistä yms. sopivia kaarituellisia, piti ostaa Changesta kalliit erikoisliivit. On kyllä tosi hyvät - kahdet ollut nyt vuoropäivinä käytössä yli puoli vuotta ja hyvin kestää. Alkuun Carriwellit oli tosi hyvät kun oli joustovaraa.
 
Mä liputan kanssa triumphin kaarituellisialiivejä.Nää on tämmöset ohuet, ei toppauksia, mustat, ja parhaat mitä oon kokeillu. Samat on myös valkosena ilman kaaritukia, ne on kivammat esim. jos yöllä haluu käyttää..
 
Näin ensisynnyttäjänä ostin valmiiksi carriwellit ja thriumpin imetysliivit sekä lastentarvike liikkeestä jotkut(en muista merkkiä) imetysliivitmaksoivat vielä 50e!! Ja kuinkas on käynytkään, en ainoistakaan liiveistä tykännyt vaan olen käyttänyt aivan perus sloggin toppeja, ovat vaan tuntuneet parhaimmalta päällä!!! :D eli sinuna odottaisin imetykseen asti, ennenkuin ostaisin.. :wave:
 
Mä ostin kolmet erilaiset Carriwellin liivit ja täytyy sanoa, ettei niistä yhdetkään täyttänyt mun vaatimuksia. Kaikki olivat tosi löysiä, eivätkä tukeneet mun löysähköjä rintoja raskausaikana. Soveltuvat ehkä yöaikana käytettäväksi, mutta päiväsaikaan ainakin minä tarvitsen tukevammat liivit. Lindexiltä löysin tukevammat kaarituettomat liivit, jotka ainakin nyt kun vauva on vielä masussa, tuntuvat paljon paremmilta. Edellisiä lapsia imettäessä käytössä oli muistaakseni Triumphin liivejä ja niitä täytynee käydä vielä tyyppäämässä.
 
Mulla on mm. Triumphin parit liivit, enkä ole pitänyt niitä mitenkään erikoisen hyvinä. Eniten tykkään käyttää Tarjoustalosta (!) ostamiani valkoisia halpis-imetysliivejä, merkkinä MySecret. Ovat ihanan pehmeät, helpot avata ja istuvat hyvin. Liivinsuojat ja rinnanlämmittimet eivät näy läpi tiukkojakaan paitoja käytettäessä.
Mulla tosin on aika pieni povi, joten en tarvitse paljoa tukea toisin kuin isorintaisemmat.

Yöllä käytän tavallisia naruolkaintoppeja, ovat paljon mukavammat kuin liivit.

Ei muuten kannata käyttää kaarituellisia liivejä ainakaan aivan alussa, ne voivat puristaa ja aiheutta tiehyttukoksia. Itselläni on taipumusta rintatulehduksiin, joten vältän kaaritukimalleja.
 
Mulla yhdet Carriwellin drop cupit sillä tavallisten liivien selkämyksellä, Babyideasta ostin. Päällä ihan jees, ehkä vähän "leveällä" olkaimet, koska hartiat ei oo kauheen leveet. Miinusta siitä, että kupit kastuu jostain syystä, kun neiti syö... se on varmaan harjoittelun puute!!! Pääosin pidän Sloggin mikrokuitutoppeja tai liikkuessa urkkatoppia.
 
Itse ostin Carriwellilta ennen pojan syntymää sekä sellaiset toppimalliset liivit että sellaiset normaalit, avattavalla luukulla olevat liivit. Toppimalliset oli sairaalassa ihan ehdottomat käytössä, ja öisinkin käytin niitä vielä kotona pitkään, kun nännit olivat niin arat, ettei voinut kuvitellakaan pitävänsä yöpaitaa ilman liivejä! Niistä toisista liiveistä tykkäsin kanssa, mutta vain siihen asti, kun ostin, pojan jo synnyttyä, Triumphin kaarituettomat liivit (eivät suositelleet ensisynnyttäjälle kaarituellisia). Ne liivit ovat aivan ykköset käytössä, tukevat todella paljon paremmin kuin Carriwellin vastaavat. Mutta liiviasiatkin taitavat olla makuasioita...
 
Tietääkö joku, saako Triumphin Mamabell Softeja tilattua jostain netin kautta? Olen juossut läpi vaikka kuinka monta kauppaa, mutta en löydä kuin ko. merkin Comforteja (perusmalli?). Kesällä ostin nuo Mamabellit Aleksin Lindexiltä ja ovat aivan MAHTAVAT! Suosittelen =)
 
kerronpa oman näkemykseni...
Niinku täällä tosi moni sano, et riippuu rinnoista. Mulla normaali koko 85C eli oon aika rintava. ostin carriwellin perus mustat imetysliivit ja olen kokenut niissä saman, kun varmaan monet muutki isorintaiset että ne eivät anna tukea yhtään, muuten ovat kyllä pehmeät ja ihanat päällä. ostin myös carriwellin sen toppimallin (kun minulle sanottiin, että yölläkin tarvii olla liivit päällä niin nuo olisivat pehmet, eivätkä saumat paina) no mulla jäi ne täysin käyttämäti, ku mun tissit ei heru, valu eikä vuoda, ni en ole tehny niillä mitään ;) sitte äiti osti mulle Triumphin vaaleanpunaiset perus imetysliivit ja ne on aivan mahtavat! ne antaa tukea, helppo aukaista yhdellä hakaset, eikä näy liivinsuojat läpi.
Kyllä mä suosittelen sun ostamaan etukäteen jo liivit, ni ei sit sairaalasta tarvi lähtee liivien hakuun (en mä ainakaan olis liivikauppoja jaksanu ensimmäisen viikon aikana lähtee kiertää, huh) toisex mä käytin liivejä jo sairaalassa ku maito lähti nouseen. meillä tyksis ainaki ihan kaameet nuo imetysliivit =( Kyllä sä yksillä alkuun pääset ja sitte käyt ostaa toiset, ehkä erilaiset jo siltä tuntuu. Carriwellit on ainaki kohtuu hintaiset (löytyy nettikaupasta) ja jos pärjäät esim niiden kans ni turha sit hankkii esim Triumphin kalliimpii...

Nämä on näitä ikuisuuskysymyksii =))

2,5kk Nellan äiti
 

Yhteistyössä