Parhaat talvikengät mitkä olette koskaan omistanut.

Olen alkanut panostamaan laatuun koska en jaksa joka vuosi uusia vaatteita ja kenkiä. Nyt olisi vuorossa talvikengät, eli mitkä ovat mukavat kävellä, kestää märkää ja ovat hyvän näköiset. Ja kaikista tärkein, sellaiset jotka KESTÄVÄT kulutusta.

Hintahaitari olisi 0e-200e
 
vierass
Pomarin nahkaisia gore-tex nilkkureita olen käyttänyt vuodesta toiseen. Kolmet erilaiset taitaa kaaapissa olla, vanhimmat on varmaan 10 vuotta vanhat. Niitä edelliset joutui roskiin, kun vuosien käytön jälkeen alkoivat vuotaa. Parasta on vielä pohja, joka ei ole niin liukas kuin monessa muussa talvikengässä.
 
En edes muista koska olen Catmandoot ostanut. Ennen eroa joka tapauksessa, eli vähintään 5 talvea ovat olleet ulkoilukenkinä käytössä. Ekaluokkalaisellekin ostin nyt Catmandoon nilkkurit, saa nähdä ovatko yhtä hyvät
 
mutta
Mutta mistä sais oikeat kumipohjaiset kengät, kun nykyään kaikissa on se hemmetin liukas synteettinen pohja :headwall: Entä mistä sais kumipohjaiset lenkkarit? Se synteettinen pohja kopiseekin niin kamalasti asfaltilla että kuulostaa ku korkkareilla kävelis, vaikka on vaan lenkkarit jalassa : /
 
"Sirkkeli"
Oikeastaan noissa nastakengissä ei ole järkeä, koska et voi mennä sisätiloihin(kauppaan, toimistoon) niillä, kun ei niitä saa pois. Ja älynastat, hah hah. Enpä huomannut omistani, että olisivat olleet kovin toimivat. Mutta hyvin ne piti pystyssä sen pari päivää viime talvena, mitä niitä tarvitsi. Mulla on ne mummonastat, ja ovat paljon käytännöllisemmät. Ja halvemmat :D
 

Yhteistyössä