Parhaat lasten suusta

Kertokaahan hauskimmat lohkaisut muksujenne suusta niin saadaan oikein makoisat sunnuntai-naurut :)
Tässäpä muutamia meidän 2v5kk pojan tokaisuja:

Ukki tuli mökin uuden rantasaunan rakennuksilta hikisenä ja janoisena tässä muutama viikko takaperin. Meni jääkaapille ja otti olutpullon. Poika katseli kulmiensa alta ja sanoi kovaan ja paheksuvaan ääneen: "jaaha,oikein kaljaa ottaa!" :D

Kaupan kassajonossa meillä aina sattuu ja tapahtuu. Kerran oli edessä tai takana,en tarkkaan muista,eräs ERITTÄIN rintava nainen. Poika naureskeli: "kato äiti,tätin hassut tissit" ja osoitteli naisen rintoja. Äiti ja isi muistutti paloautoja :whistle:

Kauppajonossa poika myös usein kyselee tuntemattomilta missä he mahtavat asua... :p

Ensimmäisessä ultrassa oli poika mukana. Katsoi ruutuun ja sanoi: "äiti,siellä on kala." Saapa nähdä mikä merenelävä meille mahtaa syksyllä syntyä :LOL:

Parisen viikkoa sitten oltiin seikkailujen saaressa,lapset toimivat apulaisseriffeinä ja piti pelastaa tyttö rosvon kynsistä. Pysähdyttiin erilaisille rasteille tehtäviä tekemään matkanvarrella ja eräs nainen kysyi meidän ryhmältä että missähän tyttö mahtaa olla. Pojasta homma oli ihan selvä,osoitti vieressä menevää koskea ja sanoi: "tuolla järvessä se tyttö jo on." :D

Tässäpä nyt viimeisimpiä meiltä...<br><br>
 
Poika kyseli noin 2-3vuotiaana et mitä hän piirtäis. No mä sitte sanoin et piirrä vaikka hiiri. Eipä aikaakaan ku poitsu huikkas et valmis, tuu kattoon. Paperilla oli vain yksi viiva joka ylettyi reunasta reunaan ja mä sitte kyselin et missäs se hiiri on johon poika sanoi et siinähän se mut se hiiri on vaan niin iso ettei mahtunu ku sen häntä tohon paperille.. :LOL:
Hiukan nauratti ja naurattaa vieläkin tuo juttu..
 
Poika kyseli noin 2-3vuotiaana et mitä hän piirtäis. No mä sitte sanoin et piirrä vaikka hiiri. Eipä aikaakaan ku poitsu huikkas et valmis, tuu kattoon. Paperilla oli vain yksi viiva joka ylettyi reunasta reunaan ja mä sitte kyselin et missäs se hiiri on johon poika sanoi et siinähän se mut se hiiri on vaan niin iso ettei mahtunu ku sen häntä tohon paperille.. :LOL:
Hiukan nauratti ja naurattaa vieläkin tuo juttu..
 
pojalla 1v8kk on tapana kaivella äitin tissejä, sujauttaa siis käsi paidan sisään rintojen väliin. Olen yrittänyt opettaa tuosta tavasta pois ja tänäänkin sanoin että ei saa.. poika väitti vain että kaivanpas.. no aikamme väiteltyämme sanoi että kaiva omia.. poika laittoi käden oman paitansa sisään ja ja sanoi: liian vähän!
 
Meillä neiti tuntuu olevan hiukka näsäviisas:

-liimaili siirtokuvia maisemaan, liimasi possun taivaalle ja kun kysyin että kuinkas possu taivaalla pysyy niin vastasi että kun se on liimattu! :D

-Mies sai mopokolarin jälkeen mopon huollosta ja lähti tänään sillä töihin. Neiti tuumasi kun yhdessä toivoteltiin iskälle "turvallista matkaa" että "älä sitten riko mopoa...!" :LOL: :LOL:
 
Äiti0004
En tiedä kehtaako näitä tänne laittaa, mutta laitan nyt kuitenkin...

Olin laittanut roskat takapihalle odottamaan meidän ulos lähtöä. Ennen kuin ulos ehdittiin, niin linnut oli ehtinyt rikkoa pussin ja levitellä sisällön pitkin pihaa. Siihen meidän neiti tokas, että "voi #&%?$!* noita lintuja". Mua tietysti nauratti, mutta asiallisesti selitin tytölle, että ei noin sais puhuu, että se on aikuisten kieltä (josku keksitty hätävale, kun on tullut ärräpäitä päästeltyä). "Äiti mä harjoittelen", vastas tyttö.

Tytöllä on ollut tarhassa riimittelyä. Yks päivä sanoin meidän pikkumiehelle, kun kiukutteli "#&%?$!*, älä vingu" ( :snotty: ) jonka tyttö sitten kuuli. Sitten rupes hänen huoneesta kuulumaan "#&%?$!*, älä vingu.. jne. joo, kyllä ne sointuu yhteen. HYVÄ ÄITI! Sä osaat riimitellä!!!" \|O
 
Näitä olis paljon
...mut yks parhaiten mieleen jäänyt oli kun pikkusiskon lääkärineuvolassa (4kk) lääkäri tiedusteli isonveljen ikää (tällöin 2v9kk), poika vastas pokkana et kakskymmentä... Kun lääkäri sitten kysäisi, tulikos nolla liikaa, eli oletkos kaksivuotias, poika katsoi lääkäriä pitkään ja sitten tuhahti, että "se oli vitsi" :LOL: (olipas tyhmä lääkäri kun ei tajunnut).
 
Oltiin puistossa likkakaverin ja hänen 4v tyttären kanssa, joka leikki 2v poikani kanssa. Tyttö kysäisi minulta, että kumpi lapseni on tyttö vai poika ja vastasin siihen , ettá poikahan tuo on. Siihen tyttö, että milloinkas hänestä tulee tyttö?
 
Jonsered
Eilen neiti 3v. kuunteli säätiedotusta ja otti veikeän ilmeen naamalleen: Että mitä?! Nänneistä puuroja, vai?
Eli lännestä kuuroja...
Poika kolme vuotiaana kysyi arvoituksen: voiko hirvi palaa poroksi? :LOL: Aivan huippu! Sama poika unohti virpomislorun ja sanoi: virvon varvon tuoreeks, terveeks, sulle vitsa, mulle... öh... PIZZA!
Alle kaksi vuotiaana esikoinen halusi ostaa hedelmiä, kysyin mitä haluaisi. Neiti vastasi että papaija ja sille mamaija.
Hassuja ovat koko ajan.
 
Juttelin 2,5v poikani kanssa häistä, joihin limme menossa. Häntä kiinnosti eniten riisin heittäminen (luonnollisesti :whistle: ), ja illalla kyseli moneen kertaan saako niin ihan varmasti tehdä. Sängyssä vielä sanoi että sitten heitetään riisiä, piti pienen tauon ja jatkoi iloisesti ..ja KANAA!!! :LOL:
 
nekkusen äiti
Meillä 3,5v sanoi joku aika sitte että hän on kasvanu ihan miten sattuu. Lasten suustahan se totuus kuullaan...
Sit toissapäivänä tuli mulle ihan tohkeissaan kertomaan että "äiti siun kukkapenkissä kasvaa ilman johtolankaa-kukkia" (tarkotti elämänlankaa) :D
 
Jonsered
Neiti vajaa kolme vuotta ilmoitti tomerasti lääkärillré: Mulla on paha tekoyskä, kuuntele vaikka!*köhii naama punaisena* Johon lääkäri tyynesti: Pahalta kuullostaa, mutta paranee heti, kun lakkaat yskimästä. :laugh
 
Olemme katsoneet telkkarista yleisurheilukisoja ja poika (2v.) sit on muutaman kerran huutanut kun pikajuoksijat lähtevät juoksemaan että VAPAA! (Tämän hän on siis oppinut kun me sanomme koirillemme VAPAA niin ne ampisevat kovalla vauhdilla juoksemaan.) :LOL:
 

Yhteistyössä